Резюме від 6 червня 2023 PRO

Дей

PR-директор, PR-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

PR-officer

з 01.2018 по нині (6 років 5 місяців)
БФ "Право на захист", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Розробка та втілення комунікаційної стратегії організації;
формування команди та забезпечення ефективної роботи відділу;
вибудова взаємодії організації з медіа;
забезпечення інформаційного супроводу проєктів (від розробки плану, та підготовки матеріалів до звітності донорам та партнерам);
участь в розробці грантових заявок у частині PR-активностей.

PR-координатор, проєктна робота

з 01.2017 по 01.2018 (1 рік)
ГО Донбас SOS, CF Stabilization Support Services/, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Розробка та реалізація PR-стратегії організації;
координація роботи відділу;
забезпечення присутності організації в інформаційному полі;
робота з донорами та партнерами.
Додатково: PR-консалтинг для ГО (тренінги, розробка комунікаційних стратегій, проведення заходів тощо).

Керівник департаменту аналітики та креативних розробок, Burda Creative Group

з 12.2015 по 02.2017 (1 рік 2 місяці)
Burda-Україна, Киев (ЗМІ, медіа)

Задачі:
· Розробка креативу: ідей проектів та PR- кампаній згідно ТЗ клієнтів
· Участь в переговорах і презентаціях;
· Контроль реалізації проектів (робота як з штатними фахівцями, так і фрілансерами);
· Ведення клієнтів/проектів.

Керівник відділу по роботі із засобами масової інформації та внутрішнім комунікаціям, «Рітейл груп»

з 03.2015 по 12.2015 (9 місяців)
Рітейл груп, Киев (Роздрібна торгівля)

Задачі:
· Розробка і реалізація довгострокової PR- стратегії як холдингу в цілому, так і окремих брендів ( «Рітейл Груп» і «Велика Кишеня», «Велмарт», «Альта-Центр», ТРЦ «Екватор»),
забезпечення їх постійної присутності в інформаційному просторі, аналіз ефективності PR-активностей;
· Робота зі ЗМІ ;
· Внутрішній PR;
· Кризовий менеджмент: розробка та реалізація заходів щодо усунення або мінімізації наслідків небезпечних для репутації бренду подій/дій третіх осіб

Керівник групи інтегрованих проектів, Видавництво “Бурда-Україна”

з 12.2012 по 03.2015 (2 роки 3 місяці)
Видавництво “Бурда-Україна”, Киев (ЗМІ, медіа)

Задачі:
· Координація, контроль і планування роботи групи;
· Розробка концепцій і подальша реалізація, PR-супровід проектів - як крос-медійних на базі друкованих видань і онлайн-майданчиків, так і масштабних проектів з івент-складової.
· Підготовка звітів, оцінка ефективності проектів для клієнтів;
· Проджект-менеджмент WOM-проекту, SMM

Провідний PR-фахівець, PR & рекламна агенція J&I

з 06.2011 по 12.2012 (1 рік 6 місяців)
PR & рекламна агенція J&I, Киев (PR& реклама)

Задачі:
· Аккаунт-менеджмент;
· Операційне управління проектами всередині агенції;
· Бюджетування проектів і ведення документообігу;
· Написання текстових матеріалів: публікацій, новин, анонсів, релізів, статей для преси;
· Розробка концепцій і реалізація PR-проектів;
· Підготовка та проведення event-заходів;
· Робота з базами даних, ЗМІ; підготовка брифів, презентацій.

Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Факультет журналістики, Львов
Вища, з 2004 по 2005 (8 місяців)

Диплом з відзнакою

Запорізький національний університет

Факультет журналістики., Запорожье
Незакінчена вища, з 2000 по 2004 (3 роки 8 місяців)

Диплом з відзнакою

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ

Протягом останніх 15 років працюю в сфері PR та медіа-комунікацій. До того понад 5 років в журналістиці: як штатний та позаштатний автор, була випускаючим та головним редактором спеціалізованих ЗМІ.
Маю досвід:
- розробки та реалізації довгострокових PR-стратегій як в комерційному, так і в громадському секторі;
- роботи з соціальними медіа та онлайн-ресурсами (розробка контент-стретегії, налагодження комунікацій з ЦА тощо, аналітика);
- кризис-менеджменту;
- проведення тренінгів та майстер-класів щодо побудови ефективних комунікацій зі ЗМІ, формування іміджу публічної особи/бренду;
- запуск та проджект-менеджмент івент-проектів (фестиваль “Ліза. Фемелі дей”, конференція “Рітейлтеймент в Україні”);
- написання текстів для різних платформ та публічних виступів;
- роботи зі спікерами та топ-менеджерами компаній.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: