Резюме від 24 квітня 2017 PRO

Дар'я

Администратор, продавец-консультант, кредитный менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Кредитний фахівець групи цільового кредитування

з 10.2015 по 03.2016 (5 місяців)
ПАТ "ПУМБ", Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

Активне залучення і консультація клієнтів Банку на торгових точках магазинів ;

Формування кредитного договору ;

Інформування клієнтів Банку з усіх питань , пов'язаних з оформленням та сплатою кредиту та ін.

Соціальний педагог

з 12.2014 по 07.2015 (7 місяців)
Криворізька ЗОШ №63, Кривий Ріг (Навчання та виховання майбутнього покоління)

•отримання діагностичних відомостей про учнів школи.
•проведення заходів превентивно-профілактичного напрямку.
•соціально – терапевтична допомога.
•правові норми для захисту прав і інтересів учнівської молоді.
•просвітницька робота для батьків, прийом батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;
•необхідна консультативна психолого-педагогічна допомога дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди);
та інші

Тренер з фітнесу, танців та правильного харчування

з 09.2013 по 07.2014 (10 місяців)
Міжнародна мережа жіночих фітнес-клубів FіtCurves, Кривий Ріг (Спортивне навчання, Спортивні товари та обладнання (просування , оптова торгівля ), послуги для населення спортивні та фітнес-клуби)

Проведення групових занять з фітнесу, хореографії та правильного харчування для жінок
· Консультування клієнтів
· Ведення існуючих , залучення нових клієнтів
· Адміністративна робота з клієнтською базою

Клієнт - менеджер

з 11.2011 по 05.2012 (6 місяців)
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки :
Робота з клієнтами, а саме:
· Управління клієнтопотоку у відділенні;
· Навчання клієнтів здійсненню операцій в зоні самообслуговування ;
· Вирішення проблемних ситуацій у відділенні;
· Допомога клієнтам з питань , не пов'язаних з каналами самообслуговування;
· Оформлення кредитних та соціальних карток;
· Оформлення страхових полісів та ін.
Досягнення :
За час роботи в ПриватБанку показала добрі результати роботи, проявила високу працездатність , професійний підхід до виконуваних обов'язків , відповідала вимогам корпоративної культури банку .

Освіта

"Криворізький національний університет"

Історичний факультет, спеціальність Історія, Кривий Ріг
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

ділові - креативність, вміння працювати в команді , вміння виявляти ініціативу, самомотивація і інш.

особисті - відповідальність , стресостійкість, комунікабельність, порядність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: