Резюме від 8 квітня 2022 PRO

Надія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 11.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
ТОВ «Кукітон», Київ (Виробництво солодощів / кафе / інтернет-магазин)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі одного виробничого підприємства та трьох фізичних осіб-підприємців різноманітних систем оподаткування в сфері виробництва кондитерських виробів та кафе. Основні обов’язки: створення та перевірка правильності первинної бухгалтерської документації; ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами; облік основних засобів; нарахування зарплати (відпусток, компенсацій, лікарняні); оформлення відряджень та облік авансових звітів, формування та реєстрація податкових накладних, калькуляції собівартості продукції, оптимізація обліку виробництва підготовка та подача звітності в податкову службу та інші контролюючі органи звітності - декларації ПДВ, декларації платника єдиного податку ФОП та декларації про майновий стан ФОП, об’єднана звітність з ЄСВ/ПДФО/ВЗ, декларація з податку на прибуток, балансів та звітів про фінрезультат, та подання необхідної статистичної звітності. Підприємство зупинило діяльність з 24.02.2022

Головний бухгалтер

з 05.2019 по 11.2021 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «Бухгалтерський сервіс «Зроблено», Київ (Аутсорсинг бухгалтерських послуг)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі понад 35 юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців різноманітних систем оподаткування в наступних сферах: виробництво продукції легкої та інженерної промисловості, юридичні та адвокатські послуги, надання он-лайн послуг, розробка програмного забезпечення для нерезидентів, торгівля (в тому числі експорт) складного інженерного обладнання для великих виробництв та сільськогосподарської техніки, торгівля товарів та обладнання для харчової промисловості, торгівля супутніми товарами для АЗС та іншими товарами загального вжитку, монтажно-будівельні роботи, маркетингові, таркетингові, смм та інші інформаційно-консультаційні послуги, надання авто в оренду. Основні обов’язки: створення та перевірка правильності первинної бухгалтерської документації; ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами; облік основних засобів; нарахування зарплати (відпусток, компенсацій, лікарняні); оформлення відряджень та облік авансових звітів, формування та реєстрація податкових накладних, підготовка та подача звітності в податкову службу та інші контролюючі органи звітності - декларації ПДВ, декларації платника єдиного податку юр.осіб та ФОП, об’єднана звітність з ЄСВ/ПДФО/ВЗ, декларація з податку на прибуток, балансів та звітів про фінрезультат, та подання необхідної статистичної звітності.

Фінансовий директор підрозділу неприбуткових організацій

з 04.2017 по 05.2019 (2 роки 1 місяць)
Асоціація «Механік», Київ (Багатопрофільна Асоціація підприємств)

Повний облік діяльності благодійного фонду, 2-х громадських організацій, 5-х релігіозних організацій: перевірка договорів контрагентів на дотримання податкового та бухгалтерського обліку; оформлення, контроль та перевірка правильності первинної бухгалтерської документації; ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами; облік основних засобів; нарахування зарплати (відпусток, компенсацій); оформлення відряджень та облік авансових звітів, підготовка та подача звітності в податкову службу та інші контролюючі органи з єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб та військового збору, звітів про використання доходів неприбуткових організацій, балансів та звітів про фінрезультат. Складання бюджетів, контроль їх виконання, контроль дотримання використання цільових внесків, управлінський облік неприбуткового напрямку.

Спеціаліст відділу Аудиту

з 11.2016 по 05.2019 (2 роки 6 місяців)
Асоціація «Механік», Київ (Багатопрофільна Асоціація підприємств)

Перевірка договорів контрагентів на дотримання податкового та бухгалтерського обліку; контроль виконання бухгалтерського та податкового законодавства усіма підприємствами Асоціації, контроль прибутків підприємств Асоціації, проведення своєчасної оптимізації під узгоджене навантаження, перевірка звітності з податку на прибуток, контроль своєчасної сплати податків, інформування головних бухгалтерів щодо нововведень у законодавстві, складання усних та письмових консультацій по запросам співробітників Дирекції з економіки та фінансів з податкового та бухгалтерського законодавства, складання запросів щодо письмових консультацій до ДФС.

Бухгалтер

з 12.2015 по 11.2016 (11 місяців)
Асоціація «Механік», Київ (Багатопрофільна Асоціація підприємств)

Оформлення, контроль та перевірка правильності первинної бухгалтерської документації; ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями; облік основних засобів; підготовка та подача звітності в податкову службу та інші контролюючі органи з ПДВ, з прибутку підприємства, єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб та військового збору, балансів та звітів про фінрезультат (майже 10 малих підприємств)

Головний бухгалтер

з 05.2015 по нині (9 років 1 місяць)
ТОВ «Сучасні Технології Інформації та Безпеки», Київ (ІТ-технології)

В групу компаній «СТІБ» входить 4 юридичні особи та 2 ФОП, які знаходяться на аутсорсінговому обслуговуванні. Контроль та перевірка правильності оформлення первинної бухгалтерскої документації; нарахування зарплати (відпусток, компенсацій); ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями; нарахування амортизації; проведення інвентаризацій; облік ПДВ; підготовка та подача звітності в податкову службу та інші контролюючі органи з ПДВ, з прибутку підприємства, єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб та військового збору, балансів та звітів про фінрезультат. З 24.02.22 діяльність компаній тимчасово припинена.

Зам. генерального директора

з 02.2011 по 02.2014 (3 роки)
ТОВ "Спеціальна техніка", Донецьк (проектування, продаж та монтаж систем безпеки (охоронно-пожежна сигналізація, відеоспостереження, пожежогасіння))

Пошук нових напрямків, пошук клієнтів, постачальників, проведення переговорів та підписання договорів, складання кошторисної документації, комерційних пропозицій, пошук співробітників, проведення співбесід, оформлення на роботу, впровадження системи мотивації співробітників, розрахунок та видача зарплати. Організація стендів та оформлення участі в виставках, визначення бренда (сайт, фірмові знаки, форма, візитки, шаблони та ін.), визначення політики підприємства, взаємодія з контролюючими органами, дозвільними організаціями, участь в тендерах, підготовка тендерної документації, підготовка документації та отримання необхідних ліцензій.

Директор

з 10.2005 по 09.2008 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Сучасні Технології Інформації та Безпеки», Донецьк (Системи GPS - моніторинга за рухомими об'єктами, навігатори, інформаційна безпека та ін.)

Організація підприємства («start-up менеджер»), пошук приміщень, реєстрація підприємства, постанова в податковій службі, пенсійному фонді та відділах соцстраху. Отримання дозвільної документації на початок робіт, відкриття рахунків в банках. Пошук клієнтів, постачальників, проведення переговорів та підписання договорів, формування бази та повна взаємодія з клієнтами та постачальнрками. Пошук співробітників, проведення співбесід, оформлення на роботу. Організація стендів та оформлення участі в виставках. Наповнення та оновлення інформації на корпоративному порталі. Повне ведення бухгалтерскої документації, виписка рахунків, товарних та податкових накладних, відпуск товара зі складу, формування заказів для постачальників на закупку товарів, виписка довіреностей, прийом товара від постачальників, ведення склада, нарахування та видача зарплати співробітникам, подання звітності податкову службу, пенсійний фонд, соцстрах, статистику, взаємодія з контролюючими органами

Менеджер фінансово-економічного відділу

з 06.2001 по 05.2006 (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Спеціальна техніка", Донецьк (проектування, продаж та монтаж систем безпеки (охоронно-пожежна сигналізація, відеоспостереження, пожежогасіння))

Прийом телефоних дзвінків, факсів, обробка електроної та паперової кореспонденції, спілкування з клієнтами телефоном, інформування про послуги та їх вартість, збір та обробка робочої документації та передача відповідальним співробіникам, складання кошторисів на виконання заказів, договорів, додатків до них, підготовка тендерної документації, складання комерційних пропозицій, виконання проектної та кошторисної документації, складання супровідних документів, виїзд на об'єкти для обстеження, виконання обов'язків бухгалтера по обробці первинної документації, виписка рахунків, товарних та податкових накладних, відпуск товара зі складу, формування заказів для постачальників на закупку товарів, виписка довіреностей, прийом товара від постачальників.

Менеджер

з 01.2000 по 05.2001 (1 рік 4 місяці)
ТОВ " Олео ЛТД ", Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

Прийом телефоних дзвінків, факсів, обробка електроної та паперової кореспонденції, спілкування з клієнтами телефоном, інформування про послуги та їх вартість, збір та обробка робочої документації.

Освіта

Національна Академія Статистики, Обліку та Аудиту

Спеціаліст «Облік, аудит та оподаткування», Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Донецький Національний Університет

Факультет додаткових та суміжних профессій, прекладач ділової документації, Донецьк
Вища, з 1998 по 2000 (2 роки)

англійська мова, друга – французська, базовий

Донецький Національний Університет

Хімічний факультет. Спеціаліст. Хімік, викладач хімії, Донецьк
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг «Лідерство в управлінні командою», Consulting group

2011, 2 доби

Курси в учебовому центрі з проведення тендерних закупок, сертифікат

2011, 5 діб

Курси в Учебовому центрі "Профіресурс", головний бухгалтер+1С Бухгалтерія 8, сертифікат

2014, 3,5 місяці

Учбовий центр Grade - Міжнародний сертифікат University of Cambridge - Business English Certificate

2015, 4,5 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet Email Бухгалтерський облік Податкова звітність Акцент BAS СОТА BAS Бухгалтерія BAF Управлінські навички

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

м.Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Посади: головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, бухгалтер

Захоплення: фітнес, плавання, велосипед, горні лижи, іноземні мови, мандрування

Водійське посвідчення категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: