Резюме від 15 квітня 2022 PRO

Оксана

Помічник керівника, менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помiчник керiвника(з функціями менеджера по персоналу)

з 08.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
ООО "Ант-М", Київ (Виробництво)

Функції:
зустріч і прийом відвідувачів; робота з кореспонденцією: прийом, реєстрація, розподіл листів, архівування та зберігання документів; прийом вхідних дзвінків; облік, контроль і оформлення документації, що йде на підпис керівнику; підготовка проектів наказів з адміністративної діяльності; ведення ділового листування; підготовка то оформлення проектів договорів; підготовка наказів по кадровому складу (прийняття, звільнення працівників, оформлення відпустки); ведення кадрового обліку в 1С; ведення табелів обліку робочого часу; підбір персоналу на наявні вільні місця; робота з сайтами;
внесення нових контрагентів в базу 1С.; ведення первинної документації (виписка рахунків, ТТН, доручень, реалізація товарів); виконання особистих завдань керівника.

Провідний фахівець відділу по роботі з роботодавцями

з 03.2014 по 10.2018 (4 роки 7 місяців)
Святошинска районна філія КМЦЗ, Київ (соціальна сфера)

Складання статистичної звітності, здійснення моніторингів роботи філії, проведення технологічних контролів бази даних щодо роботи філії, написання інформаційних матералів щодо діяльності філії, здійснення підготовки проектів рішень та пропозицій керівництву, створення професорів вакансій, підбір підходящої роботи для клієнтів, виконання доручень керівництва, здійснення листування з РДА, ведення і оформлення протоколів засідань та нарад, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, участь в організації різних масових заходів, прийом вхідних дзвінків та наданя відповідних консультцій.

Заступник начальника відділу профнавчання

з 10.2011 по 02.2014 (2 роки 4 місяці)
Київский міський центр занятости, Киев (соціальна сфера)

Складання статистичної звітності, здійснення моніторингів роботи підпорядкованих центрів, здійснення організації та забезпечення контролю, аналізу та стану справ на відповідному напрямі діяльності, здійснення підготовки проектів рішень та пропозицій керівництву, виконання доручень керівництва, надання необхідної методичної допомоги співробітникам у виконанні завдань.

Головний спеціаліст

з 06.2010 по 10.2011 (1 рік 4 місяці)
Київский міський центр занятости, Киев (соціальна)

Складання статистичної звітності, здійснення моніторингів роботи підпорядкованих центрів, здійснення організації та забезпечення контролю, аналізу та стану справ на відповідному напрямі діяльності.

Заступник начальника відділу

з 09.2008 по 10.2009 (1 рік 1 місяць)
Святошинский районний центр зайнятості, Київ (соціальна)

Складання статистичної звітності, здійснення моніторінгів роботи , відділу , здійснення організації та забезпечення контролю, аналізу та стану справ на відповідному напрямі діяльності, розглядання зверненнь та заяв громадян що належать до компетенції відділу.

Головний специалист

з 08.2006 по 09.2008 (2 роки 1 місяць)
Святошинский районый центр зайнятости, Киев (социальная)

Ведення ділової документації.

Контролер газового господарства

з 12.2000 по 04.2005 (4 роки 4 місяці)
Київгаз, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Освіта

ІПК ДСЗУ

Адміністративний менеджмент, Киев
Вища, з 2011 по 2012 (8 місяців)

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Адміністративний менеджмент" та здобула кваліфікацію магістра з адміністративного менеджменту, менеджера(управителя) з адміністративної діяльності.

КПІ

Инженерно-хімічний, екология, Киев
Вища, з 2000 по 2003 (2 роки 9 місяців)

Отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки "Екологія" та здобула кваліфікацію бакалавра екології.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Знання законодавства України, що стосуються сфери зайнятості Розробленя пропозицій та заходів, які стосуються відп-го напр-ку Реалізація планів діяльності свого напрямку

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вище середнього

Додаткова інформація

Оформлення та з/п тільке офіційні.
- здатна аналізувати поведінку інших людей та прогнозувати її в різних ситуаціях,
- пунктуальна, відповідальна, здатна логічно мислити в стресових ситуаціях, швидко засвоюю нову інформацію;
- володію раціональним мисленням, високим ступенем самоорганізації;
- дипломатична та толерантна, вмію працювати як в команді, так і самостійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: