Резюме від 16 червня 2023 PRO

Костянтин

Менеджер, фінансист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно, Миколаїв, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий координатор Норвезького Червоного Хреста у м. Хмельницькому

з 03.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Норвезький Червоний Хрест, Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов’язки:
- Надання актуальної та своєчасної звітності для URCS-NorCross-ICRC та донорів,
- Бюджетування, підготовка прогнозів, систематизація інформації,
- Аудит платежів та контрактів, структурування транзакцій,
Ділове листування, комунікація з головним офісом та донорами,
- Робота з програмними комплексами та базами даних.

Фінансовий менеджер по контролю поточних операцій і роботи з банками

з 06.2017 по 01.2023 (5 років 7 місяців)
Час ІТ, ТОВ, Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
Побудова моделей грошових потоків, участь у реалізації угод (проектів);
Систематизація інформації, підготовка даних для планування;
Внутрішній аудит платежів та контрактів, структурування транзакцій;
Підготовка, узгодження та підписання договорів позик, листів та інших документів;
Офіційне листування, комунікація з підрозділами підприємства;
Робота з програмними комплексами та базами даних, звітність для керівництва.

Досягнення:
Налагоджено механізм видачі позик на зовнішніх контрагентів;
Скоротився час формування та проведення платежів (ланцюжків);
Зменшення банківських комісій на платіжках;
Створено електронний архів документів;
Консолідовано та доповнено «Реєстр договорів».

Менеджер з організації закупок та продажів

з 07.2014 по 05.2017 (2 роки 10 місяців)
Інтернет-магазин (ЗІЗ), Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Проведенння переговорів та презентацій, виявлення потреб;
Консультування та супровід клієнтів, аналіз та контроль умов договорів;
Моніторинг постачальників, відбір товарів, пропозиції щодо розвитку продажів;
Планування, організація та бюджетування проектів, прямий та перехресний продаж.

Досягнення:
Збільшення обсягів продажу, розширення асортименту та контрагентів;
Підписання договорів та організація постачання з покупцями та постачальниками;
Проведення аналізу закупівель та продажів, контроль за дотриманням договірних зобов'язань;
Отримання знижок та вигідних умов для компанії.

Представник філії

з 07.2011 по 05.2014 (2 роки 10 місяців)
СП Юстиція, ПП, Миколаїв (Юриспруденція)

Обов'язки:
Організація та проведення публічних торгів (аукціонів) з реалізації арештованого (заставного) майна;
Підготовка документів та участь у конкурсах (тендерах);
Проведення переговорів, офіційне листування.

Досягнення:
Збільшення обсягів продажу та кількості реалізованого майна;
Налагоджено оперативний облік майна та договорів щодо реалізації;
Підвищення трудової дисципліни.

Заступник редактора – виконавчий директор

з 09.2009 по 05.2011 (1 рік 8 місяців)
Рідне Прибужжя, Редакція газети, Миколаїв (Видавництво, поліграфія)

Обов'язки:
Аналіз фінансово-господарської діяльністі;
Стратегічне планування випуску видання;
Участь у комітетах та комісіях;
Робота з документами, підготовка договорів, ділове листування.

Досягнення:
Підвищення фінансової дисципліни;
Забезпечення випуску номерів;
Підтримка тиражів та збуту, збільшення обсягу реклами.

Заступник директора

з 07.2007 по 06.2009 (1 рік 11 місяців)
Південна Зірка, ФГ, Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
Аналіз рентабельності роботи автотранспорту та сільгосптехніки, контроль витрат пального;
Узгодження та укладання договорів поставок, надання послуг, оренди техніки та ін.;
Підготовка технічної карти полів, проведення посівних робіт, збиральних кампаній;
Забезпечення та проведення посівних робіт, збиральних кампаній, ведення документації.

Досягнення:
Збільшення площ в обробітку, одиниць техніки та прибутковості;
Розширення спектру послуг та контрагентів;
Обладнання техніки системою GPS-моніторингу;
Оформлення земельних ділянок в оренду, власність;
Погодження та оформлення кредитної лінії.

Освіта

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія».

Економічний факультет, спеціальність" Фінанси", денна форма навчання, Миколаїв
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

MS Office САПР Бітрікс24 I-NET PayDox Працювати з великими обсягами інформації, швидко навчатися Проведення переговорів, навички ділового листування Структурування робочого процесу, систематизація інформації Впевнений користувач ПК та програмних комплексів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
Націленість на результат, здатність аналізувати та планувати, лояльність та конструктивний діалог, відповідальність та прийняття рішень.

Хобі:
Футбол, гірські лижі, подорожі, література, музика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: