Татьяна
Помощник руководителя, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Полтава
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3180837
Досвід роботи
Директор
з 01.2022 по 01.2024
(2 роки)
ТОВ "ТрансСпецНаз", Полтава (Транспорт, логістика)
Заступник директора
з 05.2021 по 01.2022
(8 місяців)
ТОВ "ТрансСпецНаз", Полтава (Транспорт, логістика)
Фахівець з публічних закупівель
з 01.2020 по 11.2020
(10 місяців)
ТОВ "Термастіл", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Проведення комерційних тендерів, як Замовник так і Підрядник
Помічник керівника
з 12.2015 по 06.2018
(2 роки 6 місяців)
ТОВ«Енергозберігання», Полтава (Послуги)
Ведення документообороту на підприємстві: вхідна, вихідна кореспонденція, заключення договорів та контроль за їх виконанням. Знання тендерного законодавства,
досвід участі в тендерах.
Освіта
ЧДТУ
ФЕФ, бухгалтер, Черкассы
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Маліченко Тетяна Володимирівна
Тел. моб.:[
e-mail: [
Мета:
Шукаю адміністратора, бухгалтера або фінансиста середньої ланки у сфері виробництва, збуту, постачання, розвитку бізнесу; асистента керівника в сучасній компанії, що динамічно розвивається, де я зможу реалізувати свій потенціал, знання з подальшим професійним зростанням із взаємною користю.
Освіта:
2009р. – 2010 р. – спеціаліст з економіки і підприємництва. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси, 30 червня 2010 р.
2005р. – 2009 р. – бакалавр з економіки і підприємництва. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси, 30 червня 2009 р.
2002 - 2005рр. – волонтер Оржицького районного центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.
1994 – 2005рр. - Зарізька середня школа Оржицького району Полтавської області. Клас з поглибленим вивченням української мови та літератури.
Досвід роботи:
11.01.2022р.- по сьогодні - директор ТОВ «Трансспецназ». Ведення кадрового обліку: прийом, звільнення працівників, табель робочого часу. Бухгалтерський напрямок: первинна документація, рахунки, акти виконаних робіт, акти звірки з контрагентами, заробітня плата, оплата рахунків через клієнт банк, формування податкових зобов’язань, розблокування податкових накладних, робота в програмі ВАS, Медок, електронний кабінет. Ведення ТОВ і ФОП на загальній системі оподаткування. Оформлення договорів, відкриття кредитної лінії, контроль за технічною документацією: страховки, протокола з технічного стану транспортного засобу, дозвола для роботи з підвищеною небезпекою, робота з тендерами, юридичні послуги.
11.05.2021р.- 11.01.2022р. - заступник директора ТОВ «Трансспецназ» - первинна документація, рахунки, акти, довіреності, акти звірки з контрагентами, оформлення договорів, робота з тендерами.
02.12.2020р.- 08.04.2021р.- центр зайнятості.
03.02.2020- 30.11.2020 - ТОВ «Термастіл профіль» - фахівець з публічних закупівель.
12.11.2019 - 27.12.2019 - менеджер по роботі з агрохолдингами.
30.12.2015—20.06.2018р.р. — працювала помічником директора ТОВ «Енергозберігання» в обов'язки входило ведення документообороту на підприємстві: вхідна, вихідна кореспонденція, заключення договорів та контроль за їх виконанням. Знання тендерного законодавства,
досвід участі в тендерах.
17.12.2013 –30.07.2015р.р. - працювала касиром в ПАТ «Банк»Грант».
03.05.2012 -16.12.2013р.р. – працювала касиром у банку «Фінанси та кредит» у касі перерахунку.
17.03 – 21.12.2011 року працювала бухгалтером у дитячому магазині ”Котя”. Посадові обов'язки: бухгалтерський, податковий облік за напрямками. Бухгалтерський облік діяльності підприємства на ділянках: розрахунки з постачальниками, покупцями, ОЗ, матеріальний облік, підзвітні операції, складання податкової звітності та звітності до Пенсійного фонду. Щоквартальна звірка взаєморозрахунків з постачальниками. Ведення ділянки «реалізація». Внутрішня бухгалтерська звітність. Також займалася оформленням та звільненням працівників, веденням їх особових справ, нарахуванням заробітної плати, нарахування та перерахування страхових внесків та податків у відповідні фонди.
01.08.2010 – 16.03.2011 – працювала касиром у ДТРК ”Пластилін”
Квітень – червень 2010 року проходила стажування на ЗАТ ”Черкасихлібзавод” на посаду інспектор з нормування та організації праці.
Комп’ютерні, мовні та інші навички.
Комп’ютери та програми: 1С Бухгалтерія, MS Windows 2010, Word, Excel, Visual Basic, система управління базами даних СУБ, знання та досвід роботи з комп’ютерним обладнанням та офісною технікою.
Мови: українська (рідна), російська (вільно), англійська ( з допомогою словника).
Інші навички: вміння швидко і ефективно вирішувати поставлені задачі, досягати якісних результатів в роботі. Відповідальна, комунікабельна, наполеглива, є бажання працювати і навчатися у процесі роботи.
Захоплення:
Самовдосконалення, самоосвіта, психологія, філософія, музика, танці, активний відпочинок, туризм, інтелектуальні ігри.
Персональні відомості:
Дата і місце народження:02.08.1987, с. Заріг Оржицького району Полтавської області.
Сімейний стан: неодружена.
Водійське посвідчення: категорія В.
Цілеспрямована, відповідальна, ініціативна, комунікабельна, маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, готова працювати у активному режимі, ефективно працюю як самостійно, так і в команді, здібна до швидкого опанування нових сфер діяльності.
Схожі кандидати
Кассир, оператор ПК, секретарь, офис-менеджер
12000 грн, Полтава
Секретар
Полтава
Офис-менеджер, секретарь-референт
15000 грн, Полтава, Дистанційно
Офіс-менеджер
14000 грн, Полтава
Помічник керівника, юрисконсульт
Полтава, Дистанційно
Бухгалтер, офіс-менеджер
Полтава