Резюме від 26 лютого 2009

Инна

Начальник відділу обліку та звітності, 2 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник отдела учёта и учётности

з 04.2005 по 09.2008 (3 роки 5 місяців)
ЗАО СК "Еталон", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Словенка Інна Юрївна

Дата народження: 12.08.1978 року .
Місце проживання: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Минай, вул.. Шевченка, буд. 17.
Сімейний стан: заміжня.
Контактний телефон :[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта : 1996-2001рр.Ужгородський Національний Університет
Факультет-хімічний, спеціальність-Хімік Вчитель хімії та екології.

Досвід роботи:
2005 рік –теперішній час
ЗАТ Страхова Компанія « Еталон»,
Управління страхування по Закарпатській області
Начальник відділу обліку та звітності(2006-2008рр.)
Основні функціональні обов’язки:
-Організація, планування аналіз та координування роботи свого відділу у відповідності із затвердженим планом робіт
-Сприяння в організації документообігу договорів страхування в Компанії
-Організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу
-Перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам , затвердженим в Компанії
-Супроводження договорів страхування в частині внесення змін та доповнень і дострокового припинення іх дії
-Систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу, узагальнення та прийняття заходів для запобігання їх виникненню
-Контроль за використанням бланків- полісів(договорів) страхування
-Підготовка та перевірка звітної документації, своєчасне подання її до центрального офісу Компанії, організація, ведення та дотримання всіх правил діловодства в регіональному Управлінні страхування
-Роботи по веденню бухгалтерського обліку майна , зобов’язань (облік основних засобів, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей) ;
-Перевірка реєстрів комісійної винагороди та актів виконаних робіт по агентських угодах та договорах дорученнях;
-Ведення обліку використання робочого часу в Управлінні
-Контроль за взаємодією працівників відділу з іншими підрозділами Управління та відповідними підрозділами центрального офісу

Провідний фахівець відділу супроводження договорів(2005 2006рр.)

- Внесення інформації по укладеним договорам страхування в
інформаційну базу Компанії;
-Перевірка наявності договорів, що стосуються всіх платежів, які надійшли;
-Виявлення проблемних договорів страхування, здійснення їх аналізу та узагальнення:
-Підготовка звітної документації;
2004-2005 рр.- магазин « Фокстрот ДП Ужгород «- консультант з
продажу.



Знання іноземних мов: російська, англійська зі словником
Особисті якості ;комунікабельність, відповідальність, тактовність, здатність до
навчання.
Додаткова інформація; ПК, Word,Exel,Internet.



Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: