• PRO

Вікторія

Економіст, бухгалтер-калькулятор, товарознавець, менеджер із закупівель, діловод, 35 000 грн

Розглядає посади:
Економіст, бухгалтер-калькулятор, товарознавець, менеджер із закупівель, діловод, Менеджер ресторану, Касир ресторану, Адміністратор, Обліковець, Адміністратор з клінінгу, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Рекрутер, Менеджер кавʼярні, Бухгалтер з первинної документації
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буковель, Київ, Яремче

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер-калькулятор(товарознавець)

з 06.2021 по нині (3 роки 11 місяців)
Кав"ярня,ресторан,кафе, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Первинна документація (накладні,списання,переміщення,переоблік);
Робота з контрагентами (52 постачальники), замовлення продуктів, товарів (пошук нових постачальників, замовлення ТМЦ, сировини,взаєморозрахунки);
Нарахування зарплати персоналу;
Складання калькуляційних та технологічних карт;
Інвентаризація складів кухні,бару, ТМЦ;
Розподіл доходів та витрат за статтями (ДДС);
Підготовка внутрішньої звітності компанії, складання управлінської звітності;
Допомога в пошуку лінійного персоналу (офіціант,кухар, бармен,посудомийниця, адміністратор);
Тимчасово допомагала адміну приймати, оформлювати,передавати на виробництво замовлення на продукцію по телефону, сайт,соц мережі та електронну пошту.

Бухгалтер по зарплаті. Реорганізація підприємства

з 12.2020 по 06.2021 (6 місяців)
Медична установа. Реорганізовано, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Нарахування заробітної плати (120 чол), авансу, лікарняних, відпускних виплат, розрахунки при звільненні в програмі 1С-ПРО;
Утримання і нарахування податків і зборів із заробітної плати;
Прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової непрацездатності, підготовка і відправка заявок-розрахунків в ФСС;
Обробка та складання табелів робочого часу;
Складання і подача щомісячної і щоквартальної звітності у встановлені терміни: об'єднаний звіт по ЄСВ, ПДФО, ВС; звіт з праці 1-ПВ,
Підготовка довідок про доходи;
Ведення зарплатного проекту: оформлення зарплатних карт і їх документальне супроводження (Ощадбанк,Приватбанк).

Бухгалтер-калькулятор(товарознавець), касир

з 08.2016 по 12.2020 (4 роки 4 місяці)
Ресторан,кав"ярня,кафе, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Первинна документація (накладні (ф1,2),списання,переміщення);
Робота з контрагентами (пошук нових постачальників, замовлення ТМЦ, сировини,взаєморозрахунки);
Нарахування зарплати персоналу;
Ведення ФОП 2 групи;
Складання калькуляційних та технологічних карт;
Інвентаризація складів кухні,бару, ТМЦ;
Допомога адміністратору в супроводі замовлень на банкети;
Заміщення касира (закриття рахунків,ведення КОРО, зняття звітів РРО, складання щоденних звітів ітд);
Підбір лінійного персоналу (пошук, прийом та звільнення, відпустки,лікарняні ітд).

Помічник бухгалтера

з 04.2014 по 04.2017 (3 роки)
ТОВ "Інверсия", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення внутрішньої документації (листування,накази,ітд);
Облік та оформлення первинної документації (прибуткові,видаткові накладні,касові ордера ітд);
Робота з підрядниками;
Звіти в податкову;
Складання штатного розпису та тарифікаційного списку;
Допомога головному бухгалтеру.

ПАРАЛЕЛЬНО ВЕЛА ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ РЕСТОРАНУ:
прибуткові накладні (ТРІО-Менеджер,Склад), списання продукції по калькуляційним карткам (по сировині та страві);
- закриття пречеків офіціантів, робота с РРО (X и Z-звіти),заповнення касовой книги (КУРО);
-контроль,організация і робота залу,кухні, закупка продукції, ціновий моніторинг;
-робота з позтачальниками,акти взаїморозрахунків;
-інвентаризация бару,кухні;
-управленський облік;
-нарахування зарплати персоналу (відпускні,лікарняні),робота в М.е.doc, Клієнт банку.

Бухгалтер-калькулятор

з 07.2013 по 04.2014 (9 місяців)
Медична організація(сфера громадського харчування), Киев (Державні організації)

Складання калькуляційних та технологічних карток;
Оформлення первинної бухгалтерської документації;
Робота з банківськими виписками та ведення звітності;
Контроль кредиторської заборгованності,акти звірок;
Складання меню-розкладок.

Менеджер-консультант по продажам

з 09.2011 по 07.2013 (1 рік 10 місяців)
ПП "Венето", Киев (Торговля и производство)

Консультація клієнтів;
Робота з роздрібними та оптовими покупцями;
Повний супровід заказів клієнта,логістика;
Підписання договорів з покупцями, контроль своєчасності оплати

Освіта

КНЭУ

Экономика предприятия, Киев
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

НАУ - "Бух учет и кадровое делопроизводство"(Киев)

Год окончания 2014,3 мес- Бух учет, налоговый учет+ программа 1С 8

Курс "Антикризисный менеджмент в ХОРЕКА" от Галины Поздняковой

30.08.2020-02.09.2020

Бухгалтерия 365 от АВС

2021-2022

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • MS PowerPoint
  • 1С:Бухгалтерія
  • HCL Notes
  • ІС-ПРО
  • Клієнт Казначейства – Казначейство
  • ОДБ
  • Poster
  • B52
  • Profit
  • D2 System
  • TRIO
  • Midas
  • Skyservice POS
  • POS
  • SYRVE (іiko)

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: