Резюме від 19 лютого 2017

Светлана

Менеджер, торговый представитель, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

руководитель менеджеров

з 10.2014 по 03.2016 (1 рік 5 місяців)
ООО УКРСЕЛЬХОЗМАШ, Белая Церковь (Изготовление , продажа и сервисное обслуживание сельхозтехники)

1.Приймати участь у плануванні діяльності центру;
2.Приймати участь в формуванні оперативних цілей, контролювати їх виконання;
3.Проводити моніторинг контактів менеджерів з метою контролю якості інформування клієнтів, контроль правильності виконання менеджерами регламентних процедур, опитування клієнтів з метою аналізу якості роботи операторів, формування пропозицій з предметів та тем для навчання, формування складу менеджерів - стажерів; моніторинг діяльності центру з надання інформації;
4.Управління і взаємодія співробітників центру з підрозділами та співробітниками відділу збуту, бюро та секторами ;
5.Проводити теоретичне і практичне навчання, розробляти програми тренінгів, логічну їх координацію;
6.Підбір та навчання менеджерів, аналіз результатів навчання, участь в складанні програм навчання;
7.Керівництво менеджерами , участь в складанні робочих планів менеджерів , аналіз їх діяльності та необхідне корегування і оцінка результатів;
8.Приймати участь в формуванні, та персонально складати оперативні графіки роботи менеджерів, облік персоналу;

Освіта

Белоцерковский национальный аграрный университет

Агроном, Белая Церковь
Незакінчена вища, з 2000 по 2001 (1 рік 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Бухгалтерские курсы

1998

Додаткова інформація

Дата народження: 11 серпня 1976 року, вік: 39 років.
Сімейний стан: неодружена, є двоє дітей — 13 та 6 роки.
Адреса: м.Біла Церква , вул. Академіка Вула буд. 4, кв. 34.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажаний рівень оплати від 3500 грн.

Досвід роботи:
жовтень 2014- по березень 2016
ТОВ “ УКРСІЛЬГОСПМАШ “
Посада: Керівник менеджерів Інформаційного Центру
Посадові обов'язки:

1.Приймати участь у плануванні діяльності центру;
2.Приймати участь в формуванні оперативних цілей, контролювати їх виконання;
3.Проводити моніторинг контактів менеджерів з метою контролю якості інформування клієнтів, контроль правильності виконання менеджерами регламентних процедур, опитування клієнтів з метою аналізу якості роботи операторів, формування пропозицій з предметів та тем для навчання, формування складу менеджерів - стажерів; моніторинг діяльності центру з надання інформації;
4.Управління і взаємодія співробітників центру з підрозділами та співробітниками відділу збуту, бюро та секторами ;
5.Проводити теоретичне і практичне навчання, розробляти програми тренінгів, логічну їх координацію;
6.Підбір та навчання менеджерів, аналіз результатів навчання, участь в складанні програм навчання;
7.Керівництво менеджерами , участь в складанні робочих планів менеджерів , аналіз їх діяльності та необхідне корегування і оцінка результатів;
8.Приймати участь в формуванні, та персонально складати оперативні графіки роботи менеджерів, облік персоналу;
серпень 2004- по жовтень 2009
“ Клімат-Простір ”
Посада: Керівник відділу збуту та постачання
Посадові обов'язки:

1.Ведення та планування графіку сервісного обслуговування ;
2.Здійснення закупок техніки ,комплектуючих та ін.матеріалів.
3.Розробка та персональний прорахунок Комерційних пропозицій для Клієнтів;
4.Пошук нових Клієнтів.
Повний супровід Угоди з Клієнтом .
5.Проведення фінансових розрахунків з Клієнтами.
6.Проведення рекламних заходів для залучення нових Клієнтів
7.( друк.видання, банери, статті ,акції )
8.Пошук нових постачальників та ведення переговорів для отримання максимально вигідних умов .
Відвідування виставок, семінарів для підвищення рівня своєї кваліфікації .

Листопад 2010 — жовтень 2012
ТОВ “Фуршет”
Посада: Кассир
Посадові обов'язки:

Оформляти первинні касові документи: прибуткові та видаткові касові ордери.
Проводити розрахункові операцій через РРО, вести книги обліку розрахункових операцій та складання звітів про використання РРО.
Вести касову книгу.
Перевіряти накладні розходу за день зі звітом.
Перевіряти податкові накладні (готівкові, безготівкові).
Перевіряти касові документи підфіліалів.
Забезпечувати безперебійну роботу каси, знаходиться в робочий час на своєму робочому місці.
Здійснювати чітке і ввічливе обслуговування покупців, створювати для них комфортні умови, контролювати відсутність порушень правил торгівлі, уживати заходів по забезпеченню відсутності черг.
Забезпечувати схоронність грошей, що знаходяться в касі, контрольно-касової машини й інших матеріальних цінностей
•підтримання чистоти в приміщенні складу;
березень 1997-квітень 1998
Посада: Бухгалтер
ТОВ “ Стройімпекс “

Освіта: 1983-1994 Середня школа
Додаткові відомості:
•ПК - досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet,программа Бітрікс24 );
•Ведення переговорів з Постачальниками та Покупцями
•Документальний супровід

Особливі якості :
•цілеспрямованість;
•дипломатичність;
•комунікабельність;
•стресостійкість;
•вміння швидко находити рішення проблеми , та брати відповідальність на себе .
•оптимізм
•бажання вчитися та вдосконалювати свої професійні якості

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: