Резюме от 13 октября 2017

Nakonechny Dmitry

Game Designer (QA)

Полная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
5 августа 1997 (20 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Game Designer

с 08.2017 по наст. время (2 месяца)
7K, Львов (Software (Game) development)

We make the arena-shooter (2D platformer)

- development of gameplay
- writing of documentation (pitch, concept-dock, GDD, TK)
- creating a prototype game (on the JS Phaser framework)

Гейм-дизайнер/QA

с 03.2017 по 07.2017 (4 месяца)
Massive Heights, Львів (Gamedev)

Testing and participation in the development of mini-games.

Тех поддержка

с 12.2016 по наст. время (10 месяцев)
Eloplay, Київ (Киберспортивная платформа)

Tech support on the cybersport platform https://eloplay.com/

Game Designer

с 12.2016 по 01.2017 (1 месяц)
SpaceLab, Киев (Software development)

SpaceLab - economic strategy Sci-Fi, for PC.

Developed a balance for 70+ buildings and 30+ resources

Project: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=868755125

Гейм-дизайнер

с 09.2016 по 12.2016 (3 месяца)
MARATGAMES, Київ (Разработка ПО)


Образование

Донецкий политехникум

Розробка ПЗ, Донецк

Среднее специальное, с 09.2013 по 07.2017 (3 года 10 месяцев)


Знание языков

  • Английский — средний

Дополнительная информация

Skills:


- Understanding Freemium and Free-to-Play;
- Orientation in mathematics;
- Understanding of econometrics (DAU, MAU, ARPU, ARPDAU, ROI, CAC, LTV);
- Skills in working with design documents, their ability to read and compose;
- Knowledge of mobile, PC and console games;
- Great game experience, daily monitoring of industry news;
- Understanding of visual aesthetics (the basis of composition and color);
- Creation or optimization of retention;
- Creating storyline, storytelling, setting, dialogue, tutorials;
- Experience in using game editors and engines: Unity, World Editor, Game Maker 8 and slightly used CryEngine, RPG Maker VX Ace and UE4;
- Mapping;
- Testing and level adjustments based on feedback or statistical analysis;
- Development, support and adjustment of existing game mechanics, balance, monetization schemes;
- Analysis of game statistics (quantitative indicators and statistics).

QA

- Knowledge of the QA life cycle;
- Knowledge of the test documentation (test-plan, check-lists, test cases, bug-reports);
- Knowledge of the types of testing;
- Experience of manual testing:
- A little familiar with Jira and Worksection;
- Knowledge of the basic stages of SDLC;
- A little familiar with Scrum / Agile;
- Boundary values, equivalent classes;
- English Pre-Intermediate


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: