Леся
Керівник відділу кадрів (HR, direct), економіст
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Біла Церква
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2951717
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Верхогляд Леся Анатоліївна.
Контактний телефон: [
viber [
e-mail: [
З/п за домовленністю.
Досвід роботи:
- Бізнеспартнер ТОВ "ВАШ КОТТЕДЖ" (2021-2022 р.р.)
- Економіст-кошторисник, аналітик-маркетолог, кадровик ТОВ"ТІМБІЛДІНГ" (2021-2022 р.р.)
- Помічник керівника, кадровик ПП "Будмаркет" (2020 р.)
- Робота не за наймом над проектом GETAW (2019 р.)
- Начальник відділу кадрів СГТ "СПІВДРУЖНІСТЬ", за сумісництвом ТОВ "Агро-Картель" - агрокомплекс (2017-2018 р.р.)
- Начальник відділу кадрів ТОВ НВП "БЕЛОЦЕРКОВМАЗ" - виробництво с/г техніки (2015-2017 р.р.)
- Інспектор з кадрів СТ ВФ «Агрореммаш», за сумісництвом ТОВ «Грунтех» - виробництво с/г техніки (2013 - 2014 р.р.)
- Офіс-менеджер (менеджер з підбору персоналу) АН «Ексклюзив» (2011 - 2013 р.р)
Навички роботи зі штатом 380 осіб: основний штат, сумісники, практиканти.
Дистанційно робота з документами та таблицями через Google диск.
Володіння ПК на вищому рівні, відмінне знання офісних додатків:
- 1 C 8.3 кадри - впевнений користувач;
- М.Е.Doc;
- Microsoft Offiсe Word;
- Excel;
- Outlook;
- PowerPoint, робота з оргтехнікою.
У своїй роботі керуюся:
- КЗпП України;
- Законами України: "Про охорону праці", "Про Колективні договори та угоди", "Про оплату праці", "Про відпустки".
- Конституцією України.
- Постановами і розпорядженнями Кабміну.
- Актами Міністерства праці та соціальної політики України.
- Відомчими актами галузевого характеру.
- Міжнародними договорами: Конвенцією Міжнародної організації праці; Нормативними договорами.
- Індивідуальний підхід до кожного співробітника компанії.
Практичні навички:
- Складання кошторису по об'єкту.
- Складання та закриття Актів про виконані роботи.
- Аналіз маркетингу та ринку.
- Ведення бази постачальників та матеріалів.
- Ведення переговорів різного напрямку.
- Організація кадрового діловодства відповідно до КЗпП України (прийом, перевод, звільнення, відпустки).
- Складання та ведення табелів обліку робочого часу.
- Розробка і ведення добового графіка, а також 1-й, 2-й і 3-й зміни (оформлення зміни істотних умов праці та ін.)
- Форматування турнікета.
- Складання та ведення графіків відпусток, облік (не-) використаних відпусток.
- Забезпечення масової укомплектованості компанії співробітниками, здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог, проведення співбесід.
- Формування та ведення особових справ, внесення змін відповідно до наказів по кадрам.
- Заповнення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Розробка посадових і робочих інструкцій.
- Розробка колективного договору, договорів цивільно-правового характеру, робітників та трудових договорів.
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності.
- Формування штатного розкладу (розпису).
- Розробка і ведення номенклатури справ по кадрам.
- Ведення обліку військовозобов'язаних співробітників.
- Розробка, ведення наказів і розпоряджень по кадрам і підприємству.
- Занесення в трудову книжку відомостей про заохочення і винагороди.
- Складання звітів відповідно до вимог компанії.
- Складання звіту до Державної статистику.
- Складання характеристик на співробітників.
- Супровід нового співробітника під час стажування, допомога в адаптації та мотивації персоналу.
- Планування і кадрове резервування персоналу.
- Розробка системи мотивації персоналу.
- Аналіз роботи персоналу для оцінки в необхідності підвищення кваліфікації або навчанні.
- Організація зовнішнього та внутрішнього підвищення кваліфікації персоналу: розробка навчальних графіків і планів, фінансове планування з навчання персоналу.
- Організація і проведення виробничої кваліфікаційної комісії за результатами внутрішнього навчання персоналу.
- Розробка, організація і супровід неформального навчання співробітників і присвоювання їм суміжних професій.
Розробка:
- Положення по випробувальному терміну.
- Положення по кваліфікаційній комісії.
- Положення по атестаційній комісії.
- Положення по суміжній професії.
Особисті якості:
Працездатність, наполегливість, відповідальність, аналітичний склад розуму, здатність до швидкого навчання, здатність приймати самостійні рішення, комунікабельність, лояльність, порядність, легко знаходжу мову з людьми, без шкідливих звичок.
Освіта :
- Інформ-Глобал - підвищення кваліфікації кадрових працівників (2015 - 2017 р.р.)
- Одеська державна академія технічного регулювання та якості (2011 - 2013 р.р.)
Спеціальність: технічний фахівець в області фізичних наук і техніки.
- Одеський коледж метрології сертифікації стандартизації та контролю якості продукції (1996 - 2000 р.р.)
Спеціальність: молодший спеціаліст метролог.
Готова до навчання.
Схожі кандидати
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Одеса, Дистанційно
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Київ, Львів
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Київ, Вінниця
,
ще 2 міста