Резюме від 16 січня 2020

Андрій

Директор департаменту, начальник відділу, юрисконсульт

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Національний університет внутрішніх справ

“Правознавство”, Харьков
Вища, з 2001 по 2002 (1 рік 3 місяці)

Харківська філія Сучасного гуманітарного університету

“Юриспруденція”, Харьков
Вища, з 1996 по 2000 (3 роки 10 місяців)

Додаткова інформація

Досвід роботи у галузі права з 2000 року:
-представництво інтересів громадян та юридичних осіб у судах, контролюючих на правоохоронних органах;
-робота з виконання судових рішень;
-юридичний супровід діяльності юридичних осіб державної та приватної форм власності;
-розробка господарських договорів та угод;
-юридична експертиза документації.
Знання цивільного, господарського, трудового, земельного, податкового, митного, адміністративного, житлового, сімейного законодавства тощо, та вміння використовувати його у практиці.
Досвід у вирішенні складних питань у галузі права.
Досвід роботи в системі ProZorro та системі ФДМ. Практичний досвід участі в процедурах публічних закупівель та роботи з тендерною документацією. Знання діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Збір необхідних документів для участі у процедурах закупівель та їх проведення.
З 01.2018 – по теперішній час – начальник відділу юридичної, кадрової роботи та діловодства комунального підприємства «Розвиток Дніпро» Дніпровської міської ради.
07.2017 – 12.2018 – головний спеціаліст-юрисконсульт відділу стратегічного планування та інвестицій департаменту стратегічного розвитку та інвестицій Дніпровської міської ради, особа, відповідальна з проведення процедур публічних закупівель
Функціональні обов’язки:
-юридичний супровід діяльності департаменту та комунального підприємства «Розвиток Дніпро» Дніпровської міської ради;
-проведення процедур публічних закупівель;
-договірна робота;
-взаємодія з органами ДАБІ, щодо отримання дозвільної документації з будівництва, введення змін до неї, введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
-організація роботи із зверненнями громадян;
-листування з підприємствами, установами, організаціями та громадянами;
-повний супровід проектів;
-організація робіти по взаємодії з міською радою, її виконавчими органами та комунальними підприємствами, правоохоронними та контролюючими органами;
-представництво інтересів у судах;
-підготовка проектів рішень сесії міської ради та виконавчого комітету, а також повний їх супровід до моменту прийняття;
-взаємодія з депутатськими комісіями міської ради, участь в їх засіданнях
-взаємодія з органами казначейської служби та аудиту;
-вирішення проблемних питань, координація роботи щодо їх вирішення
-консультування співробітників щодо юридичних питань;
10.2014 – 07.2017 - приватна юридична практика.
06.2014 – 10.2014 - директор Дніпропетровського регіонального управління страхової компанії «Еталон».
З 01.03.2009 – 10.10.2013 - керівник Дніпропетровського регіонального управління страхової компанії «Іллічівська».
Функціональні обов’язки:
-формування команди;
- робота з власною клієнтською базою, банками, агентствами нерухомості, автосалонами та іншими партнерами;
-проведення переговорів з пантерами та організація роботи щодо залучення клієнтів на страхові послуги;
- розвиток проектів та каналів продаж,
- організація співробітництва у регіоні,
- контроль виконання плану РУ,
-розробка та проведення спільних акцій з партнерами;
-підтримка відносин з контрагентами;
- організація діяльності управління по врегулюванню страхових випадків, взаємодія з органами ДАЇ, СТО, асістуючими компаніями. Мінімізація збитків, вирішення спірних питань з клієнтами, огляд пошкоджених ТЗ, складання калькуляцій ремонту, організація та контроль проведення експертиз ТЗ (знання законодавства в сфері врегулювання страхових випадків, досвід його застосування на практиці, знання суті матеріалів та документообігу ДАЇ, знання ПДР).
З 01.08.2008 року - в.о. директора Дніпропетровського регіонального управління страхової компанії «ПЗУ Україна».
З 05.2008 року – заступник директора з прямих та альтернативних продажів Дніпропетровського регіонального управління страхової компанії «ПЗУ Україна».
З 2007 року – 05.2008 року агентство нерухомості «ЮВ Маркет МІКС», заступник директора по кредитуванню та розвитку агентства
Функціональні обов’язки:
- проведення переговорів з ріелторами та власниками нерухомості для підготовки угод щодо купівлі/продажу та оренди приміщень під відкриття відділень.
- підготовка пакету документів на кредитування нерухомості;
- розвиток каналів продаж;
- контроль роботи кредитних інспекторів;
- контроль виконання плану агентства;
2003 - 2006 - Виконавчий комітет Першотравенської міської ради Дніпропетровської області, начальник юридичного відділу.
2002 – 2003 - Виконавчий комітет Першотравенської міської ради Дніпропетровської області, консультант міського голови з юридичних питань.
2001 – 2002 - Виконавчий комітет Першотравенської міської ради Дніпропетровської області, консультант організаційно-правового відділу.
Основні посадові обов’язки:
- повний юридичних супровід діяльності міської ради та її виконавчого комітету.
Особисті якості: цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, відповідальність.
Володіння ПК – на високому рівні, Інтернет.
Права водія кат. АВС, досвід водія 23 роки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: