Резюме від 7 травня 2024 PRO

Олександр

Виконавчий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 07.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
ПП "ФОР-САЖ", Киев (Роздрібна торгівля)

Заступник директора з розвитку

з 06.2019 по 07.2020 (1 рік 1 місяць)
ПП "ФОР-САЖ", Київ (Роздрібна торгівля)

•Організація роботи і ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів підприємства
•Відкриття нових торгових точок
•Підготовка та укладання договір оренди, комунікація з орендодавцями
•Організація та прийняття участі у виставках (KIFF, KYIVBUILD UKRAINE…)

Заступник голови правління

з 07.2018 по 06.2019 (11 місяців)
Корпорація "Укрінмаш", Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства
• Здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства
• Комунікація та представлення інтересів корпорації у державних органах
• Комунікація зі структурними підрозділами компанії
• Підготовка документів та участь в аукціонах
• Підготовка та укладання договорів
• Підготовка необхідних документів для митного оформлення імпорту та експорту

Директор

з 03.2016 по 03.2019 (3 роки)
ТОВ "Альтаір-2003", Киев (Роздрібна торгівля)

• Здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства
• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства
• Забезпечення прибуткової діяльності підприємства

Помічник голови правління

з 10.2015 по 07.2018 (2 роки 9 місяців)
Корпорація "Укрінмаш", Киев (Роздрібна торгівля)

•Підготовка необхідних документів для митного оформлення імпорту та експорту
•Підготовка документів та участь в аукціонах
•Підготовка та укладання договорів
•Комунікація та представлення інтересів корпорації в державних органах
•Ведення ділового листування та телефонних переговорів
•Зустріч та розміщення іноземних гостей
•Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника
•Комунікація зі структурними підрозділами компанії
•Пошук та аналіз інформації для керівника в найкоротші терміни
•Виконання особистих доручень керівника
•Адміністрування сайту корпорації

Директор

з 04.2015 по 07.2015 (3 місяці)
ДП ПРП «АТАСС», Славутич (Транспорт, логістика)

•Здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства;
•Представлення інтересів підприємства перед третіми особами;
•Укладання контрактів, підписання договорів;
•Організація виробничо-господарської діяльності підприємства;
•Робота з органами місцевого самоврядування, органами, що інспектують;
•Забезпечення дотримання норм законодавства про працю та правил внутрішнього розпорядку;
•Забезпечення прибуткової діяльності підприємства.

Ключові досягнення:
•Укладання вигідного контракту щодо виконання робіт на майданчику Чорнобильської Атомної Електростанції

Заступник директора

з 02.2015 по 04.2015 (2 місяці)
ДП ПРП «АТАСС», Славутич (Транспорт, логістика)

•Запит на отримання тендерної документації, підготовка пакета документів для участі у тендерах;
•Ведення переговорів із потенційними замовниками;
•Контроль роботи з укладання договорів, додаткових угод;
•Реалізація укладених договорів (призначення відповідальних виконавців, спілкування із замовниками, надання звітів про виконання, залагодження конфліктів).

Ключові досягнення:
•Успішне проведення тендеру та укладання вигідного договору з органами місцевого самоврядування

Інженер

з 08.2012 по 02.2015 (2 роки 6 місяців)
ДП ПРП «АТАСС», Славутич (Транспорт, логістика)

•Організація та контроль ремонтних робіт;
•Технічне обслуговування та експлуатація будівель;
•Організація роботи ділянки шиномонтажу;
•Контроль та облік раціонального використання ТМЦ, видача ТМЦ співробітникам, документальний супровід процесу, прийом ТМЦ від постачальників, ведення документації;
•Розрахунок потреби матеріалів;
•Обслуговування комп'ютерів та оргтехніки.

Ключові досягнення:
•Збільшення прибутку компанії та підвищення якості послуг, що надаються, шляхом впровадження електронної системи продажу квитків
•Успішний запуск ділянки шиномонтажу

Освіта

Академія муніципального управління

Автоматизація та компьютерно - интегровані технології, Київ
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Додаткова інформація

Ключові компетенції:

• Проактивний, ініціативний, самокритичний
• Зберігаю самовладання у стресових ситуаціях

Професійні навички:

• Наявність посвідчення водія категорії «В»
• Досвідчений користувач ПК, Microsoft Office, AutoCAD, HTML, CSS...
• Навички ділового спілкування, ведення переговорів
• Вміння порозумітися з клієнтами
• Знання мов: російська – вільне володіння, українська – рідна, англійська – базовий рівень

Особисті якості:

• Гарне навчання, саморозвиток
•Вміння працювати в колективі
• Відповідальність, акуратність
• Самоорганізованість, педантичність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: