Резюме від 10 січня 2024 PRO

Вячеслав

Водій

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Водій

з 04.2017 по нині (7 років)
УкрБудІнвестБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Особистий водій керівника.

Інженер з охорони праці та пожежної безпеки

з 05.2006 по 05.2015 (9 років)
ПАТ Банк Петрокоммерц-Украіна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

виконував обов'язки заступника керуючого господарськими справами банку, маю досвід з розслідування нещасного випадку на підприємстві.

Освіта

Середне спеціальне-технічне училище №10

Суднобудівний факультет, зварювальник автоматичної та ручної-дугової сваркі, Київ
Середня спеціальна, з 1989 по 1992 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

курси митних брокерів та декларантів від Київської регіональний митниці в місті Києві

липинь 2000 року - квітень 2001року

ТОВ "Профосвіта" курси з охорони праці,пожежної безпеки,та виробничої санітаріі

2009 рік, 2012 рік, 2014 рік, 2016 рік.

Знання і навички

MS Office

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Дата та місце народження: 15.04.1974 р., м. Київ

Місце проживання: м. Київ, вул. Закревського, 45-а, кв.105

Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: одружений

Діти: донька, 2005 р.н.

Освіта:1989-1992 рр. СПТУ № 10

Спеціальність:Електрозварник ручної зварки

Професійний досвід:Загальний стаж – 32 років

Трудова діяльність:
2017-2023 - водій керівника АТ "Український Будівельно Інвестиційний Банк"
2009-2015 - інженер з охорони праці та пожежної безпеки відділу господарського забезпечення управління
справами ПАТ «Банк Петрокоммерц-Україна»

Навички:
- організація та контроль за дотриманням вимог з охорони праці та пожежної безпеки Банку та регіональної мережі; складення інструкцій, робота з перевіряючими органами. Проведення інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки. Проведення цільових інструктажів на виконання робіт з підвищеною небезпекою. Ведення документації з охорони праці та складення звітів. Досвід проведення розслідування нещасного випадку на виробництві.
- організація транспортного забезпечення головного офісу (координація, організація ремонту та поточного сервісного обслуговування транспортних засобів, придбання ГСМ);
- придбання та реалізація транспортних засобів, регістрація та зняття з обліку, отримання дозволів на спецсігнали;
- введення в експлуатацію ОЗ (оформлення ОЗ-1, ОЗ-2), списання, утилізація;
- участь в проведенні інвентеризацій; придбання, облік та списання ОЗ та МШП;
- забезпечення безперебійної роботи інженерно-технічних комунікацій власних будівель та орендованих приміщень (ліфти, системи вентиляції та кондиціювання, охоронно-пожежна сигналізація, електрогосподарство, вода та водовідведення);
- робота з орендарями (у т.ч. укладання договорів оренди, супроводження договорів з підрядними та експлуатуючими організаціями);
- співпраця з аутсорсинговою компанією по утриманню приміщень в належному стані (енергетик, електрики, сантехнік);
- укладення договорів, подання звітів в ПАТ «Київенерго», ПАТ «Київводоканал».
- страхування будівель, приміщень та транспортних засобів;
- організація перевезень, монтаж та демонтаж ОЗ, у т.ч. регіональної мережі.

Спеціальні знання та навики:
- посвідчення водія категорії «В», «С».

Знання ПК: Microsoft Office

Володіння мовами: українська

Ділові якості:
цілеспрямованість та пунктуальність;
прагнення в придбанні практичних навиків та підвищенні рівня професійної підготовки;
відповідальність та акуратність в роботі, комунікабельність;
здатність до швидкого засвоєння нової інформації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: