Резюме від 4 березня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3154691

Оператор 1С, офіс-менеджер, помічник керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор 1С, офіс-менеджер,

з 02.2012 по нині (12 років 3 місяці)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Обов’язки:
•Виписка документації (накладні,рахунки,акти);
•Облік та рух грошових коштів;
•Взаєморозрахунки з контрагентами та постачальниками;
•Облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
•Занесення нових контрагентів в 1С;
•Системний облік по інвентаризації по складу;
•Забезпечення трудової діяльності офісу

Менеджер по роботі з клієнтами.

з 01.2006 по 02.2012 (6 років 1 місяць)
ПАТ КБ «ПриватБанк», Мукачево (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Продаж банківських продуктів;
•Надання консультацій з питань обслуговування;
•Формування пакету документів для оформлення банківських продуктів;
•Здійснення касових операцій з готівковими коштами та цінносями, видача готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками та їх поповнення;
•Валютно-обміні операції;
•Обслуговування поточних рахунків фізичних осіб.

Освіта

2000-2006 Мукачівський Державний Університет

Облік і аудит, Мукачево
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 8 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Холодний продаж Складання комерційних пропозицій Правильна організація робочого часу Вміння працювати в умовах багатозадачності

Додаткова інформація

Професійні навички:
• Правильна організація робочого часу; • Планування і контроль за виконанням завдань ; • Вміння працювати в умовах багатозадачності; • Робота в системі 1C (8.3).

Особисті якості:
Активна життєва позиція. Володію аналітичним складом мислення, комунікабельна, енергійна, дисциплінована, відповідальна і вимоглива. Висока ступінь відповідальності і справедливості, хороший організатор і менеджер, внутрішній самоконтроль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: