Резюме від 19 вересня 2023 PRO

Юлія

Менеджер з документообігу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший адміністратор

з 12.2017 по 02.2020 (2 роки 2 місяці)
Ресторан Casta, Київ (Сфера обслуговування)

Управління та контроль успішної роботи ресторану;

Підбір і навчання персоналу, формування команди ресторану;

Забезпечення дотримання стандартів компанії в ресторані, якості роботи і безпосередньо обслуговування гостей;

Контроль безперебійної адміністративно-господарської діяльністі ресторану;

Дотримання фінансової і трудової дисципліни співробітниками ресторану;

Контроль якісної роботи персоналу ресторану;

Звітність відповідно до стандартів компанії про результати роботи ресторану.

Адміністратор ресторану

з 09.2016 по 12.2017 (1 рік 3 місяці)
Ресторан Casta, Київ (Сфера обслуговування)

Контроль дотримання стандартів сервісу ресторану та управління роботою всіх ланок ресторану;

Організація, планування і координація роботи співробітників на зміні.

Вирішення всіх конфліктних, спірних ситуацій, скарг відвідувачів з позитивним результатом;

Вирішення адміністративних питань та організація бесперебійного функціонування закладу.

Контроль виконання прийнятих стандартів усіма підрозділами ресторану.

Підготовка ресторану до відкриття та закриття.

Планування графіків, санітарних днів та переобліків на підприємстві, облік робочого часу та ведення журналу обліку працівників

Навчання та адаптація нових співробітників

Підтримання сприятливої атмосфери в колективі.

Фахівець з документообігу

з 01.2015 по 10.2017 (2 роки 9 місяців)
ТОВ Укрлогістика, Київ (Транспорт, логістика)

організація і контроль за документообігом на підприємстві;

прийом і розподілення вхідної кореспонденції;

відправка вихідної кореспонденції;

контроль за підготовкою договорів, наказів тощо;

контроль за виконанням наказів і розпоряджень керівника по підприємству;

контроль первинної бухгалтерської документації;

підбір персоналу.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2014 по 03.2016 (1 рік 9 місяців)
ТОВ ДТЕК, Київ (Енергетика)

Приймання вхідних дзвінків;
Здійснення вихідних дзвінків;
Реєстрація звернень в корпоративних базах;
Надання інформації клієнтам та проведення обробки клієнтських звернень за заданим сценарієм;
Забезпечення реалізації основних принципів взаємодії з клієнтами за правилами та стандартами спілкування.

Освіта

Державний технологічний університет

Автоматизація і комп'ютерно-інтегровані технології, Житомир
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 9 місяців)

Промислово-економічний технікум

Монтаж та експлуатація електроустаткування підприємств та цивільних споруд, Новоград-Волинський
Середня спеціальна, з 2009 по 2013 (3 роки 9 місяців)

'

Додаткова освіта та сертифікати

Курси,тренінги від D.ТЭК Робота із запереченням,навички ділового листування, продажі

2015

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Додаткова інформація: уважність, старанність , акуратність , пунктуальність , порядність , чесність, високий рівень відповідальності і самоорганізації , хороші організаторські здібності, цілеспрямованість, доброзичливість, позитивне сприйняття, висока здатність до навчання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: