Ярослава

HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів

Розглядає посади: HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, Керівник відділу, HR бізнес-партнер, Фахівець з діловодства, HR-менеджер
Вид зайнятості: повна
Вік: 34 роки
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, Керівник відділу, HR бізнес-партнер, Фахівець з діловодства, HR-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу (кадровик)

з 05.2022 по 10.2025 (3 роки 6 місяців)
Буд-Контроль, Кропивницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- заповнення табеля обліку робочого часу
- підготовка графіка відпусток
- збір документів до особових справ
- створення наказів з кадрових питань
- заповнення трудових книжок
- прийняття участі у оновленні посадових інструкцій
- підписання договорів про матеріальну відповідальність з працівниками
- робота з журналом обліку робочого часу
- підбір персоналу, формування кадрового резерву
- прийняття участі у веденні військового обліку.

Freelance recruiter

з 02.2022 по 06.2022 (5 місяців)
Smug Duck, Дистанційно (IT)

пошук Unity програмістів

Freelance Recruiter

з 08.2021 по 03.2022 (8 місяців)
DALS Games, Дистанційно (IT)

- пошук персоналу для game development
а саме:

2d artist, QA Lead, Unity developer, Narrative Designer, Spine animator, Art Lead, LiveOps

- проведення онлайн співбесід

HR manager/Lead recruiter

з 06.2017 по 09.2021 (4 роки 4 місяці)
Ejaw, Київ (IT)

- формування, навчання та координування команди рекрутерів (3 працівники)
- активна взаємодія з hiring managers
- впровадження ATS системи
- розробка та використання в роботі метрик рекрутмента для відділу
- підготовка інфографіки, звітності для CEO
- моніторинг ринку праці щодо ЗП та насиченості спеціалістами
- повний цикл пошуку персоналу

закривала наступні вакансії:

Unity3d developer, Spine animator, 3d modeler, 3d animator, 2d artist , Art Lead, vfx artist, IT sales, Project Manager, Game/Level designer, JavaScript developer

джерела пошуку, якими користувалась :

Linkedin, DOU.ua, Djinni, ArtStation, Behance, Upwork, Freelancehunt websites, x-Ray, Boolean search, соціальні мережі та ін.



HR функціонал

- онбординг, 1:1, performance review, exit interview
- розробка та впровадження процедур всередині компанії (відпустки, лікарняні)
- формування особових справ працівників
- облік робочого часу
- розрахунок заробітної плати працівників компанії (до 80 чол.), компенсацій
- підготовка інвойсів, підписання договорів NDA та договорів про надання послуг з працівниками;
- организація корпоративних заходів

IT recruiter

з 07.2016 по 07.2017 (1 рік)
Main Academy, Київ (IT)

- розміщення вакансій;
- пошук претендентів на вакансії викладач програмування (С#, Frontend, Java, QA, PHP, Python, Android);
- оцінка рівня теоретичних знать кандидатів за допомогою онлайн-тестування у Learning Management System
- проведення співбесід;
- атестація персоналу;
- організація відряджень;
- участь у проведенні рекламних заходів;
- підготовка та підписання трудових договорів

Рекрутер

з 09.2015 по 04.2016 (8 місяців)
Kulik System, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- зняття заявки на пошук персоналу;
- формування тексту вакансії, узгодження з керівництвом та розміщення її на сайтах пошуку роботи; взаємодія з газетами, службами розклейки об’яв по місту;
- активний пошук кандидатів на робочі спеціальності (швея, вантажник, зборщик меблів, оббивщик, оператор станка з ЧПУ, спеціаліст ОТК)
та адміністративний персонал (продавці-консультанти, менеджери з продажу, ЗЕД, торговий представник, бізнес-тренер, бухгалтери, маркетолог, 3d modeler)
- проведення телефонних, співбесід;
- проведення співбесід в офісі, взаємодія з керівниками підрозділів;
- адаптація персоналу;
- збір документів для особових справ працівників

Головний спеціаліст економічного аналізу та розвитку аграрного ринку

з 07.2013 по 02.2015 (1 рік 8 місяців)
Департамент агропромислового розвитку, Кіровоград (Державні організації)

- підготовка статистики щодо рівня середньої заробітної плати в області
- надання письмових відповідей на листи від інших департаментів, на звернення до гарячої лінії;
- реєстрація вхідної/вихідної корреспонденції (пропозицій, заяв, скарг);
- контроль розгляду звернень громадян;
- забезпечення зберігання документів;
- внесення документів в систему обліку публічної інформації.

Освіта

Кіровоградський національний технічний університет

Управління персоналом, Кропивницький
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

магістр

Додаткова освіта та сертифікати

SkillUp курс QA

2015, 2 місяці

EnglishPrime, Intermediate 2

2015, 2 місяці

Водійське посвідченнякатегорія В

2014

Знання і навички

  • GoogleCalendar
  • Користувач BAS
  • Кадрове діловодство
  • Ведення військового обліку
  • Trello
  • Jira
  • Slack
  • Management skills
  • Art
  • Upwork
  • Behance
  • Evernote
  • Рекрутмент
  • HR
  • GameDev
  • IT recruiter
  • Hurma
  • CleverStaff
  • MS Excel

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: