Резюме від 5 лютого 2024

Леся

Керівник відділу кадрів (HR, direct), економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Верхогляд Леся Анатоліївна.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
viber [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
З/п за домовленністю.

Досвід роботи:
- Бізнеспартнер ТОВ "ВАШ КОТТЕДЖ" (2021-2022 р.р.)
- Економіст-кошторисник, аналітик-маркетолог, кадровик ТОВ"ТІМБІЛДІНГ" (2021-2022 р.р.)
- Помічник керівника, кадровик ПП "Будмаркет" (2020 р.)
- Робота не за наймом над проектом GETAW (2019 р.)
- Начальник відділу кадрів СГТ "СПІВДРУЖНІСТЬ", за сумісництвом ТОВ "Агро-Картель" - агрокомплекс (2017-2018 р.р.)
- Начальник відділу кадрів ТОВ НВП "БЕЛОЦЕРКОВМАЗ" - виробництво с/г техніки (2015-2017 р.р.)
- Інспектор з кадрів СТ ВФ «Агрореммаш», за сумісництвом ТОВ «Грунтех» - виробництво с/г техніки (2013 - 2014 р.р.)
- Офіс-менеджер (менеджер з підбору персоналу) АН «Ексклюзив» (2011 - 2013 р.р)

Навички роботи зі штатом 380 осіб: основний штат, сумісники, практиканти.

Дистанційно робота з документами та таблицями через Google диск.

Володіння ПК на вищому рівні, відмінне знання офісних додатків:
- 1 C 8.3 кадри - впевнений користувач;
- М.Е.Doc;
- Microsoft Offiсe Word;
- Excel;
- Outlook;
- PowerPoint, робота з оргтехнікою.

У своїй роботі керуюся:
- КЗпП України;
- Законами України: "Про охорону праці", "Про Колективні договори та угоди", "Про оплату праці", "Про відпустки".
- Конституцією України.
- Постановами і розпорядженнями Кабміну.
- Актами Міністерства праці та соціальної політики України.
- Відомчими актами галузевого характеру.
- Міжнародними договорами: Конвенцією Міжнародної організації праці; Нормативними договорами.
- Індивідуальний підхід до кожного співробітника компанії.

Практичні навички:
- Складання кошторису по об'єкту.
- Складання та закриття Актів про виконані роботи.
- Аналіз маркетингу та ринку.
- Ведення бази постачальників та матеріалів.
- Ведення переговорів різного напрямку.
- Організація кадрового діловодства відповідно до КЗпП України (прийом, перевод, звільнення, відпустки).
- Складання та ведення табелів обліку робочого часу.
- Розробка і ведення добового графіка, а також 1-й, 2-й і 3-й зміни (оформлення зміни істотних умов праці та ін.)
- Форматування турнікета.
- Складання та ведення графіків відпусток, облік (не-) використаних відпусток.
- Забезпечення масової укомплектованості компанії співробітниками, здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог, проведення співбесід.
- Формування та ведення особових справ, внесення змін відповідно до наказів по кадрам.
- Заповнення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Розробка посадових і робочих інструкцій.
- Розробка колективного договору, договорів цивільно-правового характеру, робітників та трудових договорів.
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності.
- Формування штатного розкладу (розпису).
- Розробка і ведення номенклатури справ по кадрам.
- Ведення обліку військовозобов'язаних співробітників.
- Розробка, ведення наказів і розпоряджень по кадрам і підприємству.
- Занесення в трудову книжку відомостей про заохочення і винагороди.
- Складання звітів відповідно до вимог компанії.
- Складання звіту до Державної статистику.
- Складання характеристик на співробітників.
- Супровід нового співробітника під час стажування, допомога в адаптації та мотивації персоналу.
- Планування і кадрове резервування персоналу.
- Розробка системи мотивації персоналу.
- Аналіз роботи персоналу для оцінки в необхідності підвищення кваліфікації або навчанні.
- Організація зовнішнього та внутрішнього підвищення кваліфікації персоналу: розробка навчальних графіків і планів, фінансове планування з навчання персоналу.
- Організація і проведення виробничої кваліфікаційної комісії за результатами внутрішнього навчання персоналу.
- Розробка, організація і супровід неформального навчання співробітників і присвоювання їм суміжних професій.

Розробка:
- Положення по випробувальному терміну.
- Положення по кваліфікаційній комісії.
- Положення по атестаційній комісії.
- Положення по суміжній професії.

Особисті якості:
Працездатність, наполегливість, відповідальність, аналітичний склад розуму, здатність до швидкого навчання, здатність приймати самостійні рішення, комунікабельність, лояльність, порядність, легко знаходжу мову з людьми, без шкідливих звичок.

Освіта :
- Інформ-Глобал - підвищення кваліфікації кадрових працівників (2015 - 2017 р.р.)
- Одеська державна академія технічного регулювання та якості (2011 - 2013 р.р.)
Спеціальність: технічний фахівець в області фізичних наук і техніки.
- Одеський коледж метрології сертифікації стандартизації та контролю якості продукції (1996 - 2000 р.р.)
Спеціальність: молодший спеціаліст метролог.
Готова до навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: