• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2995611/

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів, 25 000 грн

Розглядає посади:
Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів, Діловод
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрисконсульт

з 11.2016 по нині (8 років 9 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Отримання дозволів, ліцензій
Внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ, ПП, АТ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації, державна реєстрація ФОП;
Ведення ділової переписки;
Підготовка та подання запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів , юридична експертиза договорів, розробка проектів договорів;
Ведення договірної роботи, укладання договорів оренди/суборенди, поставки, надання послуг/виконання робіт тощо.

Юрисконсульт

з 08.2010 по 11.2016 (6 років 3 місяці)
виробниче підприємство, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Товариство з обмеженою відповідальністю (виробництво, будівництво, торгівля)
Юрисконсульт (по сумісництву – інспектор відділу кадрів)
Представництво інтересів підприємства в судових інстанціях, органах виконавчої служби та інших державних органах, отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів, внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації
Ведення ділової переписки;
Підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг, запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів та розрахунків, юридична експертиза договорів
Підготовка аналітичних матеріалів з правових питань
Підготовка та подача документів для участі у конкурсних торгах (тендерах)
Участь у впровадженні та сертифікації системи управління якістю на підприємстві відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009, проведення внутрішніх аудитів системи управляння якістю (ISO 9001:2009), звітність щодо функціонування системи управління якістю на підприємстві
Пошук, підбір персоналу, ведення кадрового обліку, розробка проектів розпоряджень, наказів, інших юридичних документів необхідних для належної роботи підприємства, складання цивільно-правових угод
Знання трудового, господарського, конституційного законодавства,кадрового діловодства.

Юрисконсульт

з 07.2002 по 09.2009 (7 років 2 місяці)
ремонтно-будівельне підприємство, Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота на підприємстві, пов’язана з веденням господарської діяльності підприємства, представництво його інтересів, консультаційна робота, правове забезпечення питань пов'язаних з застосуванням законодавства про працю.
Професійні навички:
- здатність вести ділову документацію та представляти інтереси підприємства
- пошук раціональних способів до вирішення неоднозначних питань
- здатність до швидкого реагування на інформацію, її засвоєння, та застосування
- пошук та підбір персоналу, веденням кадрового обліку, діловодства

Освіта

ВДУ ім. Лесі Українки

Юридичний, правознавство, Луцьк
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 10 місяців)

Спеціальність: правознавство.
Спеціалізація: цивільно-правова
Кваліфікація: юрист

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Стресостійкість
  • Вимогливість
  • Знання законодавства України
  • Знання держ. реєстрів
  • Складання процесуальних документів
  • Впевненість
  • Укладання договорів

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, вимоглива до себе та оточуючих. Відмінне володіння ПК , володіння офісною технікою, знання англійської мови (середній рівень), наявність свідоцтва внутрішнього аудитора систем управління, посвідчення водія кат. «В», готовність до нетривалих відряджень.
Добре працюю як в команді, так і самостійно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: