Резюме від 1 січня 2024

Євген

Адміністратор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Evorest, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 06.2020 по 02.2022 (1 рік 8 місяців)
Сіті паб, Гостомель (Готельно-ресторанний бізнес)

- контроль над забезпеченням обслуговуванням Гостей
- проведення внутрішніх зборів з персоналом, навчання та контроль
- виповнення задач, поставленою керівництвом
- управління персоналу у кількості до 15 чоловік на зміні
- виконання роботи за посадою зам.керуючого:
• нарахування робочих годин персоналу, перевірка та контроль журналу - виходу персоналу;
• ведення аналітики доходу від собівартості товару;
• моніторинг цін;
• замовлення товару у постачальника;
• дегустація страв та визначення їх недоліків та перевірка їх якості;
• контроль за якістю по термінах дії всього продукту, перевірка стікерів, дотримання товарного сусідства;
• дотримання санітарних норм у закладі та персоналу

Адміністратор

з 07.2015 по 12.2020 (5 років 5 місяців)
Гастрономія "Штопор", Ірпінь (гастрономічний бар)

- контроль над забеспеченням якісного обслуговуванням Гостей
- проведення внутрішніх зборів з персоналом, його підбір, навчання та контроль
- ведення роботи по організації роботи з внутрішніми документами
- розробка нормативних/електроних документів (складання звітів для керівництва, складання графіку на роботу для персоналу)
- товарознавець по прийому продуктів (прихід, списання)
- ведення кассового звіту документації, контроль, порядок в закладі
- выповнення задачі, поставленої керівництвом
- управління персоналу у кількості до 12 чоловік на зміні

Адміністратор

з 09.2012 по 06.2015 (2 роки 9 місяців)
ресторан Капучино, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)

- досвід у відкритті та організації праці закладу з «0», підбір та навчання
персоналу
- разробка нормативних документів (посадових інструкцій, меню
коктейльних карт, складання звіту для керівництва, складання графіка на роботу для персонала)
- бухгалтерія по прийому продуктів (прихід, списання, калькуляційні карти)
- проведення інвентаризації та замовлення товару
- ведення касового звіту документації, контроль, порядок в закладі
- управління персоналу у кількості до 7 чоловік на зміні

Освіта

Київський Національний Економічній Університет імені Гетьмана

Економіки та Управління, Київ
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Менеджмент

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Знання офісних програм SERVIO IikoOffice

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- наявність водійського посвідчення категорії «В»
- наявність закордонного паспорта

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: