Резюме від 4 травня 2016

Георгий

Начальник СБ, зам. начальника СБ

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Сосюра Георгій Валентинович

Дата народження: 04 червня 1970 року народження
Адреса проживання: м. Київ, Солом’янський район
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета: отримання нового практичного досвіду та навичок роботи, гідної винагороди за результатами роботи
Очікуваний рівень заробітної плати: від 20 000 гривень

Досвід роботи:

1. Головний спеціаліст Служби з питань економічної та внутрішньої безпеки Департаменту безпеки «City Commerce Bank» - з листопада 2013 року по січень 2015 року.
2. Заступник начальника відділу економічної безпеки УББ ПАТ КБ «Інтербанк» - з травня 2012 року по листопад 2013 року.
3. Начальник служби безпеки об’єкту ТОВ «NOVUS» (торгівельна організація)- з липня 2010 року по вересень 2011 року.
4. Начальник служби безпеки розважального клубу " STATUS " – з лютого 2009 року по травень 2010 року.
5. Начальник служби майнового захисту об’єкту ТОВ «Профі-Центр» (торгівельна організація) - з листопада 2008 року по лютий 2009 року.
6. Начальник служби безпеки об’єкту ТОВ «ЕКО» (торгівельна організація) - з серпня 2007 року по серпень 2008 року.
7. Заступник начальника служби безпеки об’єкту ТОВ «ЕКО» (торгівельна організація) – з січня 2007 року по серпень 2007 рік.
8. Служба в ОВС з 1991 року по 2006 рік.

Функціональні обов’язки:

- перевірка фінансово-економічної діяльності позичальників;
- перевірка заставного майна;
- робота по поверненню проблемної заборгованості;
- взаємодія з правоохоронними органами;
- розшук неплатників;
- участь у проведенні перевірок підрозділів;
- проведення внутрішніх та службових розслідувань. виявлення фактів шахрайства та зловживання;
- перевірка кандидатів на роботу;
- формування інформаційних баз даних по обліку клієнтів з негативною репутацією;
- участь при проведенні виїмок та розкритті інформації, що містить комерційну та банківську таємниці, моніторинг виїмок, запитів;
- забезпечення співпраці всіх підрозділів, пов‘язаних з питаннями внутрішньобанківської безпеки;
- координація діяльності співробітників відділу служби безпеки;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни та особистої безпеки персоналу;
- забезпечення збереження власності і товарів, у тому числі шляхом виявлення і локалізації можливих каналів крадіжок;
- охорона споруд, внутрішніх приміщень і прилеглої території, устаткування, оснащення і документації;
- контроль виконання процедур і правил, які встановлені для співробітників, постачальників, партнерів і відвідувачів;
- проведення службових розслідувань, складання і збір відповідної документації;
- контроль за підготовкою переобліків та інвентаризацій, аналіз ситуацій і отриманої інформації, і при необхідності проведення службових розслідувань;
- контроль за інкасацією центральної каси, роботи касирів – операторів;
- ведення документообігу відділу служби безпеки (журнал особового складу, журнал інструктажів, особисті справи співробітників служби охорони), ведення архіву актів затримання, актів дисциплінарних порушень, актів списання і повернень, особистих справ співробітників відділу охорони. Контроль правильності ведення відповідної документації співробітниками відділу служби безпеки, відстежування своєчасних внесень записів і збереження документації в належному стані;
- контроль переміщень товарно-матеріальних цінностей.

Освіта: вища юридична, Національна академія внутрішніх справ України (1993-1997р.р.).
Спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист.

Професійні навички:
-вільне володіння українською та російською мовами, іноземна мова (англійська) базова;
-знання ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Internet);
-знання офісної техніки (БФП), систем відеоспостереження.

Індивідуальні якості: адміністративні та організаційні здібності, здатність виконувати роботу в стислі строки, відповідальність, пунктуальність, аналітичні навички, ініціативність, комунікабельність, здатність швидко навчатися, стресостійкість.

Додаткова інформація:
- перебуваю в шлюбі, маю 2 дітей;
- водійське посвідчення категорії «В»;
- готовий працювати понаднормово за додаткову оплату;
- володію професійними навичками здобуттям необхідної інформації, з метою застосування для виявлення та попередження нанесення матеріальної шкоди компанії. - вмію застосовувати передові методи організації та створення ефективної системи внутрішньої та зовнішньої безпеки об’єкту охорони.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: