Резюме від 26 квітня 2023 PRO

Сергій

Керівник бухгалтерської служби

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Чортків
Готовий працювати:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудитор

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ПАП "Агропродсервіс", Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Керівник проекту провадження оперативного, управлінського, бухгалтерського обліку на базі 1С УАХ, а саме:
- земельні ділянки (на базі програми Агрі Чейн Ленд з відображенням в 1С УАХ)
- паї
- рослиннцтво (польові роботи на базі програми Агрі Чейн Фарм з відображенням в 1С УАХ)
- тваринництво (ВРХ, свинарство, птахівництво)
- елеваторне господарство (модуль 1С УАХ Елеватор)
- переробна галузь (виробництво комбікормів, круп, цукру, насіння, переробка сої)
- техніка (МТП, автоперевезення, спецтехніка)

Головний бухгалтер

з 06.2019 по 09.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Тернопільський м'ясокомбінат", Тернопіль (виробництво)

Розробка та впровадження Управлінського обліку на базі 1С УСХП

Головний бухгалтер

з 01.2017 по 05.2019 (2 роки 4 місяці)
ФГ "Масарівські Липки", Копичинці (Сільське господарство, промисловість і виробництво)

Головний бухгалтер

з 08.2015 по 12.2016 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Компанія "Галичина цукор", Тернопіль (Виробництво)

1. Здійснення організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, схоронністю власності підприємства.
2. Ведення обліку майна, зобов'язань і інших господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображає на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, облік витрат, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій.
3. Ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
4. Ведення податкового обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Податковим Кодексом Україні.
5. Складання на основі даних бухгалтерського обліку податкової, статистичної і фінансової звітності, підпис її та поданя в установлені строки користувачам, передбачених законодавством та нормами і правилами Компанії.
6. Здійснення контролю за:
• створенням бюджету на місяць по сплаті податків та заробітної плати;
• виконанням бюджету за місяць по сплаті податків та заробітної плати та надання пояснень по відхиленнях в відділ бюджетування;
• створенням податкової звітності;
• обліком ПДВ;
• обліком доходів і витрат, правильністю визначення фінансових результатів;
• створенням та поданням Фінансової звітності в установлені строки користувачам;
• ходом перевірок органами ДПІ та інших контролюючих органів;
• правильністю змісту бухгалтерської частини у відповідях на запити податкових органів;
• нарахуванням амортизації та курсових різниць;
• поданням податкової звітності в податкові органи;
• надання консультацій в сфері податкового та бухгалтерського обліку;
7. Передача на погодження бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати в відділ бюджетування.
8. Передача на погодження в відділ бюджетування показників податкової звітності.
9. Передача на погодження в відділ бюджетування показників Фінансової звітності.
10. Подача пропозицій організаційно-технічного характеру по веденні господарської діяльності.
11. Контроль за впровадженням в діяльність прийнятих рішень організаційно-технічного характеру.
12. Проведення фінансово-економічного аналізу діяльності.
13. Підбір і навчання персоналу.

Керівник бухгалтерської служби

з 04.2014 по 08.2015 (1 рік 4 місяці)
Цукровий холдинг Т-Цукор, Тернополь (Промисловість та Виробництво)

1. Здійснення контролю за:
• створенням підприємствами Цукрового Холдингу бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати;
• виконанням бюджетів підприємствами Цукрового Холдингу за місяць по сплаті податків та заробітної плати та надання пояснень по відхиленнях в відділ бюджетування;
• створенням податкової звітності підприємствами Цукрового Холдингу;
• обліком ПДВ по підприємствам Цукрового Холдингу ;
• обліком доходів і витрат, правильністю визначення фінансових результатів по підприємствам Цукрового Холдингу;
• створенням та поданням Фінансової звітності підприємствами Цукрового Холдингу в установлені строки користувачам;
• ходом перевірок органами ДПІ та інших контролюючих органів;
• погашенням внутрішніх заборгованостей між підприємствами Цукрового Холдингу;
• правильністю змісту бухгалтерської частини у відповідях на запити податкових органів по підприємствам Цукрового Холдингу;
• нарахуванням амортизації та курсових різниць по підприємствам Цукрового Холдингу;
• поданням податкової звітності в податкові органи по підприємствам Цукрового Холдингу;
• надання консультацій в сфері податкового та бухгалтерського обліку;
7. Передача на погодження бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати в відділ бюджетування.
8. Передача на погодження в відділ бюджетування показники податкової звітності.
9. Передача на погодження в відділ бюджетування показники Фінансової звітності.
10. Забезпечення створення механізмів руху коштів між підприємствами Цукрового Холдингу, створення механізмів погашення заборгованостей між підприємствами Цукрового Холдингу і Аграрного Холдингу.
11. Подача пропозицій організаційно-технічного характеру по веденні господарської діяльності підприємств Цукрового Холдингу.
12. Контроль за впровадженням в діяльність підприємств Цукрового Холдингу прийнятих рішень організаційно-технічного характеру.
13. Проведення фінансово-економічного аналізу діяльності підприємств Цукрового холдингу.
14. Підбір і навчання персоналу.

Головний бухгалтер

з 06.2012 по 03.2014 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Хоросківський цукровий завод", Хоростков (Промисловість та Виробництво)

1. Управління бухгалтерським відділом та контроль за його роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
1. Оформлення відповідної документації для отримання банківських кредитів, контроль за їх використанням.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Складання фінасового плану підприємства та контроль за його виконанням.
4. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
5. Підбір та навчання персоналу.
6. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
7. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.

Старший бухгалтер Марилівського місця провадження діяльності (МПД)

з 06.2011 по 05.2012 (11 місяців)
Державне підприємство спиртової і лікеро-горілчаної промисловості “УКРСПИРТ”, Київ (Промисловість та Виробництво)

1. Управління бухгалтерським і економічним відділами та контроль за їх роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку МПД .
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань МПД та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з місцевим бюджетом та органами державного соціального страхування;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань МПД.
1. Передача в центральну бухгалтерію даних для складання бухгалтерської і податкової звітності.
2. Підбір та навчання персоналу.
3. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
4. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.

Начальник фінансово-економічного відділу

з 12.2002 по 06.2011 (8 років 6 місяців)
Державне підприємство “Марилівський спиртовий завод”, с. Нагірянка (Промисловість та Виробництво)

1. Управління фінансово-економічним відділом та контроль за його роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
1. Оформлення відповідної документації для отримання банківських кредитів, контроль за їх використанням.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Складання фінасового плану підприємства та контроль за його виконанням.
4. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
5. Підбір та навчання персоналу.
6. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
7. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.

Головний бухгалтер

з 06.2001 по 12.2002 (1 рік 6 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю “Органіка”, с. Нагірянка (Промисловість та Виробництво)

1. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
2. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
4. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
5. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.

Освіта

Теропільська Академія Народного Господарства

Облік і аудит, Тернопіль
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Windows 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Податкова звітність Ведення звітності OpenOffice Веб-браузери

Додаткова інформація

Значний досвід роботи, високий рівень організації праці, професійність, ініціативність, комунікабельність, чесність, здатність швидко і легко навчатися, стійкість в стресових ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: