Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Віталій

Редактор, контент-менеджер, SMM, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Косів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватний підприємець

з 08.2019 по 02.2022 (2 роки 6 місяців)
Приватний підприємець, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Приватний підприємець. Видання корпоративних журналів. Створення, адміністрування та наповнення власного інформаційного ресурсу anthology.com.ua. Просування його у соцмережах. Організація офф-роад турів до Карпат. Продаж поїздок через соціальні мережі без залучення бюджету.

Директор з розвитку та стратегічного партнерства

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
Leadership Journey, Київ (Видавництво, поліграфія)

Створення стратегії та запуск журналу для власників та СЕО Leadership Journey. Запуск нового напряму бізнесу Success Digital у консалтинговій компанії Jansen. Домовленості про партнерство з конференціями та виданнями. Продукування та розміщення колонок експертів компанії на партнерських ресурсах. Планування, організація та проведення бізнес-івентів. Контроль випуску журналу.

Приватний підприємець

з 07.2017 по 07.2018 (1 рік)
Приватний підприємець, Київ (Роздрібна торгівля)

Створення та наповнення сайту evrovel.com.ua. Запуск інтернет-магазину велосипедів із Європи. Розкрутка в соцмережах та Google. Збільшення продажів через інструменти малобюджетної розкрутки.

PR-директор

з 06.2016 по 07.2017 (1 рік 1 місяць)
"БРСМ-Нафта", Киев (Автобізнес та автосервіс)

Розробка та створення комунікаційної стратегії компанії на основі результатів репутаційного аудиту. Домовленості з провідними українськими редакторами та керівниками найбільших ЗМІ. Антикризові комунікації – інформаційне протистояння ДФС України та Генпрокуратури у їхніх спробах паралізувати роботу компанії. Публічні виступи на ТБ. Наповнення, адміністрування та підтримка актуальності сайту компанії.

Головний редактор

з 09.2010 по 06.2016 (5 років 9 місяців)
1+1 Інтернет, Київ (ЗМІ, медіа)

Створення концепції, наповнення та адміністрування інтернет-порталу Авто.ТСН.ua якісними матеріалами та рубриками. Проведення тест-драйвів, підготовка сценаріїв та відеоматеріалів за їх результатами. Ведення сторінок порталу в соціальних мережах Facebook та Інстаграм.

Керівник відділу маркетингу та PR

з 09.2005 по 09.2010 (5 років)
Видавництво "Економіка", Київ (ЗМІ, медіа)

Розробка концепції просування та позиціонування видань. Аналіз ринку та просування всього спектра видань. Стратегічне планування та поточне бюджетування відділу маркетингу та PR (7 співробітників). Запуск, просування та курування всіх on-line проектів Видавництва. Ініціювання, запуск, проведення та просування маркетингового дослідження «Ділові преси: дослідження керівників». Створення та реалізація внутрішньокорпоративної стратегії розвитку компанії. Організація та проведення корпоративів та інших внутрішньокорпоративних заходів. Розробка стратегії просування та позиціонування першої незалежної ділової щоденної газети «Дело». Організація та налагодження процесу цитування видання. Чітке розуміння та повне знання роботи редакції та взаємозв'язків усередині неї. Проведення зустрічей журналістів щоденної газети «Дело» та тижневика «Інвестгазета» з керівниками прес-служб державних органів та PR-департаментів великих українських компаній. Створення галузевого Комітету видавців ділової преси у складі п'яти провідних всеукраїнських видавничих будинків. Організація проведення та модерування понад 50 круглих столів та понад 30 прес-конференцій. Організація та проведення понад 10 церемоній нагородження ТОП 100.

Специаліст по звязкам із громадскістю та пресою

з 04.2003 по 09.2005 (2 роки 5 місяців)
ВАТ «Кіровоградобленерго», Кропивницький (Послуги для населення та бізнесу)

Розробка PR-стратегії компанії з нуля. Початок роботи в умовах негативного іміджу компанії та агресивного настрою ЗМІ. Побудова позитивного іміджу керівника компанії в умовах упередженого ставлення журналістів та редакторів провідних видань.
Робота в антикризових умовах.
Створення та випуск корпоративної газети «Внутрішня енергія», висвітлення повсякденної роботи компанії, організація та проведення корпоративних заходів та свят. Створення та постійна підтримка Інтернет-сайту компанії.

Освіта

Міжнародний інститут менеджменту

PMD Marketing, Київ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Кіровоградський педагогічий університет

Історичний, Кропивницький
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Адміністрування

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: