Резюме від 22 квітня 2024

Ольга

Менеджер зі збуту, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Косенко Ольга Олександрівна
Дата народження : 18 серпня 1983 р., 36 років.
Місце проживання : м. Запоріжжя, вул. Шкільна 48/284
мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)






Мета :
Стати членом команди, реалізувати професійні здібності, самореалізуватися та отримати належним чином оплачувану роботу юриста.
Освіта :
•2011 рік закінчила Класичний приватний університету міста Запоріжжя, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста;
•2010 рік закінчила Класичний приватний університету міста Запоріжжя, отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Право» та здобула кваліфікацію бакалавра з права;
Досвід роботи:
З листопада 2004 по квітень 2005 працювала помічником адвокатав «Юридичної клініки за «Програмою допомоги малозабезпеченій населенню». Придбала досвід роботи: в проведенні юридичних консультацій для населення; складанні позовів та інших процесуальних документів; у взаємодії з органами влади.
З червня 2005 по лютий 2006 працювала менеджером з кредитування в АКБ «Правекс банк». Службові обов'язки: взаємодія з клієнтами банку; укладання договорів; розробка комплексного підходу до обслуговування клієнтів з метою підвищення ефективності роботи; аналіз і структурування всієї вхідної інформації по клієнтам банків.
З березня 2006 по вересень 2008 працювала менеджером по закупівлях і продажах, бухгалтером ПП «Косенко Н.П.» Службові обов'язки: ведення податково-бухгалтерського обліку, контроль за закупівлями і збутом, презентаційна робота.
З жовтня 2008 по березень 2013 працювала інженером по стандартизації ВАТ «Запорізький завод високовольтної апаратури». Службові обов'язки: комплектація фонду нормативних документів їх реєстр та актуалізація; забезпечення структурних підрозділів підприємства нормативною документацією; проведення аудитів.
З квітня 2013 по лютий 2016 працювала головним спеціалістом Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації. Службові обов'язки: організація та проведення архітектурно-містобудівних рад та рад з питань будівництва в області; робота з публічними запитами та зверненнями громадян; виконання завдань Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
З квітня 2016 по грудень 2019 працювала менеджером зі збуту в ТОВ "Фенікс-Медікал".
Професійні навики та знання:
•Досвід роботи з складання процесуальних документів та укладання договорів, юридичні консультації громадян, взаємодія з органами влади.
•Досвідчений користувач комп’ютера.

Особисті якості:
старанність, відповідальність, цілеспрямованість, гнучкість, дипломатичність, комунікабельність, добропорядність.
Знання мов
•Українська – рідна мова;
•Російська – рідна мова;
•Англійська з словником
Інше
•Сімейний стан: одружена, маю дитину 3-х років.
•Захоплення: спорт, подорожі.
•Шкідливі звички: відсутні.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
50000 грн, Тернопіль, Дистанційно

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер з продажу
20000 грн, Дистанційно

Менеджер з продажу, оператор саll-центру
20000 грн, Рівне, Дистанційно

Sales manager
Львів, Дистанційно

Менеджер з обробки заявок
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: