Резюме от 24 марта 2017

Миненко Юлия

Администратор

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
20 июля 1975 (41 год)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Міненко Юлія Вікторівна
20.07.1975 р.н.
м.Київ
тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
2016 - адміністратор клубу для жінок "Раунд"
Сфера діяльності: фітнес та салон краси.
Посадові обов`язки: консультація клієнтів про послуги клубу ( фітнес, салон краси, косметологія, солярій), запис до фахівців, інструктаж клієнтів в тренажорній залі, розрахунок.
•2012 – по теперішній час – приватний підприємець.
Сфера діяльності : фотопослуги.
Посадові обов’язки: фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів.
•2009 – 2012 – Центр психології «Новий День».
Посада: Адміністратор
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації тренінгів. Ведення фінансової звітності.
•2007 – 2009 – Центр дитячої та сімейної психології «Світ Сім’ї».
Посада: секретар-референт.
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації та проведенні тренінгів. Робота з копіювальною технікою. Ведення фінансової звітності.
•2006 – 2007 – ЗАТ «Київський склотарний завод».
Посада: секретар директора заводу (завідувач канцелярією).
Посадові обов’язки: Діловодство. Ведення вхідної та вихідної документації, зустріч ділових партнерів директора, організація нарад, робота з копіювальною технікою.
•1998 – 2006 – Фотолабораторія.
Посада: продавець-консультант.
Посадові обов’язки: прийом та видача замовлень,фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів,фінансові звіти.
•1994 – 1994 – Управління житлового господарства.
Посада: секретар начальника УЖГ.
Посадові обов’язки: друк документів, допомога в проведенні прийому громадян, переадресація звернень громадян, ведення вхідної та вихідної документації, ділові контакти з усіма підрозділами УЖГ.
•1993 – 1994 – Електродепо Київського метрополітену
«Оболонь».
Посада: комірник інструментальної.
Посадові обов’язки: видача інструментів працівникам депо, ведення картотеки, інвентаризація.
Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, пунктуальність, вміння швидко навчатись, стресостійкість.
Навички: вільне володіння українською та російською мовами, англійська – шкільний рівень. Впевнене володіння ПК та МФУ.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку (21 рік).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: