Резюме від 23 вересня 2019 PRO

Яков

Директор IT-департаменту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу експлуатації інформаційних систем

з 01.2019 по 09.2019 (8 місяців)
ТОВ "НРП", Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

Керівництво першою лінією техпідтримки ІС,
Ведення ServiceDesk (Оновлення та доповнення каталогу послуг)
Ранжування звернень,
Контроль виконавців;
Адміністрування ІС, забезпечення управління версіями (релізами) оновлень;
Аналіз і усунення інцидентів, взаємодія з користувачами ІС;
Навчання співробітників і ведення бази знань;
Розробка та публікація інструкцій по експлуатації ІС;
Адміністрування облікових записів і прав користувачів ІС;
Моніторинг та налаштування продуктивності ІС;
Взаємодія з суміжними підрозділами департаменту.

За період роботи реалізував:

Вивів на фінішну пряму проєкт "електронні цінники" та централізоване управління медіа контентом
Скоротив витрат по системі лояльності
Впровадив моніторинг системи підрахунку відвідувачів у роздрібній мережі
Провів інтеграцію системи підрахунку відвідувачів до ERP системи та OLAP
Впровадив декілька складних сценаріїв до системи колцентру для опрацювання операторами дзвінків
Закінчив розробку єдиного інтерфейсу та впровадив його до системи 1С для служби підтримки 1С

Начальник відділу технічної підтримки, адміністрування комунікацій та зв'язку

з 09.2015 по нині (8 років 8 місяців)
ТОВ "Комплекс Агромарс", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Основні обов'язки:
Складання, аналіз, супровід господарських договорів. Звітність, закупівля обладнання та програмного забезпечення. Робота з підрядниками, оформлення запитів на виконання робіт, контроль виконання, організація тендерної та договірної роботи. Закриття дебіторських зобов'язань перед бухгалтерією, ведення бюджетів.
Забезпечення безперебійного функціонування апаратних і програмних засобів інформаційної інфраструктури . Організація та проведення навчання співробітників підприємства. Організація та модернізація системи GPS моніторінгу.


За період роботи реалізував:
ввів в промислову експлуатацію віртуальної середи на базі VMware vSphere 6.0;
оновив домен компанії на базі AD Windows server 2012 з розділення по регіональним офісам;
організував апаратне та програмне оновлення серверного та мережевого обладнання;
побудував відмовостійку локальну мережеву середу на базі обладнення HP та Cisco
підготував проект по оновленню антивірусної системі;
оптимізував витрати на утримання печатної техніки;
провів повне ліцензування ПЗ MICROSOFT (Зменьшення вартості ліцензування в 4 рази за рахунок оптимізацій програмного забезпечення та вартості закупівлі комп'ютерного обладнання);
ввів в експлуатацію терминальні ферми на базе MS RDS та RDP;
перевів 200 робочих місць на роботу з тонкими клієнтами;
перевів три філіали на нову доменну структуру;
підготував проекти по відеонагляду великих промислових об'єктів
побудував та впровадив систему підтримки ServiceDesk з застосуванням методології ITIL( ITSM)
Підтримка обладнання:

HP blade server (Основний сервер на 8 лез)
HP prolian (Допоміжні сервери)
Cisco US240 (Сервер IP телефонії)
Cisco комутатори (2900, 3500, 500)
Cisco маршрутизатори (2800 series)
HP ProCurve 8212 (Ядро локальної мережі)
NetApp FAS
Підтримка безперебійної роботи:

MS Active Directory
MS Exchange 2010-2016
Віртуалізація (VmWare ESXI 5.5 - 6.0, MS HyperV)
Proxy (Squid, MS Forefront TMG)
1C (Налаштування та підтримка серверної частини)
MS SQL (Розвертання та побудова кластерної системи серверів, бекап даних)
Локальної мережі (в т.ч. безпровідної)
VPN Tunneling (канали передачі даних між філіями)
Інші сервіси (АЗС, система моніторінгу та логістики, СКД)

Начальник відділу впровадження електронного документообігу

з 09.2011 по 09.2015 (4 роки)
Вищий адміністративний суд України, Київ (судова діяльність)

Основні обов’язки:

Складання, аналіз, супровід господарських договорів. Звітність, закупівля обладнання та програмного забезпечення. Робота з підрядниками, оформлення запитів на виконання робіт, контроль виконання, організація тендерної та договірної роботи. Закриття дебіторських зобов'язань перед бухгалтерією, ведення бюджетів
Забезпечення безперебійного функціонування апаратних і програмних засобів інформаційної інфраструктури. Організація та проведення навчання співробітників підприємства.

За період роботи реалізував ключові проекти:

•система електронного документообігу на базі КП «Д-3» (ERP), що дозволило скоротити бюджетні витрати;
•проект з модернізації мережевої інфраструктури, що призвело до відмовостійкості та поліпшенню масштабованості;
•проект подачі заявок на обслуговування технічних та інших питань в електронному вигляді (Help Desk), що дозволило скоротити час на вирішення проблемних питань користувачів;
•проект з відновлення роботи СКД на базі системи «STOP-Net 3.5»,що дозволило підвищити контроль табелю робочого часу працівників;
•проект віртуалізації серверних систем на базі Citrix XenServer та VMware ESX Server;

Системний адміністратор

з 07.2010 по 08.2011 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Архітектурний дім» (http://www.aridom.kiev.ua), Київ (розробка архітектурних проектів)

Основні обов’язки:

Обслуговування серверів Win2003, Win2007, FreeBSD. Обслуговування користувачів комп'ютерів на платформі Windows XP, Windows 7-8. Обслуговування орг. і офісної техніки; Програмний і апаратно-блочний ремонт. Адміністрування широкого кола ПО: 1С, Best zvit, AutoCad 2000 - 2010, Photoshop, Indesign, ArchiCad, 3DMax і багато ін.;

Ключові досягнення на посаді:

Розробка та впровадження корпоративного сайту з продажу архітектурних проектів; повністю оновлено програмне забезпечення компанії, комп'ютерне обладнання;

Освіта

НТУ

Правоведення, Київ
Вища, з 2012 по 2014 (1 рік 8 місяців)

Дон ДТУ

Економічна кібернетика, Алчевськ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Certificate of Attendance Thames Language& Culture Ltd(Kingston, United Kigdom of Greate Britain)

2002

Основы ITIL 2011 – Принципы организации ИТ-подразделения компании

2018

Знання і навички

MS Office Windows Управління персоналом Linux Управлінські навички SQL Jira Active Directory Адміністрування Oracle Database Операційні системи MS SQL Server WMS База даних Cisco VMware Hyper-V UNIX MS Exchange Server IP (Internet Protocol) Адміністрування мережі Confluence Scrum TCP Agile Канбан Firebird ISA MS Azure AWS BPM Citrix Amazon RDS UDP Адміністрування 1С

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Організаторські здібності, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, наполегливість у вирішенні поставлених завдань, здатність створювати ефективну робочу команду.

Наявність прав водія кат. В, С (стаж 10 років), дійсного закордонного паспорта.
Нагороджений почесними грамотами та подяками Вищого адміністративного суду України.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: