Резюме від 7 березня 2024 PRO

Роксолана

Коуч

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Куратор навчальної програми підприємництво для жінок "Bussines-skills"

з 10.2023 по 02.2024 (4 місяці)
УжНУ, Ужгород (Освіта, наука)

Підбір кандидатів на навчання, визначення потреб учасниць, складання програми, ведення Телеграм-каналу, проведення тренінгів, збір інформації від учасниць після навчального процесу, обробка та аналіз результатів та зведення даних в таблиці, зручні для звітності. Організація індивідуальних консультацій учасниць з профільними спеціалістами.

Соціальний працівник

з 03.2023 по 06.2023 (3 місяці)
МО Dorcas, Ужгород (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1. Консультація по телефону вразливої категорії населення - ВПО
2. Надання інформації з приводу можливості отримання допомоги, на яких підставах, інформування про необхідну документацію.
3. Запис на реєстрацію на надання фінансової допомоги
4. Інформування про нарахування та спосіб отримання допомоги
4. Контроль за отриманням грошових нарахувань бенефеціарами через Укрпошту та допомога при виникненні труднощів з отриманням
5. При неотриманні коштів бенефеціарами, уточнення причин та формування звітів у фінансовий відділ
6. Публікація текстів в Телеграм-каналі для інформування бенефеціарів та ВПО про актуальні новини в Dorcas Закарпаття
7. Діджиталізація документації. Робота з програмою КОБО
8. Контроль за коректністю та якістю відцифрованої документації членів команди.

Менеджер з продажу

з 02.2021 по 11.2022 (1 рік 9 місяців)
ФОП Кочут Ігор Андрійович, Ужгород (Приватні особи)

1. Ведення замовлень (повний цикл від оформлення до після проданого обслуговування) та консультація клієнтів через систему Binotel та месенджери: Viber, Telegram,WatsUp та в магазині (офлайн).
2. Узгодження питань замовлень з виробництвом, контроль дати завершення / етапів виготовлення виробів.
3. Взаємодія з покупцями по отриманні замовлення для розуміння рівня задоволення виробом та повторні покупки.
3. На основі аналізу попиту, виписування замовлень в майстерню необхідної кількості виробів на наявність.
4. Консультація та допомога новим менеджерам
5. Вирішення спірних питань із замовниками, керуючись загальними правилами компанії.
6. Формування вартості нових виробів, отриманих з виробництва.
7. Контроль і звітність каси шоу-руму, терміналу

Адміністратор шоу-руму, менеджер

з 02.2018 по 02.2021 (3 роки)
ТОВ "Кочут", Ужгород (Роздрібна торгівля)

1. Спілкування та консультація потенційних замовників через Instagram.
2. Оформлення замовлень та консультація клієнтів через систему Binotel.
3. Листування з клієнтами через месенджери, узгодження всіх деталей замовлення з каталогу, підбір дорогоцінних каменів. Узгодження питань замовлень з майстернею, повідомлення замовників про готовність, підрахунок фактичної вартості по актуальному курсу долара на момент готовності, надання реквізитів для доплат, узгодження способу отримання/ доставки замовлення, контроль пакування та відправлення, надання інформації про товаротраспортні накладні з Нової пошти. Отримання зворотного зв'язку від покупців, стимулювання до наступної покупки.
4. Консультація та оформлення замовлень в шоу-румі (офлайн), підтримання порядку з виробами
5. Ведення від початку (озвучення ідеї) до завершення (отримання готового виробу) особливого типу замовлень: з індивідуальним дизайном
6. Координація та контроль проведення майстер-класів для замовників-молодят з виготовлення обручок
7. Внесення замовлень та проведення онлайн оплат.
8. Занесення готівкових оплат в касу. Звірка каси з системою Odoo
9. Виписування замовлень в майстерню необхідної кількості виробів на вітрину, кріплення товарних бірок до виробів, перевірка відповідності наявності з сайтом доданих виробів. Викладання нових виробів на вітрину.
10. Прийом та оформлення виробів на ремонт/обслуговування. Контроль за отриманням по готовності.

Менеджер по продажам в інтернен-магазинах

з 11.2015 по 02.2018 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Садко", Ужгород (Роздрібна торгівля)

1. Консультація клієнтів по телефону, продаж, оформлення замовлень в програмі 1С, повідомлення про відправлення замовлень.
2. Контроль відправлення, отримання, оплати товару
3. Робота з представниками служб доставки.
4. Редагування сайтів, відповідно до сезону, актуальності позицій, формування акцій на сайтах. Взаємодія з відділом маркетингу для представлення актуальних товарів, акцій, розіграшів, розсилок в соцмережах.
5. Робота з приватними підприємцями та підприємствами: підготовка комерційних пропозицій, прийом вхідних документів, їх обробка, оформлення договорів, виставлення рахунків, контроль їх оплат, оформлення замовлення, відвантаження замовлень, повідомлення про відправлення.
6. Післяпродажний супровід. Координація клієнтів, прийом повернень, оформлення товарів у ремонт, контроль готовності ремонтів, їх відвантаження і отримання кінцевими споживачами.
7. Перевірка правильності надходження коштів у взаєморозрахунках в кожному інтернет-магазині.
8. Виконання доручень керівника.

Практикант

з 03.2015 по 05.2015 (2 місяці)
ТОВ ВІНЛАНД, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Вивчала особливості будівельного процесу та специфіку будівництва; організацію будівельного підприємства; процес організації та планування будівництва; методи стимулювання діяльності працівників та стимулювання збуту;
2. Вивчала інновації в будівельній галузі, здійснювала аналіз фінансових результатів діяльності підприємства, розробляла пропозиції щодо вдосконалення роботи та підвищення рентабельності даного підприємства.

Секретар

з 10.2014 по 11.2015 (1 рік 1 місяць)
пп Сушанський, Ужгород (Оренда)

1. Прийом дзвінків і факсів
2. Зустріч клієнтів в офісі
3. Оформлення договорів
4. Контроль термінів дії договорів та термінів оплат послуг
5. Виконання доручень керівника

Завідувач дитячим сектором

з 10.2012 по 09.2014 (1 рік 11 місяців)
РБК, Ужгород (культура, освіта)

1. Робота з дітьми та їх батьками.
2. Організація культурних заходів.
3. Ведення документації.
4. Робота з використанням Інтернет-мереж та комп*ютерних програм.

Освіта

Закарпатський художній інститут

Факультет «Живопис», Ужгород
Вища, з 2012 по 2014 (2 роки)

Кваліфікація бакалавра живописця, викладача образотворчого мистецтва

Мукачівський державний університет

Менеджмент ЗЕД, Мукачево
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Факультет «Менеджменту та управління економічними процесами»
спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»,
Кваліфікація менеджера ЗЕД

Додаткова освіта та сертифікати

Типи клієнтів та робота з ними

2015, 1тиждень

ЦБТ, сервісні та консалтингові послуги на світових фінансових ринках

2015, 1місяць

Only Top. Курс "Нова ера продажів"

2018, 3 дні (Київ)

Тренінг: «Подолання страху перед публічними виступами». І. Чернявська

2022

Prometheus Курс "Управління персоналом. HR"

2021, 5 місяців

Курс "Коло надії", ХАБ "ВОНА"

2023, 10 тижнів

Спікер Ольга Маліхатко "Відкриття власного бізнесу" ГО ГУРТ .

2023, 24 год

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Google Chrome 1С:Підприємство CorelDRAW Веб-браузери Бітрікс24 Бухгалтерський облік Google AmoCRM WinRAR Програми-архіватори WinZip Odoo Stream Telecom CRM KOBO

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Словацька — початковий

Рекомендації

Ігор Глушенко

Ігор Глушенко

Координатор, Міжнародний благодійний фонд "Доркас Ейд Інтернешенел Закарпаття"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: ініціативна, відповідальна, організована, орієнтована на результат, комунікабельна, позитивна, креативна, люблю дізнаватися нову інформацію та знаходити нові шляхи рішення питань.
Швидко засвоюю нові знання, своєчасно виконую доручення, можу працювати автономно і в колективі, маю великий досвід роботи з людьми та організації діяльності.
Додаткова інформація: наявний закордонний паспорт., водійські права категорії B.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: