Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 лютого 2022 PRO

Валентина

Офис-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер, помічник керівника

з 06.2017 по 07.2020 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Енергетичні мастила-захід", Луцьк (Оптово-роздрібна торгівля мастильних матеріалів та автохімії)

- координація роботи всіх офісних служб ( кур'єрів, водіїв, технічних працівників);
- ведення ділової кореспонденції;
-розподіл вхідних дзвінків, консультування клієнтів;
- адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- підготовка накладних, рахунків-фактур, маршрутних листів;
- створення оптимального логістичного маршруту для доставки товару;
- створення та реєстрація податкових накладних;
- ведення внутрішніх звітів по роботі філії;
- ведення звітності по відпустках, відгулах і надурочних годинах;
- прийом на роботу та звільнення з роботи працівників;
- ведення існуючої бази клієнтів, прийом замовлень, розподіл доставки по маршруту;
- проведення співбесід за дорученням керівника;
- здійснювала технічне забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
- проводила консультації клієнтів фірми, щодо товару, його наявності та термінів поставки;
- допомагала в роботі з підписання договорів з клієнтами( комунікувала з клієнтами для збору всіх необхідних установчих документів, відправляла зразки договорів)
- контролювала наявність договорів з постачальниками, орендодавцем, терміни їх дії;
- контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень.
- з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами вирішувала справи, які не потребують особистої присутності керівника підприємства.
- виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління персоналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера

з 06.2014 по 08.2017 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Спеціалізовані Енергетичні Технології", Луцк (ІТ технології, альтернативні джерела енергії, оптовий продаж мастильних матеріалів.)

- Коригування роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників тощо);
- ведення ділової кореспонденції;
- адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- робота з 1С та МеДок;
- підготовка накладних, рахунків-фактур;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- ведення звітності по відпустках, відгулах і надурочних годинах;
- виконання вказівок керівника та бухгалтера;
- продаж програмного забезпечення онлайн;
- пошук нових клієнтів;
- інформаційний супровід існуючих клієнтів;
- ділова переписка;
- онлайн навчання клієнтів, щодо нового продукту ( ПЗ для фітнес клубів, салонів краси, приватних клінік)

Освіта

Луцький Національний Технічний Університет

Бізнесу, Маркетинг, Луцк
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 10 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК M.E.Doc

Знання мов

Російська — вільно

Додаткова інформація

Комунікабельна,відповідальна, цілеспрямована, не конфліктна, швидко навчаюсь.

Вільний користувач Exсel, Word.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: