Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Игорь

3D artist

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

3D artist

з 06.2023 по нині (10 місяців)
Red Bullet Studio, Дистанційно (IT)

While working at an indie studio, I created characters and assets
for the "Shadowbyte Survivors" project. I have several enemies on my account,
the boss of the first location, as well as several assets. All models were made taking
into account the gaming style and needs of the project. When creating models, I adhered
to the polygon value specified in the technical specifications.
This project is already on Steam.

Manual QC engineer

з 04.2020 по 06.2023 (3 роки 2 місяці)
Ubisoft, Одесса (IT)

Work as a Quality Assurance Engineer for an international company
engaged in developing video games for PC, Xbox, PlayStation and
Stadia. During this time led the project Far Cry 6 was almost through
a full cycle of its life, from its Alpha, when testing began till its release
on October 7, 2021. As a tester perform task coordination in subteam.
Main responsibilities for the position are: creating task mails,
creating task cases and test plans, coordinate sub-team,
performing tests, regression tests, smoke tests, and other applicable
test methods. Create bug reports and confluence pages. Perform full
communication within the internal team and external teams of
artists and programmers. DevTesters, PMs, etc. Which are located in
different offices in different countries like Canada, China, Romania,
etc.

Освіта

Одесский национальный университет имени И.И. Мечникова

Компьютерная Инженерия, Информационные Системы и Технологии, Одеса
Вища, з 2018 по 2019 (1 рік 3 місяці)

Закончил магистратуру(5 - 6 курс) и защитил диплом

Одесский национальный университет имени И.И. Мечникова

Компьютерная инженерия, Одесса
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 10 місяців)

Закончил 4 курса компьютерной инженерии

Додаткова освіта та сертифікати

American English Center

3 семестра(126 часов)

Maya's courses

5 months

Zbrush courses (https://my.skvot.io/ru/certificate/62bec84304636)

6 months

Знання і навички

Пользователь ПК Autodesk Maya Adobe Substance 3D Painter ZBrush Marmoset Toolbag Unreal Engine

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Японська — початковий

Додаткова інформація

During modeling I usually use programs such as Maya and Zbrush, for texturing I use Substance 3D Painter and for rendering either Marmoset Toolbag or Unreal Engine 5. For retopology and rigging i'm using Maya.

Some info about me: I'm responsible, there have never been any problems with deadlines, as I am able to plan my work in such a way as to meet deadlines. Willing to learn new tools to improve the quality of my work.
In addition, I am ready to listen to criticism of my work in order to understand what I should work on.
I am not a conflict person, at least it seems to me, I have never started a conflict first

Also this is link to my artstation: https://www.artstation.com/varlamon

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

3D-візуалізатор
Чернівці, Дистанційно

Hard Surface, Game 3D artist
Дистанційно

3D-візуалізатор
Чернівці, Дистанційно

3D-визуализатор
Одеса

3D-візуалізатор, дизайнер інтер'єру
Дистанційно

Motion-дизайнер
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: