Резюме від 13 квітня 2024

Олена

Фахівець з документообігу, офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 04.2024 по нині (1 місяць)
ТОВ "Буський консервний завод", Житомир (Харчова промисловість)

Інспектор контролю якості

з 05.2019 по 09.2019 (4 місяці)
FormelD, Дебіца (Машинобудування)

Фахівець з документообігу по сумісництву інспектор відділу кадрів

з 06.2016 по 03.2019 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Зернопром Агро", Житомир (Сільське господарство, агробізнес)

Робота З документообігом (вхідні, вихідні, внутрішні та організаційно-розпорядчі документи);
• Контроль за станом діловодства;
• Оформлення документів у word, написання СЗ;
• Робота з ПК та оргтехнікою (висока швидкість друку);
• Підготовка документів для здачі в архів (організація роботи архіву, забезпечення збереження документів та їх оперативний пошук, складання описів справ);
• Організація життєзабезпечення офісу (Забезпечення персоналу компанії канцтоварами, господарськими товарами);
• Прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
• Ведення особистої справи працівників, внесення змін, пов'язані з трудовою діяльністю;
• Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
• Ведення записів у трудових книжках про заохочення та винагороди працівників;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням та дотриманням графіків чергових відпусток;
• Оформлення та зберігання необхідної кадрової документації;
• Складання табеля обліку робочого часу та відповідність первинним документам кадрового обліку;
• Перевірка відповідності кількості робочих годин нормам кожної категорії працівників, тривалість робочого дня;
• Розміщення вакансій в Інтернеті;
• Виконання доручень керівництва.

Оператор служби перевезення

з 08.2015 по 02.2016 (6 місяців)
Ін-Тайм, Київ (Транспорт, логістика)

Робота у сфері обслуговування
• Прийом вантажу від клієнтів, видача вантажу, оформлення вантажу у програмі.
• Консультування клієнтів щодо послуг компанії
• Оформлення первинної документації
• Ведення необхідної звітності.

Продавец консультант

з 07.2014 по 09.2014 (2 місяці)
магазин "Побутова техніка", Коростень (Роздрібна торгівля)

надання якісної консультації щодо товару та допомоги у його виборі;
• викладення товару, оформлення цінників та рекламних акцій, проведення інвентаризацій, передпродажної та післяпродажної підготовки товару, оформлення документів, що супроводжують продаж.

Освіта

Житомирський державний технологічний університет (ЖГТУ)

Факультет: Экономіки та менеджмента , Спеціальність: Менеджмент організацій та адміністрування ( бакалавр) Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ( магістр), Житомир
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Університет заснований у 1960 році,
Рівень акредитації: 4
Адреса:
10005, м. Житомир, вул. Черняховського, 103
Телефон: (0412) 24-14-22, 24-14-27, 24-14-23, 42-12-75
Факс: (0412) 24-14-22
Эл. почта: [email protected]
Сайт: www.ztu.edu.ua

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint CRM

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

ПРО МЕНЕ

Без шкідливих звичок;
Комунікабельна, активна життєва позиція
Спрямованість на результат
Стресостійкість
Прагнення до розвитку та професійного зростання
Легко навчаєма
Хобі - подорожі, читання книг.
Є водійське
посвідчення категорії «В»
Здатність переконувати, уміння спілкуватися з людьми, уміння працювати в команді, уміння планувати та організовувати свій робочий день.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: