Резюме від 5 травня 2024 PRO

Ірина

Консультант, соціальний фахівець

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Соціальний працівник

з 11.2023 по нині (6 місяців)
ГО"Дівчата", Павлоград (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Консультант з розвитку

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ФОП Сушко Ірина Олексіївна, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Консультант з розвитку

з 03.2019 по 05.2021 (2 роки 2 місяці)
ФОП Сушко Ірина Олексіївна, Бахмут (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультаційні послуги з питань комерційоної діяльності та управління.Освітні послуги(тренінги,семінари)

Начальник відділу "Попаснянське бюро правової допомоги"

з 08.2016 по 03.2019 (2 роки 7 місяців)
Сєвєродонецький МЦ БВПД, Попасна (Юриспруденція)

-юридичні консультації ;
- представництво в суді;
-проведення правових семінарів,тренінгів за власними програмами.

Юрисконсульт

з 07.2015 по 02.2016 (7 місяців)
КЗ" Обласний перинатальний центр"ЗОР, Запоріжжя (Охорона материнства та дитинства)

- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
-Представництво в суді та інших органах;
-Розробка положень,інструкцій,правил;

Юрисконсульт,заступник головного лікаря з економічних питань

з 07.2006 по 10.2014 (8 років 3 місяці)
Первомайський перинатальний центр, Первомайськ (Луганська обл.) (Охорона материнства та дитинства)

- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
- Адміністрування неприбуткової організації (внесення змін до держреєстру,
повна перереєстрація, складання та розробка статутних документів, отримання
ліцензії, акредитаційного сертифікату, довідок з держорганів);
- Повне ведення ділової переписки керівника;
- Ведення процесу звернення громадян;
- Претензійно-позовна діяльність (комунальні організації, приватні
контрагенти); Позитивні рішення Господарського суду у суперечках з ПТКЕ.
- Складання положень і порядків щодо організації та структурним підрозділам
(правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент роботи апарату
управління, посадові інструкції та ін);
- Складання штатного розкладу;
-кадрове діловодство;
-тендерні закупівлі;
- Робота з благодійниками та спонсорами;
- Управління раціональним використанням матеріальних і фінансових
ресурсів організації, техніко-економічним плануванням та фінансово
господарською діяльністю організації.
-Виришення питань охорони праці (організація та координація роботи
підприємства з охорони праці та пожежної безпеки, контроль за дотриманням
співробітниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, вивчення умов праці
на робочих місцях і контроль за дотриманням законодавчих і нормативних актів
з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві , участь у роботі комісій з
перевірки знань вимог з охорони праці та техніки безпеки, організація навчання
персоналу з питань охорони праці та пожежної безпеки, організація та
проведення інструктажів з охорони праці, пожежної безпеки (проведення
вступного інструктажу з ново прийнятими співробітниками, контроль за
проведенням інструктажів керівниками структурних підрозділів), розробка
інструкцій, положень з ОТ та ТБ.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом. .

Юридичний факультет.Спеціалізація «Правознавство». Кваліфікація «Юрист», Сєвєродонецьк
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

"Підготовка та впровадження проектів розвитку громад" в проекті USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування

2017,5 тижнів

Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування

2017,5 тижнів

"Міжнародні стандарти з прав людини" Організатор- Норвезька рада у справах біженців та Українська гельсінська спілка з прав люди

2017,14 годин

"Згуртування громад та проектна діяльність"за Програмою Надзвичайних ситуацій та стабілізації Представництва Міжнародної органаз

2017,3 дні

Дистанційний курс «Робота з клієнтом» у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Кана

2017

онлайн-курс «Боротьба з корупцією» розроблений Центром протидії корупції спільно з Anti-Corruption Research and Education Cent

2016,5 тижнів

Децентралізація в Україні-теорія та практика

2017,5 тижнів

Гендер для всіх

2017,5 тижнів

Семінар з лідерства для внутрішньо переміщених осіб

2017

Управління закладами первинної медичної допомоги в умовах реформування системи охорони здоров'я

2018,5 днів

Медіація в професійній діяльності юриста: підходи захисту потерпілих від конфлікту на Сході України

2018,5 днів

Розвиток навичок роботи з вразливими групами клієнтів

2018,5 днів

Як адаптуватися на новому місці? Курс психологічної реінтеграції ВПО.Prometheus

2023,4 тижня

Як пережити війну разом: курс для родин військовослужбовців,ветеранок та ветеранів.VETERAN

2023,4 тижня

Як попередити 90%проблем в гуманітарному реагуванні

2023,8 годин

Цифрова грамотність: Google Sheets для НГО

2023,8 годин

World Vision Child and Adult Safeguarding Training

2023,12 годин

Розвиток підприємництва та бізнес - навичок для постраждалого від війни населення України UNDP

2023,5 днів

Домедична допомога в надзвичайних ситуаціях та умовах війни. Основи виживання у ворожому середовищі

2024,3 дня

Психологічна та юридична допомога під час воєнного стану.ДІЯ.Освіта

2024,2 дня

Знання і навички

Правові консультації ВПО Робота з вразливими групами клієнтів Впровадження тренінгових матеріалів Розробка індивідуальних планів економічної безпеки Робота в мобільних бригадах соціально-психологічної допомоги

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Кара Олена

    Кара Олена

    Заступник директора з клієнтського сервісу та інформаційної політики КНП"Центр первинної медично- санітарної допомоги"КМР, КНП"Центр первинної медико-санітарної допомоги"Краматорськ

    Контактні дані приховані
  • Стеценко Ірина Георгіївна

    Стеценко Ірина Георгіївна

    Провідний економіст, КНП"Запоріжський обласний перинатальний центр"

    Контактні дані приховані
  • Ракульцев Любов Олексіївна

    Ракульцев Любов Олексіївна

    Членкиня ініціативної групи Попаснянської інженер з питань охорони праці станції Попасна., Станція Попасна.Укрзализниця

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Резюме
Сушко Ірина Олексіївна
Стать жіноча
Дата народження: 27.01.1980
Тел [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Освіта:
Вища: Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Спеціалізація «Правознавство». Кваліфікація «Юрист».
Харківський інститут управління. Спеціалізація «Фінанси і кредит»
Середньо-спеціальна: Первомайська філія СМУ. Спеціалізація «Сестринська
справа».
Досвід роботи:
04.08.2016 до наступного часу Сєвєродонецький МЦ БВПД .
Начальник відділу "Попаснянське бюро правової допомоги".
24.03.2016 до 01.08.2016р КУ "Попаснянська ЦРЛ"
Юрисконсульт.
20.07.2015 до 02.2016р
Провідний юрисконсульт КУ «ОПЦ» ЗОР (Запоріжжя)
07.2006- 10.2014 Первомайський перинатальний центр зі стаціонаром
Заступник головного лікаря Первомайського перинатального центру зі стаціонаром, Юрисконсульт І категорії.
Причина звільнення: Проведення АТО, захоплення організації незаконними воєнізованими формуваннями.
21.09.1999-21.07.2006 Медична сестра.
Обов'язки та навички:
- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
- Адміністрування неприбуткової організації (внесення змін до держреєстру,
повна перереєстрація, складання та розробка статутних документів, отримання
ліцензії, акредитаційного сертифікату, довідок з держорганів);
- Повне ведення ділової переписки керівника;
- Ведення процесу звернення громадян;
- Претензійно-позовна діяльність (комунальні організації, приватні
контрагенти); Позитивні рішення Господарського суду у суперечках з ПТКЕ.
- Складання положень і порядків щодо організації та структурним підрозділам
(правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент роботи апарату
управління, посадові інструкції та ін);
- Складання штатного розкладу;
-кадрове діловодство;
-тендерні закупівлі;
- Робота з благодійниками та спонсорами;
- Управління раціональним використанням матеріальних і фінансових
ресурсів організації, техніко-економічним плануванням та фінансово
господарською діяльністю організації.
-Виришення питань охорони праці (організація та координація роботи підприємства з охорони праці та пожежної безпеки, контроль за дотриманням
співробітниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, вивчення умов праці на робочих місцях і контроль за дотриманням законодавчих і нормативних актів
з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві , участь у роботі комісій з перевірки знань вимог з охорони праці та техніки безпеки, організація навчання персоналу з питань охорони праці та пожежної безпеки, організація та проведення інструктажів з охорони праці, пожежної безпеки (проведення вступного інструктажу з ново прийнятими співробітниками, контроль за проведенням інструктажів керівниками структурних підрозділів), розробка інструкцій, положень з охорони праці та пожежної безпеки, їх реєстрація і
введення в дію, ведення документообігу в галузі охорони праці, пожежної безпеки, (підготовка наказів, листів і т.п.).
- Підготовка та ведення протоколів загальних зборів трудового колективу, підготовка та реєстрація колективного договору.
Додаткова інформація:
- З 12.2013 керівник-голова правління благодійного фонду «Білий
лелека »створений для підтримки та розвитку материнства і дитинства в Луганської області.
Повний супровід і адміністрування фонду.
Зараз діяльність фонду призупинена через проведення АТО.
- Користувач Word, Exсel, «Ліга: Закон» та інших юридичних порталів,електронної пошти.
- Закордонний паспорт
Підвищення кваліфікації :
-«Підготовка та впровадження проектів розвитку громад», підготовленого в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджує Асоціація міст України.Сертефікат про успішне проходження курсу від 16.05.2017р
-"Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування"Курс підготовлено в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджується Асоціацією міст України.2017р
-Міжнародні стандарти з прав людини:Житлові,земельні та майнові права фізичних осіб ,які постраждали внаслідок конфлікту на сході України. Організатор- Норвезька рада у справах біженців та Українська гельсінська спілка з прав людини.2017р
-"Згуртування громад та проектна діяльність"за Програмою Надзвичайних ситуацій та стабілізації Представництва Міжнародної органазації з міграції в Україні ,2017р.
-Дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти ,2017р
-Курс навчання "Боротьба з корупцією",2017р
Вебінари від MIRAPOLIS VR:
-Создание безопасного офиса. Помощь руководителю;
- Як правильно організувати компанію з точки зору офіційних питань;
-Какую роль играет зарплата в мотивации персонала и как мотивировать в
современных условиях.
Особисті якості:
- Відповідальність і чесність,
-Ініціатівність,
-Комунікабельність, готовність до відряджень,
-Обов'язковість,
-Стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами