Резюме від 14 серпня 2020

Марина

Координатор, менеджер, супервайзер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Освіта: Чернігівський державний технологічний університет, економічний факультет. Отримала диплом про вищу освіту. Спеціальність „Облік і аудит”.

Ключові навички і знання
•Досвід пошуку і залучення клієнтів
•Знання технологій продаж і вміння вести переговори
•Організаційні якості і комунікабельність

Досвід роботи:
З жовтня 2013 і до сьогоднішнього часу займаюсь оптово-роздрібною інтернет торгівлею, власна група.

31.01.2017 -31.05.2017 КМMedia – Видавництво – координатор проекту по Україні. Консультування колег за межами України. Організація роботи SPV і промоутерів в 13 містах. Навчання персоналу, проведення Брифів, контроль роботи, аналіз результатів, збільшення продажів.
HR-мнеджер. Отримала досвід пошуку персоналу торгівельних представників.

01.09.2016-31.12.2016 Компанія «РУСОВ» ріелтер. Аналіз ринку, координування попиту і пропозицій. Здобула навики взаємодії з сторонами, що беруть участь в проессі, зберігарти спокій і концентрцію в критичних моментах, вміло аналізувати ринок і пропонувати кращі пропозиції клієнтам.

Організація і проведення BTL-проектов, event-заходів и промо-акцій.
2006-2016р. Philip Morris International – отримала досвід роботи в колективі, швидкого вирішення проблемних ситуацій, спілкування з різними людьми (менеджер з реклами, PR, BTL-Manager,Event manager).

Супервайзер хостесс команди Retail

•Проведення співбесід і картингів, підбір персоналу.
•Навчання і мотивація команди хостесс (команда 25 чол.)
•Створення адресних програм з урахуванням трафіку і обсягу продажів
•Щотижневе зведення звітів хостесс і аналіз результатів.
•Щомісячне створення документації, для нарахування заробітної плати хостесс
•Проведення аудиту хостесс і торговельних точок (Контроль наявності товарного запасу). Фотозвіт.
•Оцінка якості роботи хостесс:
-перевірка наявності консультанта на тт
-перевірка активної роботи хостесс
-перевірка знання механіки і продукції компанії
-застосування штрафних санкцій при порушеннях
•Звітність
•Проведення тренингів:
-аудиторія до 30 осіб
-продуктовий частина (тютюнові вироби)
-механика роботи
-основні правила успішної консультації.
Результат: Успішне проведення багатьох активності, уміння подавати приклад хостесс на власному досвіді. Робота з різними бюджетами, аудиторіями. Постановка ТЗ виконавцям. Координація роботи працівників, створення системи зацікавлення в реалізації робочих процесів. Виконання понад планових показників. Націленість на збільшення результату.
Супервайзер хостесс команди DHT і координування роботи команди в „НoReCa”
Philip Morris International
•Планування, постановка цілей, організація, контроль і оцінка виконання роботи команди.
•Моніторинг подій, що відбувають в місті і області і своєчасне інформування.
•Домовленість з керівниками закладів в „НoReCa” забезпечення наявності продукту .
• Видача і облік всіх необхідних матеріалів для роботи команди.
•Участь у масштабних вечірках організованих компанією.
Результат: Збільшення обсягів продажу, підвищення лояльності до бренду. За високі результати неодноразово нагороджувались почесними грамотами і запрошеннями на виїздні заходи компанії (тренінги, академії хостесс, відпочинок Буковель, Севастополь).
Координатор таємного покупця - підбір , навчання і контроль виконання завдань і проведення ЭКЗИТ ПОЛ
с 12.2004 по 2006 хостесс Retail і в „НoReCa”
Philip Morris International
•Проведення промо-акцій біля тютюнових тт, згідно механіки.
•Надання інформації споживачам про тютюнові вироби компанії.
•Видача винагород споживачам.
•Облік винагород, матеріальну відповідальність.
•Щотижнева звітність.
•Охоплення максимальної аудиторії в ТТ виконання стандартів, зворотний зв'язок з керівником.
Результат: За активну, чітку і якісну роботу підвищена до посади супревайзера команди Retail, команди DHT, команди в „НoReCa”. Здобула величезний досвід роботи в команді і самостійно. Неодноразово нагороджувалась званням кращої хостесс, цінними подарунками і поїздками на виїздні заходи компанії (Київ, Б.Церква, Черкаси, Житомир, Харків, Львів)

2006-2012р. Газорозподільна компанія ПАТ "ЧЕРНІГІВГАЗ" помічник керівника, завідувач канцелярією, бухгалтер по заробітній платі, бухгалтер АГНКС. Первинна документація, складання звітів, нарахування і виплата заробітної плати, ведення всієї бухгалтерій АГНКС.
Вміння:
•Користувач ПК (MS Office).
• програми «Соната», «Податкова звітність», 1C:Бухгалтерія
Додаткова інформація:
•Водійське посвідчення категорія "В", маю машину
•Наявність закордонного паспорту,
•Знання мов: Українська, російська – вільно,французька-початковий, англійська-готова до навчання і паралельно навчаюсь
Тренінг:
•Технології продажів
•Філософія брендів
•Комунікація зі споживачем
Особисті якості:
Активність, позитивність, організаторські якості, креативність, гнучкість розуму, комунікабельність, легко навчаюсь новому, ставлю цілі і реалізую задумане. Займатись спортом, шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: