Резюме від 1 травня 2020 PRO

Катерина

Адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор магазину PREGO (останні півроку ВО Директора)

з 02.2016 по нині (8 років 2 місяці)
Бренд PREGO - мережа роздрібних монобрендових магазинів (Retail), Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:
•Організація роботи магазину;
•Виконнання плану продажу магазину і забезпечення його зростання;
•Аналіз економічних показників роботи магазину,розробка і впровадження заходів по їх покращенню;
•Забезпечення якісного обслуговування клієнтів;робота з постійними клієнтами ,інформування про нові надходження;
•Підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами, прийняття рішення про прийом на роботу.
•Навчання та адаптація співробітників, проведення тренінгів, тестувань та іспитів; складання графіка роботи;
•Планування ,контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину(управління товарними залишками в магазині,слідкування за наявністю необхідних моделей на складі,слідкування на своєчасною доставкою заказів клієнтів);
•Розробка маркетингових стратегій і ідей, їх впровадження;
•Ведення необхідної документації(договора ,рахунки),звітності по проведенню планових інвентаризацій;
•Робота в торговому залі з покупцями.
Основні досягнення:
•Збільшення обсягів продажів в 20% - 30%;
•Виконання плану магазину на протязі довгого терміну;
•Збільшиння бази постійних клієнтів на 30%;
•Виростила співробітника на посаду адміністратора;
•Підвищення рівня знань персоналу.

Старший касир

з 04.2011 по 02.2016 (4 роки 10 місяців)
Бренд СПОРТМАСТЕР, Київ (- мережа роздрібних магазинів (Retail))

Основні обов'язки:
•Контроль касового вузла;
•Формування та ведення первинних документів;
•Робота з персоналом (підбір, навчання, адаптація, регулювання та попередження конфліктних ситуацій);
•Участь в розробці організаційної структури(складання графіка роботи,планування заходів по підвищенню показників відділу,контроль за виконанням стандартів обслуговування персоналом,викладкою товару в торговому залі;
•Відкриття / закриття магазину.
Основні досягнення:
•Під час роботи в компанії скоротила відсоток плинності персоналу;
•Обсяг продажів підняла на 25% (вище середнього по магазину).

Менеджер по работе с клиентами

з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
ТОВ ТД «ТОРГОВИЙ ДІМ УКРАЇНА МАНДРИ», Київ (роздрібна торгівля (Retail))

Основні обов'язки:
•Ведення клієнтської бази;
•Прийом та формування замовлень;
•Контороль щодо забезпечення замовлень в повному обсязі;
•Облік документації.

Освіта

Київська академія праці, соціальних відносин і туризму (бакалавр)

Факультет: маркетинг (економіка) Спеціальність: маркетолог., Київ
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 10 місяців)

Луганський педагогічний університет (фахівець)

Факультет: психологія Спеціальність: психолог., Луганськ
Незакінчена вища, з 2003 по 2005 (1 рік 10 місяців)

Луганський будівельний технікум (фахівець)

Факультет: бухгалтерський облік (контроль і аналіз хоз.деятельности) Спеціальність: бухгалтер., Луганськ
Середня спеціальна, з 1993 по 1996 (2 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги: •«Клієнтоорієнтованнісь»; •«Продаємо вигоди ,а не товар»; •« Техніки продажу»; •« Єтапи продажу» ;•«Робота з за

2014-2019

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office Email

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

СИЛЬНІ РИСИ - Високий рівень працездатності, відповідальність;пунктуальність, швидко навчаюсь; комунікабельність, стійкість в стресових ситуаціях; не маю шкідливих звичок.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ:
Підбір, навчання та управління персоналом; складання графіка роботи;
аналіз продажів; робота з асортиментом, організація акцій, навички активних продажів; розміщення товару в торговому залі, відповідно до правил і норм мерчандайзингу; контроль термінів дії дозвільних документів; прийом і повернення товару, проведення інвентаризацій.,.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: