Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 лютого 2024 PRO

Ірина

Маркетолог, SMM-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 04.2023 по нині (1 рік)
LNZ Group, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки:
Створення плану дій для підвищення впізнаваності кожного з брендів серед клієнтів (цільової аудиторії): ключові повідомлення, статті, на яких сайтах і в яких друкованих виданнях, що конкретно робимо в Facebook, на
наших сайтах, в Instagram.
Розуміння, чим компанія відрізняємося від конкурентів (наші точки диференціації) з брендами
Реалізація медіа-плану: робота з друкованими та ел виданнями, згідно ЦА і його потребам, а також сезонності
Реалізація контент-плану: робота з соц мережами (Facebook, Instagram) і сайтами згідно ЦА і його потребам, а також сезонності
Контроль того, що все, що робиться компаній, все в фірмовому стилі брендів. Розробка фірмового стилю, якщо потрібно
Генерація та реалізація відео проектів згідно розуміння ЦА його потреб а також сезонності
Організація заходів компанї - LNZ Hub, Круглі столи, конференції тощо - і подальше забезпечення роздатковими та сувенірними матеріалами.
Спільна робота з агродепартаменту, відділом продажів і маркетинг-менеджером
Розробка каталогів продукції компанії
Розробка стандартів брендового одягу, розробка брендування роздавальної, сувенірної та польовий (Віндер, таблиці, постери, борди і т.д.) продукції.

Прессекретар

з 05.2020 по нині (3 роки 11 місяців)
Черкаська територіальна організація політичної партії "Європейська Солідарність", Черкаси (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Підготовка матеріалів для преси.
Контроль матеріалів засобів масової інформації з метою перевірки правильності відображення інформації про партійну організіацію та її представників.
Проведення переговорів щодо контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення.
Підготовка рекламних, інформаційних видань.
Координація зв'язків і безпосередньо здійснення зв'язку із ЗМІ.
Участь у підготовці доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва.
Супровід керівництва під час візитів, відряджень та поїздок, виконуючи завдання та обов'язки, що випливають з конкретних обставин.
Ведення сторінок партійної організації у соціальних мережах та ведення сайту партійної організації (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram,Twitter).
Написання сценарів для рекламних відеороликів, контроль відеозйомки та монтажу.

Журналіст, редактор

з 07.2018 по 05.2020 (1 рік 10 місяців)
Телеканал "ВІККА", Черкаси (ЗМІ, медіа)

Створення щоденних інформаційних випусків новин (+економічні, політичні, спортивні).
Пошук актуальних тем, пошук спікерів, написання тексту для сюжету, монтаж.
Аналітичні програми ("Акценти"), розважальні програми ("Скажи своє слово", "Теревеньки")
Ведуча програм: "Вечірній прайм", "За філіжанкою кави" та "Прогноз погоди"

Адміністратор проекту "Тема дня"

з 05.2018 по 07.2018 (2 місяці)
ПАТ «НСТУ» «Черкаська регіональна дирекція», Черкаси (ЗМІ, медіа)

Посадові обов'язки: щоденний пошук актуальних тем; пошук спікерів, спілкування з ними; виїзна робота на зйомках (інтерв'ю, опитування).

Оператор

з 06.2015 по 08.2015 (2 місяці)
Teleperfomance, Черкассы (Телекомунікації, зв'язок)

Телефонні консультації клієнтів великої мережі магазинів побутової техніки, технічна підтримка з питань параметрів та якості продуктів, а також питань, пов'язаних з оформленням замовлень і постачанням товарів.

Освіта

КНУ ім. Т. Шевченка

Інститут публічного управління та адміністрування, Київ
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

Свободная. Освітня платформа

Курс маркетингу, брендингу, реклами і таргетингу, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Курс маркетингу, створенню та менеджменту брендів, написання маркетингових стратегій, налаштуванню таргетингової реклами Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Google Ads, створення рекламного контенту для брендів. Фундаментальна програма від аналітики до практичної роботи із кількома сотнями маркетингових інструментів та сервісів.

Курс навчає писати маркетингову та комунікаційну стратегії, створювати бренд, вправно підбирати і налаштовувати всі класичні та сучасні маркетингові інструменти, налаштовувати таргетингову рекламу, створювати маркетинговий контент для брендів.

Черкаський національний унівеситет ім. Б. Хмельницького

Магістр філологічних наук, Черкаси
Вища, з 2013 по 2018 (5 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Водійське посвідчення, категорія В

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Access Google Docs Google Стратегічний маркетинг, ведення кампаній у соцмережах Ведення політичної кампанії та окремих кандидатів Ведення агітаційної кампанії під час виборів Проведення ефірів на телебаченні

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Політично-розважальний ТikTok www.tiktok.com/@polityka.che

Більше прикладів робіт ви можете побачити на сайті vikka.ua
https://www.youtube.com/watch?v=JMCb21u4DDU
https://www.vikka.ua/rozvazhalni-programi/filizhanka-kavi/za-filizhankoyu-kavi-irena-karpa/
http://vikka.ua/programi/09362-art-chetver--zlata-ognevich.htm
https://www.vikka.ua/novini-na-vikka/politichni-novini/nardep-oleg-lyashko-proinspektuvav-drabivski-dorogi-video/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: