• PRO

Валентина

Заступник директора

Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Ромни
Готовий працювати:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Логiст

з 08.2018 по 11.2018 (3 місяці)
ТОВ"АГРОСЕРВIC", Суми (Танспортно-експедицiйна)

Виконання:
обов'язкiв логiста;
ведення супровiдної документацiї;
вивчення нововведеня програми Бiтрiкс 24.

Менеджер складу

з 08.2016 по 08.2018 (2 роки)
ПП"БудинокМоделі "ПетроСорока", Суми (комiрник)

Освіта

Сумський Національний Аграрний Університет

Менеджмент, Суми
Вища, з 2003 по 2007 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Колледж СНАУ м.Ромни,Специальність Комерсант/диплом молодший спеціаліст

2002-2005 рр.н.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Бітрікс24
  • InShot
  • Фотографія
  • Skype
  • Telegram
  • Адміністрування
  • Viber
  • Робота із запереченнями
  • Реклама

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

07-11.2018 ТОВ ТТК "Агросервис"
Посада: менеджер логист
Обов'язки:
- підбір перевізників, виходячи з найбільш ефективних схем роботи;
- організація перевезень по Україні;
- координація і контроль переміщення товару на всіх етапах перевезення;
- планування і відстеження графіка завантаження транспорту;
- робота з транспортними компаніями;
- ведення товарно-транспортної документації;
- складання звітів;
- моніторинг ринку транспортних послуг.

з 09.2016 по 07.2018 ПП"БудинокМоделі "ПетроСорока"
Посада: менеджер сладу
Обов'язки:
- Прийняття та відгрузка готової продукції,
- Оформлення первинної документації,
- Контроль робіт з приймання товарів,
- Контроль умов зберігання товару, що виключають псування ТМЦ,
- Контроль за дотриманням правил зберігання ТМЦ,
- Контроль робіт по відвантаженню товарів,
- Створення і передача заявок на закупівлю інвентарю, інструменту,
- Створення і передача заявок на закупівлю витратних і пакувальних матеріалів,
- Стежити за наявністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання та інвентарю на складі,
- Контроль забезпечення зберігання складських ТМЦ та їх обліку,
- Контроль дотримання правил експлуатації закріпленої техніки,
- Контроль за дотриманням правил складського документообігу.

з 02.2016 по 05.2016 (3 місяці)
Головне Управління Національної Поліції в Сумській обл., Суми (патрульна поліція м.Суми)- капрал полиции


2015-2016рр. ПП Фадейков В.В.
Посада: менеджер інтернет магазину
Обов'язки:
-ввічливе спілкування з клієнтами на всьому протязі угоди ( від надходження замовлення на сайті або по факсу до доставки замовленого товару);
- ввірена спільна робота з постачальниками ( перевірка товару на складі постачальника і його подальше резервування) та покупцями;
- координація і подальший контроль роботи доставки;
- повна інформаційна підтримка з замовником.

2014-2015рр. ООО "ПАНАВТОС"
Посада: менеджер логіст
Обов'язки:
- поставити під завантаження машину (знайти вантаж для машини, або запропонувати вантаж компаніям, водіям машин);
-погодити всіх умов перевезення вантажу для 2 боків ;
-контроль процес навантаження - розвантаження машини (в межах моїх можливостей)
- організація перевезення вантажів транспортом відповідно до умов договору
- коректне ведення документообігу
- розробка і погодження маршруту перевезення, норм простою, вартості перевезення з Перевізником
- ведення оперативного пошуку транспорту

2014 р. ТОВ «СУМБУД КАПІТАЛ»
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Обов'язки:
- вивчення території
- складання і ведення бази даних
- проведення переговорів
- укладення договорів з підприємствами та підприємцями
- ведення документації
- контроль оплат, поточної дебіторської заборгованості
- обробка первинної документації та ведення ділової переписки

2007- 2013рр. ПАТ КБ "ПриватБанк", Суми, Україна Посада(2009-2010рр): Менеджер по операційній роботі бізнесу з ТТ
Обов'язки:
- підпис договорів з партнерами банку,
- офісна робота (приймання відвідувачів),
-прийом та обробка багажу,
-допомога працівникам, які на виїзді,
-вирішення проблемних питань з кредитними справами і клієнтами банку,
-виконання поточної роботи за вказівкою начальства,
-участь у щотижневих нарадах,
- написання службових записок.
Відповідальність
- відповідала за вчасно здані і прийняті кредитні справи співробітниками,
- вчасно виправлення помилок при збоях програми в кредитних угодах

Посада(2007-2009рр.): Менеджер по торгових точках Бизнес по Роботі з Торговими Точками
Обов'язки:
- робота з керівниками та представниками торгових точок (підписання договорів);
- керівництво підлеглими (кредитні експерти 3 чол.);
-контроль роботи ТТ за видачу кредитів;
-участь у щотижневих нарадах;
-вирішення проблемних питань з кредитними справами та клієнтами банку;
-робота з дорученнями керівництва.
Відповідальність
- продуктивна робота кредитних експертів;
- виконання нормативів.

Маю досвід керівництва колективом до 5 чоловік.

Якості: комунікабельність, працелюбність, терплячість, доброта, упертість при досягненні мети, вміння та бажання спілкуватися з клієнтами, відповідальне ставлення до роботи, ініціативність, здатність до самонавчання, володію стресостійкістю, відповідальність, охайність, пунктуальність, скурпульозність.

Маю посвідчення водія кат."А" та "В" . Досвід керування 7 років.

Хоббі/ інтереси: робота з комп'ютером (вивчення html,css та iншi програмнi мочи) їзда на мотоциклі/машині, рукоділля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати