Резюме від 20 лютого 2024

Надія

Діловод, офіс-менеджер, оператор ПК

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор прийому, технік

з 07.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
ТОВ "ЖОЕК" Житомирський ЦОК, Житомир (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом споживачів; проведення перерахунків за спожиту електроенергію; внесення та коригування показників лічильників; робота з дебіторською заборгованістю; рознесення в абонентській базі платежів за спожиту електроенергію.

Діловод

з 01.2019 по 09.2019 (8 місяців)
ПрАТ "УГМК", Житомир (Роздрібна торгівля)

Підбір персоналу; ведення кадрового діловодства; складання наказів (загальних по діяльності підприємства, про відпустки, відрядження, прийом, звільнення співробітників); формування особових справ співробітників; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; формування карток П-2; робота в програмі 1С (модуль "кадри"); ведення табелю робочого часу співробітників. Складання листів, розпоряджень. Укладання та супроводження договорів з постачальниками. Робота з електронною поштою.

Фахівець відділу розпорядження нерухомим майном

з 09.2018 по 01.2019 (4 місяці)
ЖД ПАТ "Укрпошта", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Передача в оренду нерухомого майна; укладання та супроводження договорів оренди нерухомого майна; робота з постійними орендарями та залучення нових орендарів; оформлення первинної документації; облік орендованих об"єктів; листування з органами державної влади, місцевого самоврядування, комунальними службами.

Референт, тревел-менеджер

з 05.2016 по 08.2018 (2 роки 3 місяці)
ЖФ ПАТ "Укртелеком", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Організаційне забезпечення діяльності керівництва; обробка вхідної, вихідної кореспонденції; листування з органами державної влади, місцевого самоврядування, комунальними службами; ведення протоколів нарад та ділових зустрічей керівництва; організація комунікацій між відділами і службами; облік та ведення відряджень співробітників філії; внесення для обробки бухгалтерією авансових звітів в систему "Парус Підприємство 8"; бронювання готелів; обов'язки тревел-менеджера.

Секретар, архіваріус, адміністратор ЄДЕБО, викладач

з 03.2013 по 05.2016 (3 роки 2 місяці)
Житомирський професійний політехнічний ліцей, Житомир (Освіта, наука)

Обробка вхідної, вихідної кореспонденції; робота з електронною поштою; складання наказів, листів, розпоряджень; ведення табелю робочого часу та відряджень співробітників ліцею; організаційно-технічне забезпечення діяльності адміністративного персоналу; організація зберігання документів, які надходять до архіву; введення та обробка даних в ЄДЕБО; підготовка документів для випуску учнів; навчально-методична робота; складання розкладу занять учнів; підготовка звітів; за сумісництвом викладач спецпредметів.

Секретар методкабінету, в/о методиста, викладач спецпредметів

з 06.2000 по 10.2012 (12 років 4 місяці)
Житомирский технологический колледж, Житомир (Освіта, наука)

Референт

з 02.1998 по 03.2000 (2 роки 1 місяць)
Юридическо-охранное агентство "Дума", Житомир (Охорона, безпека, оборона)

Підготовка договорів, актів, доручень, наказів, позовних заяв; організаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва; підготовка ділової документації.

Освіта

Житомирський інженерно-технологічний інститут

Менеджмент організацій; кваліфікація менеджер-економіст, Житомир
Вища, з 1997 по 2001 (3 роки 4 місяці)

Житомирський технологічний коледж

Технологія деревообробки, Житомир
Незакінчена вища, з 1993 по 1997 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: