Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Олена

Фахівець роботи з клієнтами, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач сектором

з 08.2023 по нині (9 місяців)
Ощадбанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Завідувач сектору, провідний фахівець, фахівець КЦ

з 01.2019 по 07.2023 (4 роки 6 місяців)
АТ "Мегабанк", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Консультація фіз.осіб по банківським продуктам, оформлення кредитних заявок, звітність, робота з проблемною заборгованістю

Специаліст з документообігу, фахівець КЦ

з 05.2017 по 01.2019 (1 рік 8 місяців)
Аптечна мережа 911, Харьков (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота в 1С, документообіг, комунікація всієї аптечної мережі, робота з оргтехнікою, прийом дзвінків від аптек, звернення покупців, розгляд скарг, вирішення спірних питань

Менеджер КЦ

з 01.2016 по 04.2017 (1 рік 3 місяці)
PVM Group, Харьков (Телекомунікації, зв'язок)

Обзвон та консультація клієнтів

Спеціаліст НМКЦ

з 02.2012 по 12.2015 (3 роки 10 місяців)
ПриватБанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів по всіх продуктах банку, продаж банківських продуктів, робота з проблемною заборгованістю

Керівник відділення

з 09.2006 по 02.2010 (3 роки 5 місяців)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)

рганізація роботи відділення банку, керівництво підпорядкованим персоналом;вирішення організаційних питань;забезпечення виконання плану продаж;залучення клієнтів;контроль операційного дня відділення.

Провідний економіст сектору вал.операцій, гол.економіст сектору корп.та прив.клі

з 07.2003 по 09.2006 (3 роки 2 місяці)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)

Робота з приватними та юридичними особами (валютні операції, пластикові картки, кредитування, відкриття рахунків, формування справ, ведення договорів і т.д.)

Офіс-менеджер

з 02.2003 по 07.2003 (5 місяців)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)

Діловодство (вх\вих кореспонденція, ел.пошта), архівування, інвентаризація, кадрове діловодство (прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, трудові книжки, штатний розклад).

Секретар-референт

з 10.2001 по 02.2003 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Атлант", Лисичанськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом і розподіл вх. дзвінків, вхід/вихідної кореспонденції. Прийом відвідувачів. Ведення офісного життя: оргтехніка, реклама, надання канцтоварів, робота з документами. Оформлення кадрових наказів, ведення трудових книжок, формування особових справ працівників, графіків відпусток, табеля обліку робочого часу, звітування до фонду зайнятості, первинний відбір кандидатів, організація співбесід.

Секретар-референт комерційного департаменту

з 02.2001 по 10.2001 (8 місяців)
Нафтопереробний завод "ЛІНОС", Лисичанськ (Гірнича промисловість)

Ведення діловодства, систематизація документообігу;оргтехніка - Організація зустрічей відвідувачів і гостей, зустрічей, переговорів;- Контроль і організація роботи кур'єрської служби, водіїв, технічного персоналу;- Життєзабезпечення офісу: - Організація поїздок і відряджень: бронювання квитків, бронювання готелів і т.д .; - Виконання завдань і завдань керівництва;

Спеціаліст відділу ЗЄД

з 03.1998 по 01.2001 (2 роки 10 місяців)
Лисичанський склозавод, Лисичанськ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ведення ділового листування, супровід договорів, контроль товаросупровідної документації (рахунок-фактура, сертифікат походження, пакувальний лист), необхідної для митного оформлення; формування транспортної заявки; контроль за здійсненням відвантаження; переклад технічної документації з/на англійську мову; супровід актів звірки, робота з митницею, торгово-промисловою палатою.

Освіта

Національна юридична академія ім.Я.Мудрого

Правознавство, Харків
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Академія управління персоналом

Правознавство, Київ
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Інститут менеджменту, бізнесу і права (Слов'янськ)

Референт-перекладач, Слов'янськ
Вища, з 1995 по 1998 (3 роки)

Знання і навички

Ініціативність Користувач ПК MS Office Комунікабельність Ведення CRM Користувач 1С MS Word MS Excel Водійські права кат. B Наполегливість

Додаткова інформація

Прохоренко Елена

Дата рождения:
06 июн 1974

Регион:
Харьков
Телефон(ы):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Помощник руководителя

ключевая информация


Сделала карьеру в банке начиная с офис-менеджера и через 5 лет была уже начальником отделения.Большой опыт админ. и хоз. упр-ия. Имею личный автомобиль, поэтому могу решать любые хоз. дела, связанные с работой. Не имею вредных привычек.На данный момент работаю в контакт-центре Приватбанка, где научилась стрессоустойчивости, владению собой, психологии при работе с проблемными клиентами.

Опыт работы

Специалист отдела "Исходящий обзвон" Головной офис
мар 2012 - настоящее время (3 года 5 мес)
ПриватБанк
консультирование клиентов по всем продуктам банка

Начальник отделения банка
окт 2006 - мар 2010 (3 года 6 мес)


вед.экономист сектора валютных операций, гл.экономист сектора корпор.и част.клиентов,ст.менеджер по
авг 2003 - окт 2006 (3 года 3 мес)
Работа с частными и юр.лицами (валютные операции, пластиковые карты, кредитование, открытие счетов, формирование дел, ведение контрактов и т.д.)

Офис-менеджер
мар 2003 - авг 2003 (6 мес)
Надра Банк
Ведение делопроизводства (входящая, исходящая корреспонденция с ГБ и НБУ. Электронная почта), ведение архива, проведение инвентаризации, ведение кадрового делопроизводства (прием, увольнение, отпуска, больничные листы, трудовые книжки, штатное расписание)

Референт
ноя 2001 - мар 2003 (1 год 5 мес)
ООО "Атлант"
Прием и распределение входящих звонков, входящая, исходящая корреспонденция. Прием посетителей. Поддержание жизнедеятельности офиса: оргтехника, реклама, обеспечение канцтоварами, работа с документами. Оформление приказов по кадрам, ведение трудовых книжек, формирование личных дел сотрудников, графики отпусков, табель рабочего времени, отчетность в фонд занятости, первичный отбор кандидатов, организация собеседований.

Секретарь-референт коммерческого департамента
мар 2001 - ноя 2001 (9 мес)
Лисичанский НПЗ - АО "ЛИНОС"
- Прием и распределение телефонных звонков
- Прием и обработка входящей/исходящей корреспонденции;
- Ведение делопроизводства, систематизация документооборота;
- Работа с оргтехникой - факс, сканер, ксерокс;
- Организация встреч посетителей и гостей, совещаний, переговоров;
- Контроль и организация работы курьерской службы, водителей, технического персонала;
- Обеспечение жизнедеятельности офиса:
- Организация поездок и командировок: заказ билетов, бронирование гостиниц и т.д.;
- Выполнение поручений и заданий руководства;

специалист отдела ВЭД
апр 1998 - фев 2001 (2 года 11 мес)
Лисичанский стекольный завод

Ведение деловой переписки и телефонных переговоров на английском языке; сопровождение контрактов , контроль отгрузочной документации (Инвойс, Сертификат Происхождения, Упаковочный лист), необходимых для таможенного оформления; формирование транспортной заявки; контроль осуществления отгрузки; перевод техдокументации с/на англ язык; ведение актов сверки, работа с таможней, Торгово-Промышленной палатой.

Образование

Юридическая академия им.Я.Мудрого (Харьков)
Год окончания 2010
правоведение специалист

Академия управления персоналом (Киев)
Год окончания 2009
правоведение бакалавр

Институт управления,бизнеса и права (Славянск)
Год окончания 1995
референт-переводчик бакалавр

Владение языками

Английский - средний
Украинский - свободно

Курсы, тренинги, сертификаты
Приватбанк(Харьков)
Год окончания 2014
"Коммуникации в коллективе" , "Продажи на 100%"

Надрабанк (Киев, Днепропетровск. Луганск )
Год окончания 2010
Эффективное управление, «Искусство впечатлять», «Эффективные продажи»

Надрабанк(Киев. Днепропетровск, Луганск)
Год окончания 2010

Эффективное управление, «Искусство впечатлять», «Эффективные продажи»

Дополнительная информация
Водительское удостоверение
Вожу личный автомобиль, водительский стаж - 15 лет.

Увлечения и интересы
Семья, фитнес, книги, фильмы, но самое любимое хобби - это путешествия. Была во многих странах.

Личные качества
Организованна сама и требую этого от подчиненных, пунктуальная, коммуникабельная, инициативная, умею добиваться поставленных целей и задач.

Компьютерные навыки
Печатаю слепым десятипальцевым методом, уверенный пользователь ПК и офисной техники, знание программ: Windows, Exel. Владение знаниями банковских программ. Интернет

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: