Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Олена

Адміністратор, менеджер, продавець-консультант

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор офісного центру

з 04.2021 по 07.2021 (3 місяці)
Офісний центр " Каскад", Кременчук (Нерухомість)

Основні обовязки:
1. Ввічливе спілкування з орендарями та клієнтами офісного центру ( ОЦ).
2. Контроль своєчасної сплати за оренду приміщень ОЦ.
3. Оперативне рішення конфліктних ситуацій з орендарями та клієнтами офісного центру.
4. Контроль матеріально-технічного стану офісного центру , організація швидкого усунення неполадок та контроль проведення ремонтних робіт в приміщеннях офісного центру.
5. Організація та контроль роботи персонала (складання графіка роботи персонала).
6. Організація і контроль додерження чистоти в приміщеннях офісного центру та прилеглих до нього територій.
7. Раціональна закупівля господарських та канцелярських товарів.
8. Робота із потенційними орендарями.
9. Стягнення з орендарів та клієнтів заборговоності по орендній платі та іншим послугам ОЦ ( у разі необхідності ).
10. Ведення відповідної звітності.

Керуюча магазином

з 12.2017 по 09.2020 (2 роки 9 місяців)
Мегаспорт, Кременчук (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки:
1.Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів відповідно до стандартів компанії.
2.Організація та контроль роботи персонала протягом робочої зміни.
3.Контроль роботи на касі, знання касової дисципліни.
4.Огранізація та контроль операцій з товаром, знання складської дисципліни.
5.Робота з основними показниками роботи магазина KPI, аналіз та реалізація інструментів задля досягнення поставлених цілей, виконання плану магазина.
6.Робота з персоналом, мотивація, проведення загальних та індивідуальних бесід з метою підвищення ефективності роботи.
7. Контроль виконання персоналом магазину посадових інструкцій.
8.Підбір, допомога у адаптації, навчання нових співробітників.
9.Організація та контроль заходів з презентації товару відповідно до прийнятих у компанії стандартів візуального мерчендайзінгу.
10.Взаємодія із адміністрацією ТЦ та перевіряючими органами.

Основні досягнення:
1. Збільшення загальної каси магазина на 30 % за шість місяців , щомісячне виконання показників KPI на 98 -100%, щомісячне перевиконання плану магазина.
2. Значне покращення якості сервісу та обслуговування покупців. Як результат, магазин входив у десятку найкращих магазинів мережі “ MEGASPORT ”. Загалом на той момент мережа нараховувала близько сорока магазинів.

Директор магазина

з 10.2014 по 12.2015 (1 рік 2 місяці)
магазин " Взуттевый Глянц ", Кременчуг (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки :
1.Керівництво персоналом торговельного зала.
2.Складання графіка робота працівників торговельного зала,
навчання персоналу .
3.Управління товарними запасами та асортиментом магазину,
аналіз продажу.
4.Організація работи з представлення товару у торговельній залі.
5. Контроль якості обслуговування відвідувачів магазину.
6. Прийом та відвантаження товару із оформленням відповідної документації.
7. Інвентаризація товару.
8. Проведення розрахункових операцій на касі.
9. Ведення звітності.

Основні досягнення:
1. Оскільки на момент работи керуючою, відбувся рейдерський захват ТЦ “ Амстор “. Магазин " Взуттєвий Глянц " працював у напів закритому ТЦ. Не працював продуктовий відділ, який приваблював велику частку відвідувачів ТЦ. Тож значно зменшився трафік покупців, як наслідок впали каси магазина " Взуттєвий Глянц "
2. Задля виконання плану продажів, персонал ,під моїм керівництвом ,ретельну працював з кожним покупцем. Завдяки цьому, стало можливе збільшення виконання плану продажів,а також збереження бази постійних покупців та залучення нових.

Менеджер з продажу абонементів

з 08.2013 по 10.2014 (1 рік 2 місяці)
фітнес клуб " Фіт Кервс", Кременчуг (Краса, фітнес, спорт)

Основні обовязки:
1.Постійна робота з активними члена клубу, подовження абонементів, продаж додаткових послуг клуба.
2.Успішне повернення клієнтів з глибокого архіву.
3.Робота з холодною базою : продзвони, запрошення на ознайомлення з клубом, продаж абонементів.
4. Збільшення активної клієнтської бази.
5. Ведення звітності.

Основні досягнення:
1. Маю вдалий досвід ведення телефонних перемовин, вмію переконувати.
2. Вмію вислухати та зрозуміти клієнта, виявити істинну потребу клієнта та запропонувати той продукт або послугу, які задовольнять потреби клієнта.

Продавець-консультант

з 04.2008 по 04.2013 (5 років)
магазин " MEGASPORT ", Кременчуг (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки:
1.Робота із клієнтами, дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
2.Представлення товару у торговельній залі, відповідно до прийнятих стандартів.
3.Виконання плану продажу.
4.Прийом товару, інвентаризація.

Освіта

Кременчуцький державний політехнічний університет

Факультет Природничих наук, інженер-еколог, Кременчук
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Маю диплом спеціаліста.

Знання і навички

MS Excel Управління командою Управління магазином Лідерство Продуктивність

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості та навички:
1. Стресостійкість, високий рівень самоорганізації, вміння працювати в умовах багатозадачності, при цьому орієнтуватися на досягнення максимального результату.
2. Маю досвід ефективної організації робочих процесів, контролю виконання поставленних завдань.
3. Ефективна комунікація із персоналом, мотивування, створення та підтримка позитивного клімату у середині колективу.
4.Знання технік та етапів продажу, маю досвід навчання персоналу, проведення тренінгів, а також застосування індивідуального підходу до кожного працівника, для забезпечення виконання загального плану магазина та задля покращеня сервісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: