• PRO

Людмила

Документознавець відділу діловодства, 18 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 02.2025 по нині (6 місяців)
ТОВ "ПРО Маркетинг", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обов’язки:

- Робота з вихідною /вхідною кореспонденцією

- Оформлення та реєстрація документів

-Сканування та електронне зберігання документації.

- Робота з електронною поштою, Новою поштою

- Комунікація з курʼєрськими службами

- Досвід у реєстрації та контроль документообігу

- Ведення архіву документів

Провідний фахівець (відділ діловодства підприємства)

з 02.2024 по 02.2025 (1 рік)
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради "Київреклама", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Вимоги:
Досвід практичної роботи на посаді діловода, секретаря, помічника секретаря або адміністратора.
Досвідчений користувач ПК (пакет MS Office) повністю.
-Вміння користуватися орг.технікою.
-Вміння швидко опрацьовувати інформацію , оперативність у вирішенні поставлених задач.
-Пунктуальність добросовісність, комунікабельність, чесність, бажання працювати в команді.
Обов`язки:
-своєчасна обробка та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
-прийняття листів на відправку та заповнення конвертів до них;
-звірення отриманої для відправлення вихідної кореспонденції з реєстром вихідної кореспондеції;
-формування реєстра листів на відправку;
-вчасна та безпечна доставка кореспонденції до/ з поштових відділень;
-надання звітності по виконаній роботі;
-ведення звітності щодо витрат канцелярії (конвертів, марок);
-виконання доручень та розпоряджень керівника відділу.

Фахівець

з 02.2022 по 02.2024 (2 роки)
ПАТ"Міжнародні авіалініі України", Київ (Транспорт, логістика)

- Здійснення реєстрації та внесення інформації до бази даних CRM вхідних звернень та офіційних претензій від клієнтів компанії.
- Внесення даних та реєстрації в CRM, обробка вхідної документації.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Надання допомоги суміжним відділам у реєстрації та внесенні даних до бази даних, у CRM.
- Складання списків незавершених справ із бази даних.
- Складання та контроль реєстрів виплат, що виробляються, на підставі, наданих менеджером відділу даних.
- Передача даних у бухгалтерію.
- Контроль процесу передачі, повернень.
- Допомога в організації та надсиланні офіційних листів та запитів відділу.

Бухгалтер

з 11.2016 по 01.2022 (5 років 2 місяці)
ПАТ"Міжнародні авіалініі України", Київ (Транспорт, логістика)

- Прийом,реєстрація та оформлення заяв працівників МАУ та членів їх сімей на відпочинок.
- Підготовка запитів (гарантійних листів) на путівки.
- Контроль,у відповідності до укладених договорів,бронювання відпочинку та надходження рахунків-фактур від постачальників послуг.
- Оформлення часткової оплати,включаючи податки,та видача за необхідністю довіреностей.
- Контроль використання путівок за:
- отримання накладними;
- наявними актами надання послуг;
- зворотними талонами ( ваучерами).
- Контроль відвідування оздоровчих закладів в осінньо-зимово-весняний період. Збір та аналіз даних.
- Виконання окремих доручень керівництва профкому.

Документознавець відділу діловодства адміністратив. управ. Департаменту завершення операц.. .

з 05.2016 по 11.2016 (6 місяців)
Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців.
- Контроль за виконанням документів.
- Прийом та реєстрація вхідної, вихідної та поштової кореспондеції.
- Проставлення на вхідних та вихідних документах реєстраційного індексу.
- Сканування та облік в електронному вигляді вхідної та вихідної кореспонденції.
- Зберігання і забезпечення використання службової документації.
- Забезпечення обліку в електронному вигляді вихідної почтової кореспондеції .
- Супроводження та контроль договорів, укладених із підприємствами поштового зв'язку та кур'єрськими службами.
- Засвідчення копій документів, оригінали яких знаходяться у справах структурних підрозділів Банку.
- Перевірка вихідних документів, які приймаються від виконавців (співробітниках структурних підрозділів Банку.
- Оформлення і відправка вихідних документів;
- Формування справ і здача їх в архів.

Фахівець адміністративного відділу (канцелярія,діловодство)

з 03.2005 по 05.2016 (11 років 2 місяці)
Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи офісу
- ведення діловодство
- обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспондеції
- прийом телефонних дзвінків
- робота з офісною технікою (міні АТС, ксерокс, принтер, сканер)
- прийом відвідувачів, поштової кореспонденції, електронної пошти та факсів
- оформлення та відправка кореспонденції за допомогою кур'єрської служби
- оформлення та відправлення листів "Укрпоштою"

Бухгалтер

з 04.2002 по 05.2004 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Ломбард", Київ (Роздрібна торгівля)

-Формування в базі 1С документів по находженню товарів, послуг, рознесення платежів
-Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур)
-Архівування документів
-Формування різних звітів в базі

Освіта

"Східноєвропейський університет экономіки та менеджменту"

"Экономіка підприємства", Київ
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

"Київський промислово-економічний коледж"

"Економіка підприємства", Київ
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Знання офісних програм
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Ведення архіву документів
  • Ведення документації
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Уважність
  • Адаптивність
  • Неконфліктність
  • Пунктуальність
  • Формування зведених таблиць
  • Старанність
  • Працьовитість

Знання мов

Українська — вільно

Інвалідність

Третя група.
Третя група (по слуху).
Телефонне спілкування — без проблем.

Додаткова інформація

Мета: Шукаю стабільну,цікаву роботу документознавця або діловода з чіткими обовʼязками.Хочу реалізувати багаторічний досід у діловодстві,роботі з кореспонденцією та електронною документацією.
З чітким графіком роботи і посадовими обов'язками. Дружний і доброзичливий колектив буде перевагою.
Бажаний графік: пн.-пт. з 9.00 - до 18.00 з перервою; сб.-нд.- вихідний.
Особисті якості: Уважність, відповідальність, висока працездатність, цілеспрямованість, активність, ініціативність, комунікабельність. Своєчасно виконую поставлені завдання і доводжу розпочате до завершення. Маю детальний і творчий підхід до виконання доручень. Наявність організаторських здібностей. Величезна працездатність. Успішно працюю з великим потоком інформації. Легко вчуся і переймаю досвід, прагну до пізнання нового. Я готова до навчання. Я маю 3 група інвалідність

Додаткова інформація: Шкідливих звичок не маю. Готова до навчання. Висока працездатність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: