Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 липня 2017

Игор

Головний бухгалтер, фінансовий директор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Глусь Ігор Іванович

Персональна інформація

Місце проживання: м. Чоп
Рік народження: 1982
Сімейний стан: одружений, виховую доньку.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Загальний досвід

Адміністрування:
• постановка обліку, розподіл обов’язків .
Управлінський облік:
• Управлінський облік і звітність (бюджетування; планування; аналіз; контроль грошових коштів, доходів і витрат), внутрішня фінансова та оперативна звітність.
Податковий облік і звітність:
• Адаптація підприємств до змін у податковому законодавстві.
• Планування та аналіз «Податку на прибуток», «ПДВ».
• ПДВ-нарахування податкових зобов'язань; формування податкового кредиту; складання декларації).
• Податок на прибуток-облік доходів і витрат, складання декларації про прибуток.
• Контроль та ведення бухгалтерського та фінансового обліків.
Складання та аналіз звітності:
• налагодження, управління та контроль системи документообігу.
• дотримання національних стандартів обліку.
• формування собівартості продукції, робіт, послуг, нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпусток, інших виплат.
• готівковий обіг (каса; авансові звіти); РРО; банківські операції, валюта; патентування (торгівля) ліцензії.
Облік операцій з надання послуг:
•маркетингові послуги.
•здача в оренду площ; відшкодування комунальних витрат.
•облік операцій пов'язаних з рекламою.
•ремонти; будівництво і т.д
• аналіз та контроль розрахунків з постачальниками товару та іншими партнерами-взаєморозрахунки, нарахування резервів (оренда приміщень; комунальні послуги; інші адміністративно-господарські витрати) за всіма видами розрахунків.
• контроль за забезпеченням документообігу операцій пов'язаних з рухом ТМЦ та основних фондів (виробничі калькуляції; прихід; реалізація; списання, ліквідація);.
• супровід перевірок (податкова. фонди, інспекції и т.п.).
Досвід ведення підприємств різних форм власності та систем оподаткування.
Основи юриспруденції.
Знання трудового законодавства та кадрового виробництва.
Фінансовий аналіз.

Трудова діяльність

2003-2007 рр. – бухгалтер, ТОВ «Термінал Карпати»
2004-2009 рр. – працював за сумісництвом головним бухгалтером двох Товариств.
2007-2008 рр. – менеджер з продаж в ДТ «Софі».
2009-2010 рр. – головний бухгалтер Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради.
2010- 2013 рр. – інспектор в Державній фінансовій інспекції в Закарпатській області (попередня назва Контрольно-ревізійне управління).
2013- дотепер – Приватний Підприємець. (Надання бухгалтерських послуг)

Освіта

Період навчання:1999 – 2004 рр
Назва закладу:Інститут інформатики, економіки і права (тепер УжНУ)
Спеціальність:облік та аудит

Особисті якості

Характер урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовно, доброзичливий, комунікабельний, вмію аналізувати та логічно мислити. Творчий підхід до виконання завдань, вміння працювати в колективі, здібності до швидкого навчання, висока працездатність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: