- Візитка
Леся
Керівник відділу кадрів (HR, direct), економіст
- Розглядає посади:
- Керівник відділу кадрів (HR, direct), економіст, Координатор, HR-менеджер, Операційний менеджер, Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 51 рік
- Місто проживання:
- Біла Церква
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2951717/
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Верхогляд Леся Анатоліївна.
Контактний телефон: [
viber [
e-mail: [
З/п від 28000 грн.
Досвід роботи:
- Інженер з підготовки кадрів І категорії "РОВР річки Рось" (із 2022 р.)
- Бізнеспартнер ТОВ "ВАШ КОТТЕДЖ" (2021-2025 р.р.)
- Економіст-кошторисник, аналітик-маркетолог, кадровик ТОВ"ТІМБІЛДІНГ" (2021-2022 р.р.)
- Помічник керівника, кадровик ПП "Будмаркет" (2020 р.)
- Робота не за наймом над проектом GETAW (2019 р.)
- Начальник відділу кадрів СГТ "СПІВДРУЖНІСТЬ", за сумісництвом ТОВ "Агро-Картель" - агрокомплекс (2017-2018 р.р.)
- Начальник відділу кадрів ТОВ НВП "БЕЛОЦЕРКОВМАЗ" - виробництво с/г техніки (2015-2017 р.р.)
- Інспектор з кадрів СТ ВФ «Агрореммаш», за сумісництвом ТОВ «Грунтех» - виробництво с/г техніки (2013 - 2014 р.р.)
- Офіс-менеджер (менеджер з підбору персоналу) АН «Ексклюзив» (2011 - 2013 р.р)
Навички роботи зі штатом 380 осіб: основний штат, сумісники, практиканти.
Дистанційно робота з документами та таблицями через Google диск.
Володіння ПК на вищому рівні, відмінне знання офісних додатків:
- 1 C 8.3 кадри - впевнений користувач;
- М.Е.Doc;
- Microsoft Offiсe Word;
- Excel;
- Outlook;
- PowerPoint, робота з оргтехнікою.
У своїй роботі керуюся:
- КЗпП України;
- Законами України: "Про охорону праці", "Про Колективні договори та угоди", "Про оплату праці", "Про відпустки".
- Конституцією України.
- Постановами і розпорядженнями Кабміну.
- Актами Міністерства праці та соціальної політики України.
- Відомчими актами галузевого характеру.
- Міжнародними договорами: Конвенцією Міжнародної організації праці; Нормативними договорами.
- Індивідуальний підхід до кожного співробітника компанії.
Практичні навички:
- Складання кошторису по об'єкту.
- Складання та закриття Актів про виконані роботи.
- Аналіз маркетингу та ринку.
- Ведення бази постачальників та матеріалів.
- Ведення переговорів різного напрямку.
- Організація кадрового діловодства відповідно до КЗпП України (прийом, переведення, звільнення, відпустки тощо).
- Складання та ведення табелів обліку робочого часу.
- Розробка і ведення добового графіка, а також 1-й, 2-й і 3-й зміни (оформлення зміни істотних умов праці тощо).
- Форматування пропускної системи (турнікета).
- Складання та ведення графіків відпусток, облік (не-) використаних відпусток.
- Забезпечення масової укомплектованості компанії співробітниками, здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог, проведення співбесід.
- Формування та ведення особових справ, внесення змін відповідно до наказів з кадрів.
- Заповнення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Розробка посадових і робочих інструкцій.
- Розробка колективного договору, договорів цивільно-правового характеру та трудових договорів.
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності.
- Формування штатного розкладу (розпису).
- Розробка і ведення номенклатури справ по кадрам.
- Ведення обліку військовозобов'язаних співробітників. Маю СЕРТИФІКАТ чинний до 2029 року включно.
- Розробка, ведення наказів і розпоряджень по кадрам і підприємству.
- Занесення в трудову книжку відомостей про заохочення і винагороди.
- Складання звітів відповідно до вимог компанії.
- Складання звіту до Державної статистику.
- Складання характеристик на співробітників.
- Супровід нового співробітника під час стажування, допомога в адаптації та мотивації персоналу.
- Планування і кадрове резервування персоналу.
- Розробка системи мотивації персоналу.
- Аналіз роботи персоналу для оцінки в необхідності підвищення кваліфікації або навчанні.
- Організація зовнішнього та внутрішнього підвищення кваліфікації персоналу: розробка навчальних графіків і планів, фінансове планування з навчання персоналу.
- Організація і проведення виробничої кваліфікаційної комісії за результатами внутрішнього навчання персоналу.
- Розробка, організація і супровід неформального навчання співробітників і присвоювання їм суміжних професій.
- Розробка привітальних листівок, Грамоти, Подяки та інші заходи...
Розробка:
- Положення про випробувальний термін.
- Положення про кваліфікаційну комісію.
- Положення про атестаційну комісію.
- Положення про суміжну професію.
Особисті якості:
Працездатність, наполегливість, принциповість, відповідальність, добросовісність, аналітичний склад розуму, здатність до швидкого навчання, здатність приймати самостійні рішення, комунікабельність, лояльність, порядність, легко знаходжу мову з людьми, без шкідливих звичок.
Освіта :
- Львівська академія сухопутних військ - Сертифікат відвовідальної особи за ведення обліку військовозобов'язаних на підприємстві (2024 р.)
- Інформ-Глобал - підвищення кваліфікації кадрових працівників (2015 - 2017 р.р.)
- Одеська державна академія технічного регулювання та якості (2011 - 2013 р.р.)
Спеціальність: технічний фахівець в області фізичних наук і техніки.
- Одеський коледж метрології сертифікації стандартизації та контролю якості продукції (1996 - 2000 р.р.)
Спеціальність: молодший спеціаліст метролог.
Готова до навчання.
Схожі кандидати
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Керівник відділу кадрів
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Начальник відділу збуту будівельних матеріалів
60000 грн, Київ -
Начальник відділу персоналу
100000 грн, Київ, Вінниця, Одеса -
Директор департаменту персоналу
Київ, Харків