Резюме від 22 січня 2018

Юлія

Помощник руководителя, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Яворів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 05.2015 по 11.2017 (2 роки 6 місяців)
Біомедцентр, Тернополь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

вхідні дзвінки, що надходять в медичний заклад, згідно з правилами ведення телефонних переговорів.
Оформлення медичних картк пацієнта, вперше відвідав медичний заклад до початку первинної консультації.
Запрошення Пацієнта присісти і почекати, коли лікар запросить Пацієнта пройти в кабінет.
. Попереджати лікаря про прихід чергового пацієнта.
Координація прохід пацієнтів в медичний заклад.
Запис пацієнтів на первинне і повторне лікування згідно з встановленими тимчасовими правилами прийому пацієнтів. У разі призначення на прийом до двом фахівцям запис здійснюється за сприяння лікаря.
Прагнути мінімізувати простої у графіку лікаря, ведучи щільний запис.
Телефонні переговори з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря. Підтвердження запису за день до запису пацієнта на прийом (ввечері з 16.00 до 20.00)
Поштове розсилання постійним пацієнтам з інформацією з різних напрямків роботи медичного закладу

Помощник директора

з 04.2012 по 05.2014 (2 роки 1 місяць)
Кей Град, Киев (Нерухомість)

Должностные обязанности личного помощника руководителя

- планирование и контроль рабочего дня руководителя;
- встреча посетителей руководителя;
- ведение деловой переписки;
- организация совещаний и переговоров и участие в них, протоколирование;
- организация деловых поездок, командировок и участие в них;
- выполнение письменных и устных переводов;
- курирование и контроль исполнения поручений руководителя;
Привлечение новых клиентов и продажа туристических путевок (обработка онлайн-заявок, входящих звонков);
Консультация клиентов, подбор оптимальных туров;
Оформление страховок, виз, загранпаспортов и иных документов;
Бронирование номеров в гостиницах;
Приобретение или бронирование билетов (авиа, ж/д, автобусы и т.п.);
Бронирование услуг для клиентов (экскурсии, встреча в аэропорту, аренда автомобилей, питание)

Секретар

з 11.2009 по 06.2012 (2 роки 7 місяців)
Баришівська виконавча служба, Баришівка (Виконавчий контроль)

облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
оформлення протоколів розсилок виписок з них;
аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
організація прийомів відвідувачів;
прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів фірми.
Крім роботи з документами в обов'язку секретаря включаються функції по бездокументарному обслуговуванню. Зокрема:
технічне забезпечення роботи керівника;
підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
організація прийому працівників і відвідувачів;
телефонне обслуговування;
підготовка відряджень;
організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
стенографування;
контроль за святковими і ювілейними датами;
обробка пошти;
машинописні роботи;
збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
ведення табеля обліку робочого часу і т.д.
Перераховані службові обов'язки можуть бути обмежені і доповнені іншими. Але і приведений перелік дає уявлення про специфіку секретарської роботи, в зв'язку з чим доречно розглянути головні аспекти професійної діяльності і культури праці секретаря.
Особливістю роботи також є постійна недостача часу, робота в умовах стресу. У цьому випадку виручає уміння слухати, правильно розуміти, запам'ятовувати завдання. Оцінювати і ухвалювати швидкі і вірні рішення.

Юрист

з 03.2008 по 08.2009 (1 рік 5 місяців)
Баришівська сільська рада, Баришівка (державний контроль та допомога населення)

1.Підготовка, доопрацювання та візування проектів рішень сільської ради, виконкому, розпоряджень сільського голови та інших документів, що приймаються органами місцевого самоврядування, щодо їх відповідності вимогам чинного законодавства.
2.Підготовка проектів розпоряджень сільського голови з кадрових питань, та інших питань. Реєстрація розпоряджень сільського голови. Оголошення в пресі про конкурси на заміщення вакантних посад. Підготовка матеріалів для роботи конкурсної комісії.
3.Ведення кадрових справ працівників сільської ради: складання графіків відпусток, підготовка пропозицій про присвоєння чергових рангів. Контроль за своєчасною подачею службовими особами місцевого самоврядування декларацій про доходи.
4.Представлення, за дорученням сільського голови, інтересів сільської ради в судах та інших органах.
5.Надання керівництву сільської ради, виконкому, працівникам та депутатам сільської ради консультацій з правових питань, які входять в сферу діяльності сільської ради.
6.Участь у підготовці проектів господарських договорів, інших цивільно-правових угод: перевірка їх на відповідність чинному законодавству та візування.
7.Участь у підготовці проектів соціально-економічного та культурного розвитку села. Юридичний супровід цих проектів.
8.Підготовка матеріалів для роботи тендерного комітету та підготовка тендерної документації. Забезпечення юридичного супроводу проведення тендерів.
9.Прийом громадян. Розгляд скарг, пропозицій та звернень жителів села.
10.Підготовка на виконком пропозицій щодо розміщення реклами, документів дозвільного характеру, договорів.
11.Юридичний супровід питань пов’язаних з придбанням та відчуженням комунального майна та земель територіальної громади, передачею їх в оренду та користування.
12.Виконання доручень сільського голови.
13.Організація роботи адміністративної комісії.

Освіта

Киевский международный университет лингвистики и права

Юридический, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років 2 місяці)

Юридична освіта – певний освітній рівень, здобутий в результа­ті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння системи правових знань, поглядів, переконань, умінь і навичок, формування особи, як громадянина, здатного до професійно-право­вої діяльності.

Юридична освіта є необхідною складовою кожного громадянина держави. Це один із визначальних чинників стабільної правової системи.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Розв’язання конфліктів альтернативними способами

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Стресостійкість, ассертівность, об'єктивність,організаторські здібності,практичне володіння майстерністю вести переговори, ораторське мистецтво, характер спокійний, урівноважений але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, вмію аналізувати та логічно мислити. Досвід управління численним колективом протягом 5 років;
знання та володіння ПК із зазначенням конкретних програмних модулів;
уміння вирішувати в колективі будь-які спірні ситуації;
досвід ведення переговорів,
уміння делегувати повноваження.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: