Юлія

Финансовый консультант, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Кирилюк Юлія Дмитрівна

Адреса: вул. Завадського 38 кв. 85 м. Хмельницький, 29013
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: працевлаштування на посаду, що дозволить реалізувати потенціал, активно розвиватись і навчатись

Персональні відомості:
Дата народження: 05.10.1987 р.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку

Освіта:
01.09.2005р. – 28.02.2008р. Хмельницький Торговельно - економічний коледж Київського національного торговельно - економічного університету спеціальність "Технологія харчування", диплом бакалавра
01
Робота:
14.03.2015 р. – по тепері- Кредитний фахівець сектору продажу кредитних продуктів
шній час відділення №1 в м. Кам’янець-Подільський Філія ПУМБ в м. Київ

01.05.2011 р. – 13.03.2015- Кредитний фахівець (нецільове кредитування) в АТ Банк Ренесанс
Капітал
01.08.2009 р. - 01.09.2010- Офіс - менеджер (фінансовий консультант) в ТОВ "Приватінтер"

Посадові обов’язки та досягнення:
активний продаж кредитних, комісійних продуктів та додаткових сервісів самообслуговування, оформлення пакетних продуктів, залучення депозитів;
робота з існуючими клієнтами щодо збільшення кількості банківських послуг і продуктів на одного клієнта;
залучення нових клієнтів шляхом проведення ліфлейтингу, розклейки оголошень, зборів та презентацій, а також оформлення кредитів безпосередньо на підприємствах через масові видачі;
проходження таємного покупця у трьох квартальних перевірках на бал, вище 90%, здача тестування на 90 % і вище, продаж продуктів за останні 3 місяці на рівні 40 одиниць і більше (лютий – 45 продуктів, березень – 40 продуктів, квітень – 40 продуктів);
робота з чергою та досвід у вирішенні конфліктних ситуацій;
після продажне обслуговування клієнтів, надання персональних консультацій, вирішення проблемних питань;
стажування нових працівників на посаду «кредитний фахівець»;
контроль роботи каси та відділення в цілому, під час перебування у відпустках чи(та) відрядженнях директора та замісника директора;
ведення звітності та робота з документооборотом.

Додаткова інформація:
Володіння мовами: російська – вільно, англійська – вільно.
Знання комп’ютера: упевнений користувач ПК (робота в середовищі Windows, робота з пакетом програм MS Office, програмами листування, Internet, операційною системою АБС Б2 та «Андромеда», програмами BWM, OSERVIN, BARS.)
Особисті якості: комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюся, наполеглива, цілеспрямована, пунктуальна.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: