Резюме від 19 листопада 2019

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Фастів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу обробки замовлень

з 02.2019 по 09.2019 (7 місяців)
ТОВ "Меркс Інтеріо", Смт. Борова (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Консультування дилерів щодо конструктиву та формування цін на продукцію, згідно технічного каталогу компанії;
• приймання, обробка замовлення;
• прорахунок погонажу;
• виставлення рахунків;
• контроль оплат;
• взаємодія з іншими підрозділами компанії на предмет наявності сировини, готовності продукції;
•підготовка проектів в програмі 2020 дизайн та інше.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2015 по 02.2019 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Меркс інтеріо", смт. Борова (Будівельна промисловість, деревообробка)

- приймання та обробка телефонних дзвінків;
- виявлення потреб клієнтів, консультування, перенаправлення в салон;
- ведення внутрішньої документації та підготовка звітності у встановлені терміни;
- взаємодія з дилерами з питань наявності товару, технічних характеристик, строків виробництва/поставки, цін;
- приймання та внесення в базу даних рекламацій, контроль виконання та закриття;
- складання графіка виїзду експерта з рекламацій, погодження з клієнтами

Адміністратор офісу

з 02.2015 по 07.2015 (5 місяців)
ТОВ "АН "VERITAS", Київ (Нерухомість)

- приймання та розподіл телефонних дзвінків;
- ведення загального документообігу компанії;
- ведення звітності;
- ведення клієнтської бази;
- ведення рекламної кампанії в мережі інтернет;
- підбір персоналу, організація співбесід;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання завдань керівника

Помічник керівника

з 12.2011 по 08.2014 (2 роки 8 місяців)
К-Дніпровська райдержадміністрація, Кам'янка-Дніпровська (Державні організації)

- зустріч та приймання відвідувачів;
- приймання та розподіл вхідних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- реєстрація, розподіл та відправка кореспонденції;
- ведення документобігу;
- виконання завдань керівника;
- організація зустрічей та нарад.

Провідний спеціаліст з продажу

з 11.2007 по 11.2009 (2 роки)
ЗАТ «Українська акціонерна страхова компанія «АСКА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультування потенційних клієнтів щодо питань страхування;
- технічна підготовка, заключення договорів та додаткових угод;
- виписка рахунків та контроль оплати;
- обслуговування клієнтів після заключення договорів

Освіта

Харківський Національний економічний університет

Менеджмент організацій, ф-т економіки, Харків
Вища, з 2005 по 2011 (5 років 10 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Додаткова інформація

Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, порядність, акуратність, старанність, організованість, не конфліктність, цілеспрямованість, сумлінне виконання поставлених завдань, прагнення розвиватися, бажання працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: