Резюме від 30 вересня 2022

Володимир

Руководитель отдела, отделения

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу продажів

з 02.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
ТОВ ДК Софіябуд, Киев (Недвижимость)

- відпрацювання вхідного трафіку (дзвінки та візити до відділу продажів)
- продаж нерухомості (житлової та комерційної)
- супроводження клієнтів з моменту резервування об'єкту нерухомості до моменту видачі ключів
- участь у підписанні договорів (резервування, попередній, купівлі-продажу)
- супроводження клієнта в нотаріальній конторі та допомога при оплаті за договором
- організація і проведення переглядів об'єктів нерухомості
- продаж додаткових послуг
- реклама об'єктів нерухомості
- здача в оренду житлової та комерційної нерухомості

Руководитель отделения банка

з 11.2017 по 02.2020 (2 роки 3 місяці)
АТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

Серед досягнень:

- Вивів та утримував відділення серед лідерів в рейтингу системи банку за рахунок ефективних продажів підопічними та особистих
- Неодноразові подяки від керівництва за кращі показники по системі: депозити фізичних осіб, пенсійної програми, депозити та залишки юридичних осіб
- Запровадження "сценарію" обслуговування клієнтів у відділенні
- За час роботи повне оновлення персоналу відділення за рахунок підготовки до підвищення і переведення на вищі посади до інших відділеннь


Функції керівника:



- Підбір та адаптація персоналу для роботи у відділенні
- Контроль касової дисципліни згідно постановам НБУ та чинного законодавства
- Постановка планових показників підлеглим по продажу продуктів клієнтам банку
- Контроль продажів (ведення таблиць з фактом продажів
- Підвищення KPI відділення та продавців (виконання поставленого плану та збільшення кросс-продажів)
- Ефективне планування робочого часу свого та співробітників
- Проведення нарад з підлеглими (аналіз планових задач та факт їх виконання)
- Матеріальна та нематеріальна мотивація персоналу
- Організація матеріального забезпечення відділення (взаємодія з АГУ, проведення поточних ремонтів, закупівля канцелярії, прибирання та ін.)
- Організація продажів


Функції менеджера (продавця):

-:Активне залучення нових клієнтів на обслуговування в банк
- Прямі продажі банківських продуктів та послуг
- Проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів керівникам та бухгалтерам підприємств та організацій
- Ведення та обслуговування наявної бази корпоративних клієнтів
- Продаж кредитних продуктів корпоративним клієнтам
- Обслуговування клієнтів фізичних осіб у відділенні
- Проведення первісного фінансового моніторингу
- Залучення на зарплатні проекти
- Залучення на еквайринг
- Аналіз структури власності клієнтів юридичних осіб
- Продаж кредитних карт фізичним особам
- Продаж преміальних карт керівникам підприємств
- Первісне читання і аналіз фінансової звітності підприємств перед кредитуванням

Менеджер по обслуживанию корпоративных клиентов

з 01.2017 по 11.2017 (10 місяців)
АТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Організація та проведеннв зустрічей з корпоративними клієнтами.
- Активні продажі поточних рахунків.
- Залучення на зарплатні проекти.
- Залучення на кредитування (в т.ч. лізинг).
- Продаж всього спектру банківських продуктів та послуг.
- Виконання плану продажів.
- Супроводження діючої бази клієнтів.

Заместитель начальника отдела продаж продуктов корпоративным клиентам

з 08.2016 по 01.2017 (5 місяців)
ПАТ Банк Український капітал, Киев (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування юридичних осіб;
- робота з чековими книжками;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання планів продажів;
- залучення на зарплатні проекти;
- робота з корпоративними картками;
- видача банківських гарантій;
- залучення на прийом платежів;
- оформлення електронних тендерних гарантій (для Prozorro);
- залучення партнерів та агентів для забезпечення продажів;
- робота з валютою (ЗЕД).

Главный специалист по обслуживанию юридических лиц в отделении

з 02.2016 по 08.2016 (6 місяців)
ПАТ Банк Михайлівський, Киев (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування юридичних осіб;
- відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків клієнтам;
- супроводження клієнтів юридичних осіб;
- робота з чаковими книжками;
- робота з касою;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання планів продаж;
- перевірка та підготовка документів для оформлення кредиту (спрощений фін аналіз);
- перевірка та підготовка документів для відкриття рахунку;
- аналіз ФОП на видачу кредиту;
- залучення на еквайринг;
- залучення на зарплатні проекти;
- робота з корпоративними картками;
- видача банківських гаратній;
- залучення на прийом платежів;
- робота з валютою (ЗЕД);
- заключення договорів на партнерське кредитування.

Специалист по обслуживанию клиентов

з 07.2014 по 02.2016 (1 рік 7 місяців)
ПАТ Банк Михайлівський, Київ (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування фізичних і юридичних осіб;
- відкриття поточних, карткових, депозитних, розрахункових рахунків клієнтам;
- супровід клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- робота з чековими книжками;
робота з касою;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання поставлених завдань щодо планів продажу;
- перевірка та підготовка документів для оформлення кредиту;
- перевірка та підготовка документів для відкриття рахунку юридичної особи.


Досягнення:



- запуск нового відділення з нуля;
- виконання плану продажів;
- щоденне відпрацювання понад 50 клієнтів з техніки холодних дзвінків на кредитні картки, як наслідок збільшення продажів кредитних карток;
відпрацювання кредитних заявок, як наслідок збільшення продажів кредитів відділенням;
- розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів для запуску відділення з «нуля».

Специалист по обслуживанию клиентов

з 12.2013 по 07.2014 (7 місяців)
ПАТ Банк Руский Стандарт, Київ (Финансы, банки, страхование)

Должностные обязанности:
- привлечение физических лиц на обслуживание в банк;
- открытие депозитных, текущих, карточных счетов клиентам;
- сопровождение клиентских операций;
- решение проблемных ситуаций;
- оформление страховых подуктов;
- открытие-закрытие вечерней кассы;
- выполнение плановых показателей.
Достижения: разработана методика продажи дополнительных страховых продуктов клиентам, в связи с чем удержание отделением лидирующих позиций в рейтинге отделений на протяжении трех месяцев в данном направлении.

Специалист по обслуживанию клиентов

з 11.2012 по 11.2013 (1 рік)
ПАТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

Должностные обязанности:
- привлечение клиентов на кредитные карты, депозиты и платежи;
- текущее обслуживание клиентов при обращении в отделение;
- прием платежей;
- привлечение клиентов на пенсионные, социальные и детские карты;
- выполнение плана продаж;
- первичная консультация клиентов МСБ.

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Факультет фінансів та банківської справи, Ірпінь
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Email Водительские права кат. B Почтовый клиент АБС Б2 АБС Умение общатся с людьми и находить общий язык Пеустановка ПО на ПК(Windows и т.п.)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- Активная жизненная позиция, целеустремлённость;
- Организаторские способности, коммуникабельность;
- Инициативность, ответственность, оперативность, оптимизм;
- Креативность, быстрая обучаемость;
- Умение общаться с людьми и находить общий язык.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: