Резюме від 28 березня 2023 PRO

Дмитрий

Завідувач господарства, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з загальних питань

з 09.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
ТОВ "ГЕРА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зам директора по общим вопросам

з 04.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
ПП "Гера Сервис", Киев (Торговля)

Завідувач господарства

з 09.2016 по нині (7 років 8 місяців)
ТОВ ГЕРА ТРЕЙД, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

-Планування роботи складу;
-Контроль залишків товару на складі;
-Визначення залишків товару для видачі в роботу (розпакування, маркування);
-Контроль надходжень товару від перевізників і організація отримання товару на склад;
-Контроль кількості і якості відвантажень;
-Контроль і координація роботи товарознавців;
-Контроль виконання норм виробітку співробітників;
-Взаємодія з комірниками та рекомендації до видачі товару в обробку.
-Дрібний ремонт меблів, інвентарю, заміна розеток, вимикачів, світильників, ламп в офісі і в мережі відділеннях по Києву;
-Організація і участь в ремонтних роботах на відділеннях (Київ);
-Відвантаження ТМЦ та витратних матеріалів на складі компанії;
-Проведення інвентаризації ТМЦ на складі та облік витрат матеріалів;
-Розміщення ТМЦ на складі.
-Забезпечення канцтоварами, спецодягом, іншими господарськими товарами (пошук постачальників, введення рахунків на оплату в1С);
-Супровід господарських договорів;
-Ведення переговорів з представниками підрядника на предмет виконання договірних зобов’язань;
-Контроль своєчасного здійснення платежів;
-Робота з контрагентами по наданню документації (договорів, рахунків, специфікацій, податкових накладних, актів виконаних робіт тощо);
-Моніторинг фінансових витрат з метою їх оптимізації;
-Участь в складанні бюджету з питань адміністративно-господарської діяльності;
-Забезпечення збереження та утримання в справному стані майна, обладнання компанії.
- Взаємодія з підрядними і постачальними організаціями (Київенерго, Теплові мережі, Київводоканал і ін.): Договору, контроль оплат .

Водитель

з 11.2015 по 09.2016 (10 місяців)
Такси АИСТ, Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

Заведующий складом

з 11.2000 по 11.2015 (15 років)
ТОВ "ІКС-Маркет", Киев (Торговое оборудование)

Выполняемые задачи:
• Организация складского хозяйства с нуля.
• Прием и отгрузка ТМЦ.
• Организацию погрузочно-разгрузочных работ
• Оформление приход но -расходной документации.
• Инвентаризация.
• Работа с транспортными компаниями и курьерскими службами.
• Закупка ТМЦ
• Взаимодействия с начальниками отделов:
- Транспортный отдел;
- Бухгалтерия;
- Отдел внешнеэкономической деятельности;
- Отдел доставки;
- Отдел сервиса;
- Отдел приема товара;
- Отдел комплектации;
• Работа с поставщиками.
• ПК (уверенный пользователь): EXspes DB, Excel, Word, Outlook,1С.

Освіта

Київський технікум Київського національного економічного університету

Бухгалтерия и аудит, Бухгалтер, Киев
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки 6 місяців)

2000-2003 - учился и закончил, Киевский техникум Киевского национального экономического университета по специальности "Бухгалтерский учет" и получил квалификацию бухгалтер.

Знання і навички

Пользователь ПК Вождение авто MS Word MS Excel MS Outlook Internet Explorer База данных

Додаткова інформація

Контакти:
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Элект. почта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сведения о себе:
Дата рождения: 30.12.1972г.
Национальность: украинец
Семейное положение: в разводе
Дети: дочь 27год, сын 21лет и сын 7,лет
Адрес: г. Киева Подольский р-н

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: