Резюме від 8 травня 2024 PRO

Катерина

Financial manager, accountant, 25 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з документообігу, консультант з первинної бухгалтерії та ПДВ

з 01.2018 по 09.2022 (4 роки 8 місяців)
Консалтингова компанія, Днепр (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки: перевірка правильності заповнення первинних бухгалтерських документів, договорів та реквізитів, зазначених у документах (договори, бухгалтерські документи, транспортні документи тощо), фіксація та облік документів у реєстрі, дотримання своєчасності надання документів компетентним органам та клієнтам, робота в стислі терміни , допомога у підготовці повного пакета документів для податкової перевірки, підготовка документів на запит банку та інші.
Консультація клієнтів з питань, пов'язаних із заповненням документів та перевірка їх актуальності, консультація з питань пов'язаних із бухгалтерським, управлінським та податковим обліком відповідно до чинного законодавства. Ведення єдиної бази з даними клієнтів, реквізитами і контактами, контроль актуальності цієї бази.
Допомога в складанні договорів, підготовці додаткових угод до договорів і інших документів з урахуванням чинного законодавства, контроль і фіксація усіх параметрів документу перед наданням його клієнтові або компетентному органу. Активна робота з клієнтською базою і рішення будь-якої задачі, поставленої клієнтом в короткі терміни з найкращим результатом.
Також в обов'язки включені проводки за касовими операціями організації, узгодження і фіксація адміністративних витрат компанії.
Як консультант по ПДВ виконую контрольну функцію перевірки реєстрації по термінах, веду переговори з контрагентами стосовно реєстрації, проявляючи гнучкість і лояльність до клієнта і враховуючи інтереси компанії.
мультизадачним і багатофункціональним співробітником, керівником відділу, який своїми силами і мотивацією вивела на позитивний результат і утримувала цей результат тривалий термін.

Фінансовий консультант( менеджер з первинної документації та обліку)

з 10.2017 по 01.2018 (3 місяці)
Позаштатний співробітник, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення управлінського обліку торгівельного підприємства(спеціалізація: оптова торгівля м'ясними продуктами), що складається з 6 юридичних осіб в програмі 1С8 ( УТП) : надходження товарів і послуг, реалізація товарів і послуг, залишки по складах, облік взаєморозрахунків з контрагентами по 1 і 2 формі, облік банківських виписок. Документообіг по операціях: ведення первинної документації, документообіг між контрагентами, відкриття банківських рахунків, закриття банківських рахунківВедення управлінського обліку торгівельного підприємства(спеціалізація: оптова торгівля м'ясними продуктами), що складається з 6 юридичних осіб в програмі 1С8 ( УТП) : надходження товарів і послуг, реалізація товарів і послуг, залишки по складах, облік взаєморозрахунків з контрагентами по 1 і 2 формі, облік банківських виписок. Документообіг по операціях: ведення первинної документації, документообіг між контрагентами, відкриття банківських рахунків, закриття банківських рахунків

Financial manager ( middle)

з 06.2017 по 09.2017 (3 місяці)
Black Wing Foundation, Дніпро (IT)

Black Wing Foundation (an independent video game developer company /незалежний розробник відеоігор). Обов'язки
Ведення обліку витрат та доходів компанії, щомісячна звітність перед безпосереднім керівником та надання звітності менеджерам проектів. Облік зайнятості працівників на проектах та складання зарплатних відомостей на основі коефіцієнта відпрацьованого часу. Складання щомісячного P’n’ L звіту у розрізі категорій витрат за кожним із проектів та компанії в цілому. Ведення обліку запланованих витрат на квартал, контроль за оплатою за виставленими інвойсами.

Провідний Спеціаліст відділу супроводу коррахунків та казначейських операцій

з 03.2014 по 06.2017 (3 роки 3 місяці)
Банк Кредит Дніпро, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Бухгалтерські проводки, робота зі свифт переказами, комунікація з фронт-офісом, контроль ліквідності, перевірка платежів будь-якої ін.валюти і національної валюти. Казначейські операції: форексні, депо-угоди, МБК, контроль документообігу по цьому сектору, комунікація з колегами з інших банків і контрагентами резидентами /нерезидентами, проведення переговорів з питань угоди ( в т.ч. і англійською мовою), формування звітності по угодах і ведення архіву, відправка і контроль вступу засобів з/на коррахунку банка. Ведення архіву, документообіг. Виконувала функції заступника начальника відділу, Виконувала обов'язки начальника відділу супроводу кореспондентських рахунків і казначейських операцій.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 10.2013 по 02.2014 (4 місяці)
АТ Сбербанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування клієнтів сегменту МАSS, ведення з/п проектів, основи касової роботи.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 06.2011 по 10.2013 (2 роки 4 місяці)
Sense Bank, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування клієнтів будь-якого сегменту, касова робота, відкриття/закриття рахунків, продаж послуг банку, ведення з/п проектів.

Освіта

НМет АУ

Електрометалургійний, Чорна металургія, Дніпро
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Вища технічна освіта. Маю дипломи Бакалавра та Спеціаліста з Чорної металургії.

Знання і навички

Клієнт-Банк M.E.Doc 1С УТП Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Розглядаю виключно віддалений ( дистанційний) формат роботи. Досвід «удальонки» з 21 року.
Маю активну громадську позицію і стійку віру в перемогу. Допомагаю армії і волонтерам. Не розглядаю роботодавців з офісами в РБ та РФ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: