Резюме від 6 квітня 2023 PRO

Олена

Землевпорядник, юрист, керівник відділу оренди землі

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу оренди землі Харківського кластеру

з 07.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
АГРЕЙН, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

Організація роботи земельної служби підприємств Харківського кластеру.
Забезпечення та супровід процесу викупу земельних ділянок для підприємства.
Проведення переговорів з обміну земельними ділянками та об’єднання їх у загальні масиви.
Забезпечення ефективного використання земельного банку підприємства.
Забезпечення представництва інтересів підприємств та співпраця з органами влади та місцевого самоврядування.
Оформлення проектної та дозвільної документації.

Начальник відділу земельно правових відносин

з 06.2019 по 06.2020 (1 рік)
Harveast Holding, LLC, Балта, Одеська обл. (Сільське господарство, агробізнес)

- Планування і організація роботи відділу земельно правових відносин.
- Контроль своєчасного переукладання договорів оренди землі всіх категорій і форм власності, включаючи договори з успадкованим ділянкам.
- Організація оформлення права власності та права спадкування на земельні ділянки.
- Робота по збільшенню земельного банку підприємства, як приватної, так державної форми власності (земельні торги).
- Участь в проведенні соціальних заходів.
- Формування бази даних земельного банку компанії, його аналіз і контроль внесення актуальних змін.
- Проведення роботи з метою збільшення земельного банку.
- Робота c картографічним матеріалом, проведення інветаризації земельного банку підприємства, робота по відшкодуванню збитків та поверненню в обробіток орендованої землі, обміни масивами, моніторинг стратегій конкурентів.
- Робота з GIS-порталом, публічною кадастровою картою, іншими Державними реєстрами у сфері землевпорядкування.
- Співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями з оформлення землевпорядної документації на право користування земельними ділянками.
- Участь в проведенні зборів пайовиків на підприємствах, участь в проведенні соціальних заходів.
- Контроль та органзація розрахунків з пайовиками.

Фахівець з питань оренди землі та майна

з 11.2015 по 10.2016 (11 місяців)
МХП, ТОВ "Урожайна Країна", Ромни (Сільське господарство, агробізнес)

-Підготовка, укладення та підписання договорів оренди землі;
-Проведення інформаційної роботи з орендодавцями;
-Пролонгація діючих договорів;
-Ведення довідкової інформації в базі даних 1С
-Нарахування та супроводження процесу виплати орендної плати
-Підготовка оперативної звітності в межах підрозділу
-Аналіз та порівняння наявного земельного банку з картою розпаювання та публічною кадастровою картою України
- Співпраця з сільськими радами

Начальник відділу оренди землі та майна

з 11.2015 по 03.2018 (2 роки 4 місяці)
МХП, агроіндустріальний холдинг, Могилів-Подільський, Ромни (Сільське господарство, агробізнес)

Організація роботи відділу орендних відносин.
•Забезпечення обліку земельного банку підприємства.
•Забезпечення узаконення земельного банку, що перебуває в користуванні підприємства, об'єктів нерухомості та земельних ділянок, що знаходяться під об'єктами (с/г дворів).
•Забезпечення обліку та узаконення земельного банку в період злиття земельних банків чотирьох підприємств в одне (виконано).
•Впровадження на підприємстві програми геоінформаційних систем "ПанорамаАгро" (проект впроваджено).
•забезпечення реєстрації договорів з фізичними та юридичними особами, органами державної влади та місцевого самоврядування, також прав власності на об'єкти нерухомості, що перебувають у власності підприємства.
•Прийняття участі у аукціонах з продажу права оренди на земельні ділянки державної фори власності.
•Забезпечення підготовки оперативної звітності,аналіз динаміки земельного банку підприємства.
•Підготовка проектів річних бюджетів щодо виплати орендної плати та інвестиційних проектів.
•Організація та контроль роботи напрямку корпоративно-соціальної відповідальності.
•Організація та контроль забезпечення процесу виконання зобов'язань згідно укладених договорів оренди з контрагентами.
•Організація, розроблення заходів та контроль роботи щодо збереження та розширення земельного банку підприємства.
•Співпраця з державними органами, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, контрагентами, орендодавцями.

Юрисконсульт

з 09.2012 по 05.2015 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Агрофірма "Руслан", Ромни (Сільське господарство, агробізнес)

- корпоративні права;
- договірна робота;
- претензійно - позовна робота;
- земельне законодавство;
- трудове законодавство;
- охорона праці;
- профспілкова діяльність;

Юрист

з 02.2012 по 10.2015 (3 роки 8 місяців)
ФОП, Ромни (Юриспруденція)

-представництво громадян у судах всіх інстанцій в адміністративних, цивільних справах майнового та немайнового характеру;
-ведення претензійно-позовної роботи суб'єктів господарювання;
-представництво суб'єктів господарювання в правоохоронних органах, державних органах виконавчої влади, інших установах та організаціях;
-розроблення, аналіз та укладення господарських, цивільно-правових договорів, в томі числі супроводження розробки та укладення зовнішньоекономічних контрактів (підготовка та подання, отримання дозвільних документів для експорту);
-переоформлення спадщини, нерухомого майна по довіреності;
-правовідносини з БТІ, купівля-продаж об'єктів нерухомості, реєстрація, узаконення перепланувань, переведення з житлового в нежитловий фонд;
-Земельне законодавство, в т.ч. супроводження отримання земельних ділянок громадянами у власність, в оренду (підготовка необхідних документів та заяв, супроводження виготовлення технічної документації, реєстрація прав на нерухомість в Державній реєстраційній службі);
-Розроблення установчих документів, підбір КВЕД та безпосередня реєстрація створення та припинення ТОВ, ФГ, ПП, СК, ФОП в Державній реєстраційній службі;
-надання консультацій та супроводження господарської діяльності клієнтів, в тому числі щодо корпоративних прав;
-надання консультацій в трудових спорах;
-сімейні справи;
-представництво в ДВС;
-підготовка та подання фінансової та податкової звітності ФОП;
-супроводження діяльності у сфері залізничного транспорту (під’їзних залізничних колій, відправлення вантажів залізничним транспортом);
-листування з іноземними компаніями;

Завідувач юридичного сектору, головний спеціаліст юрисконсульт юридичного сектору

з 05.2009 по 01.2011 (1 рік 8 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в м. Ромни Сумської області, Ромни (Державні організації)

- представництво установи в адміністративних, господарських, цивільних судах (усіх інстанцій);
- представництво установи в правоохоронних органах;
- співпраця з правоохоронними органами з метою стягнення заборгованості;
- співпраця з виконавчою службою (стягнення заборгованості);
- представництво установи у справах про банкрутство (в тому числі прийняття участі в засіданнях комітетів кредиторів);
- прийняття участі у розгляді справ про адміністративні правопорушення;
- надання правових висновків та консультацій з питань пенсійного, трудового, адміністративного, цивільного законодавства;
- підготовка аналітичної та іншої звітності.

Юрисконсульт централізованої бухгалтерії

з 06.2007 по 04.2009 (1 рік 10 місяців)
Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради, Ромни (Освіта, наука)

-договірна робота (розробка форм договорів, протоколів, додаткових угод, їх укладення, юридична експертиза договорів);
-секретар тендерного комітету (підготовка тендерної документації для проведення тендеру, проведення торгів, укладення договорів з постачальниками);
-підготовка проектів рішень виконавчого комітету та міської ради в освітній галузі міста;
-супроводження кадрового діловодства (в т.ч. звільнення працівників під час реорганізації);
-супроводження ведення діловодства установи;
-розробка колективного договору;
-супроводження роботи профспілкової організації;
-державна реєстрація закладів освіти (створення, реорганізація, ліквідація);
-розроблення установчих документів закладів освіти;

Юрисконсульт

з 12.2005 по 10.2006 (10 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мілана-Сервіс", Ромни (Харчова промисловість)

-договірна робота;
-представництво підприємства в організаціях та установах;
-супроводження кадрового діловодства;
-участь у справі про банкрутство;
-підготовка документації для суду;
-ведення претензійної роботи;

Освіта

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Юридичний, юридичний факультет, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг: Ефективна комунікація і емоційний інтелект керівника

2016 рік

Тренінг: Публічні виступи

2017 рік

Знання і навички

ЛІГА:ЗАКОН Знання офісних програм НАУ Державні реєстри Cropio

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

-вміння аналізувати нормативно-правові акти та застосовувати їх на практиці, прогнозувати наслідки;
-здатність до формулювання і обґрунтовуючи докази своєї точки зору по спірних питаннях;
-логічне мислення і чітка постановка завдань з подальшим контролем;
- водійське посвідчення категорія "В", досвід водіння- 5 років.
-порядність, грамотність, комунікабельність, здатність самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність, наявність лідерських якостей;
-працьовитість, відповідальність, старанність, цілеспрямованість;
-постійне прагнення до розвитку та освоєння нових знань, втілення їх у життя;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: