- PRO
Пилип
Customer Service Representative
- Розглядає посади:
- Customer Service Representative, Менеджер чата, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст чата, Менеджер інтернет-магазину
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3309335/
Досвід роботи
Customer Service Representative
з 07.2021 по нині
(4 роки 1 місяць)
ТОВ "Даніско Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. оформлення замовлень в системі 1С, SAP
2. ведення замовлення до отримання продукту клієнтом
3. оформлення договорів и доп. угод.
4. збір первинних документів та участь в аудиті.
5. проведення переобліків на складах компанії
6. виконання KPI компанії
7. залучення нових LEAN ініціатив в компанії
Спеціаліст з обслуговування та підтримки юридичних осіб
з 07.2017 по 07.2021
(4 роки)
ПрАТ "Киевстар", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
1. Обслуговування, утримання та розвиток бізнес-клієнтів.
2. Виконання узгодженого плану продажів і цілей
3. Підготовка презентацій послуг, договорів, проведення переговорів та укладання угод
4. Вирішення нестандартних питань стосовно телефонії та АТС
5. Налаштування АТС, CRM "Бітрікс24"
Досягнення: Кращий фахівець з обслуговування за півріччя
Керівник точки продажів
з 03.2016 по 05.2017
(1 рік 2 місяці)
Ploskostop, Київ (Роздрібна торгівля)
1. Організація роботи відділу (проведення щоденних планувань з продавцями, найм нових менеджерів, дожим великих клієнтів за продавцями, створення організаційних документів відділу продажів);
2. Мотивація працівників (особиста робота з кожним менеджером, вдосконалення матеріальної та нематеріальної мотивації продавців);
3. Контроль роботи відділу (ведення звітності по продажах та її звірка з фактом).
4. Залучення клієнтів до компанії
Провідний спеціаліст відділу продажів м. Київ
з 06.2015 по 02.2016
(8 місяців)
ТОВ "Воля Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
1. Навчання персоналу
2. Проведення тренінгів для співробітників відділу продажів
3. Проведення заходів щодо залучення нових клієнтів. BTL активності.
4. Пошук нових співробітників, проведення співбесід
5. Підготовка презентацій для вищого керівництва за показниками команди
Досягнення: запуск пілотного проєкту і збільшення продажів за рахунок BTL активностей.
Консультант службы "Контакт-Центр"
з 11.2012 по 06.2015
(2 роки 7 місяців)
ТОВ "Воля Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
1. Укладення договорів,
2. Ведення діючих клієнтів компанії
3. Вирішення конфліктних ситуацій,
4. Навчання нових співробітників.
5. Консультація клієнтів, забезпечення відмінного обслуговування у відділенні.
6. Продажі послуг ТБ та Інтернет при особистому спілкуванні з клієнтами.
7. Утримання наявних абонентів.
Продавець непродовольчих товарів відділу "Декор"
з 07.2010 по 09.2012
(2 роки 2 місяці)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)
1. Здійснення викладки товару, перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі;
2. Оформлення вітрин та стендів;
3. Підготовка товару до продажу;
4. Надання кваліфікованих консультацій покупцям про товар;
5. Проведення інвентаризації
6. Навчання нових співробітників
Освіта
НаУКМА
ФСНСТ (факультет соціальних наук і технологій), Київ
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Користувач ПК
- Ведення звітності
- Oracle Siebel CRM
- Service Desk
- Урегулювання конфліктів
- DMS
- Навички управління персоналом (команди до 10 осіб)
- SAP ERP
Знання мов
- Англійська — середній
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Моя мета полягає в знаходженні захоплюючої та винагороджувальної роботи менеджера з роботи з клієнтами, де я зможу використовувати мій досвід і навички для створення позитивного впливу на клієнтський досвід, забезпечуючи високу рівень задоволеності та лояльності клієнтів.
Моя ціль - працювати в команді, яка активно дбає про клієнтів, та вдосконалювати стратегії обслуговування, спрямовані на збільшення обсягів продажів та встановлення довгострокових відносин з клієнтами. Я хочу вносити вагомий вклад у досягнення бізнес-цілей компанії, а також постійно розвивати свої навички в області обслуговування клієнтів, ефективного взаємодії та управління відносинами з клієнтами. Моя робота повинна відображати мою відданість та наполегливість у досягненні високих стандартів якості та задоволення клієнтів.
Схожі кандидати
-
Customer service manager
Дистанційно -
Customer service manager
Дистанційно, Харків -
Customer service manager
Дистанційно -
Customer service representative
Дистанційно -
Клієнт-менеджер
20000 грн, Дистанційно -
Affiliate manager
Дистанційно