- PRO
Наталія
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce), 33 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce), Клієнт-менеджер, Асистент категорійного менеджера, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер по роботі з клієнтами (B2C), Менеджер по роботі з клієнтами (B2B), Менеджер E-commerce, Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Менеджер з документообігу, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/347945/
Досвід роботи
Клієнт-менеджер (адміністратор офісу)
з 01.2025 по 04.2025
(3 місяці)
ТОВ Медітор, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Заміщення на декретній посаді.
Дистриб'ютор медичних товарів (тонометри, інфрачервоні термометри, пульсоксиметри, небулайзери, глюкометри,ендоскопи), основі обов'язки:
Ведення внутрішнього та зовнішнього листування з клієнтами: канал B2B та кінцевими споживачами по питанням сервісного обслуговування;
Робота з сервісним відділом / складом: прийом товару на сервісне обслуговування;
Надання сервісної підтримки B2B клієнтам та кінцевим споживачам, консультації, супровід, післяпродажне обслуговування та узгодження гарантійних замін.
Опрацювання коментарів і відгуків у кабінеті постачальника Rozetka. Вирішення конфліктних ситуацій та вироблення оптимальних рішень разом з керівником відділу продаж.
Забезпечення ефективної роботи офісу: адміністративна підтримка, координація замовленнь та доставки продукції;
Ведення обліку вхідної та вихідної документації в 1С, забезпечення своєчасної реєстрації та збереження документації згідно з внутрішніми стандартами компанії; Відправка, отримання кореспонденції, дрібних посилок та документів;
Ведення обліку та звітності постійних витрат на забезпечення діяльності компанії; Обробка та внесення рахунків на оплату: комунальних та операційних послуг (вода, канцелярія, інтернет, охорона,смаколики тощо).
Менеджер по роботі з клієнтами (супровід теплих замовлень)
з 08.2023 по 08.2024
(1 рік)
ФОП Слюсаренко, Київ (Роздрібна торгівля)
ПРОЕКТНА РОБОТА у Арткопілка маркетплейс майданчик інтернет- продаж художніх товарів, товарів для творчості та школи.
Обробка та підтвердження замовлень, що надійшли через кошик сайту у CRM (готові до опрацювання, без холодних дзвінків/активних продаж). Забезпечення оперативної підтримки клієнтів.
Актуалізація та коригування замовлень у CRM (адреса, спосіб оплати, спосіб доставки, строки та умови виготовлення певних товарів).
Переведення підтверджених замовлень на постачальників-продавців.
Робота в CRM (OneBox, SalesDrive), IP-телефонія Binotel, Viber, дошка Trello.
Аналіз сайту на зручність використання та впровадження покращень для оптимізації процесу замовлення.
Контроль строків зберігання посилок на Новій Пошті та інформування клієнтів.
Координація з командою для ефективного виконання замовлень та вирішення логістичних питань.
Менеджер інтернет-магазина подарунків (сезонна зайнятість на період свят)
з 11.2022 по 03.2023
(4 місяці)
ФОП Сіпачьов, Київ (Роздрібна торгівля)
Проектна робота. Підтримка основного менеджера в обробці замовлень через сайт в період високого сезону.
Актуалізація даних клієнтів у 1C BAS для коректного відправлення товарів ( спосіб доставки, адреса, спосіб оплати). Надсилання реквізитів для оплати.
Консультація клієнтів щодо вибору продукції та умов виготовлення товарів "під замовлення".
Робота з IP-телефонією Binotel та дошкою Trello для координації завдань.
Забезпечення якісного клієнт-сервісу, що збільшило рівень задоволеності клієнтів.
Контроль строків зберігання посилок на Новій Пошті, інформування клієнтів.
Співпраця з командою для ефективного виконання замовлень та вирішення логістичних питань.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (діючі ключові партнери)
з 03.2019 по 02.2022
(2 роки 11 місяців)
ТОВ К-Б'юті Трейд, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ексклюзивний представник-імпортер в Україні брендів Кореї Petitfee & Koelf. Дистриб'ютор корейської та японської косметики: ТМ Heimish, Laneige, Dr.Jart, Kundal, MEDI-PEEL, Masil, Secret Skin, Hada Labo.
Налагодила та зміцнювала стосунки з діючими клієнтами через персоналізовану комунікацію, зокрема співпрацю з ключовими e-commerce клієнтами MakeUP, PARFUMS, Rozetka, EVA.ua, Isei.ua, KASTA, Епіцентр (MonCheri), Мега Маркет (Сурікова, Більшовик), що сприяло зміцненню довгострокових партнерських відносин та зростанню продажів на 20%.
Організація та ведення повного циклу супроводу постійних клієнтів від прийому замовлень до контролю виконання (холодний продзвон баз, активний пошук клієнтів не входив до обов’язків).
Прийом та обробка замовлень у 1С та EDI-системі Comarch та Вчасно.
Контроль взаємозаліків і документообігу з клієнтами.
Контроль дебіторської заборгованості (разом з бухгалтером витяг звіту та відправка на бухгалтерію клієнта).
Розсилка прайс-листів, інформування про нові надходження, спецціни та акції.
Погодження з клієнтами умов співпраці: договір, мінімальна сума замовлення, відвантаження, ціни, знижки, доставка товару, пролонгація договорів.
Формування прогнозів замовлень (forecast) разом з керівником.
Розробка та впровадження трейд-маркетингових акцій, що збільшили продажі на 15% (разом з маркетологом та керівником).
Робота зі специфікаціями клієнтів: новинки, ротація товарів; узгодження знижок і компенсацій за акціями.
Щомісячне планування відвантажень разом з керівником.
Участь у профільних виставках – InterCHARM-Україна, Pro Beauty Expo.
Менеджер по роботі з оптовими клієнтами
з 01.2016 по 11.2018
(2 роки 10 місяців)
ТОВ "Малеваро Груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Офіційне представництво в Україні дитячої польської канцелярії: TM Colorino, TM Patio, TM Interdruk, TM CoolPack (рюкзаки, пенали).
Управління гуртовими продажами в регіонах та Києві серед існуючих ключових клієнтів, таких як Мега Маркет, Будинок Іграшок, Rozetka, Країна Дитинства, Чарівник.
Проведення продажів В2В та налагодження співпраці з клієнтами у Києві та регіонах за допомогою теплих контактів, отриманих на профільних виставках (тільки теплі, навявні контакти, без "холодних" дзвінків по базам).
Прийом та обробка замовлень у 1С та EDI-системі Comarch (повний документообіг та супровід).
Контроль дебіторської заборгованості (разом з головним бухгалтером).
Розсилка прайс-листів, інформування про нові надходження, зміна цін та спеціальні пропозиції до шкільного сезону.
Формування прогнозів замовлень на шкільний сезон разом з керівником.
Щомісячне планування відвантажень разом з керівником.
Робота з документацією: укладення договорів, актів, специфікації на товар, звітність.
Участь у профільних виставках Світ Канцелярії та BabyExpo.
Менеджер по роботі з клієнтами та документообігу
з 03.2012 по 09.2013
(1 рік 6 місяців)
ФОП Шупик (техніка з Китаю,Америки), Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом та обробка вхідних замовлень інтернет-магазину. Налагодила документообіг та взаємодію зі складом.
Менеджер з продажу ЗІЗ(без холодних дзвінків)
з 12.2010 по 08.2011
(8 місяців)
ТОВ «3С маркет», Київ (Роздрібна торгівля)
Роздрібно-гуртова торгівля засобами індивідуального захисту, спецодягом та спецвзуттям; Робота з вхідними замовленнями від діючих клієнтів та обслуговування постійних клієнтів в шоу-румі (без холодних дзвінків та пошуку клієнтів).
Менеджер оптових продажів інтернет магазинам(побутова техніка)
з 06.2010 по 11.2010
(5 місяців)
ТОВ ТК «Эльдорадо», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведення циклу продажу з діючими B2B клієнтами (інтернет-магазини) за рахунок теплих контактів постійних гуртових клієнтів.
Менеджер з по роботі з ключовими клієнтами
з 06.2009 по 11.2009
(5 місяців)
ТОВ «МобІ Кард» (дистриб'юція мережі Мобілочка), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Проведення оптових продажів В2В.
Робота з діючими ключовими клієнтами та повний супровід продажів у 1С: Fozzy, Unitrade, CityCom, Фокстрот, Бонус Телеком (Кременчуг) та інші гуртові клієнти.
Регіональний продакт-менеджер напрямку «Телефонія»
з 02.2004 по 06.2009
(5 років 4 місяці)
Unitrade- Group (Aventures Group)мережа магазинів електроніки, Київ (Роздрібна торгівля)
Освіта
Національний Университет Фізичного Виховання та Спорту України (НУФВСУ)
Фізичного виховання, рекреації та ОФП, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)
Педагогічна практика у школі, ВНЗ.
Організація спортивних свят, туристичних походів, проведення спортивних занять, рекреація на свіжому повітрі
Додаткова освіта та сертифікати
Академія Косметичної Хімії Жанни Нікітіной, пройшла тренінг з продажів та типології клієнтів
2023
Знання і навички
- Користувач Бітрікс24
- Інтернет-продаж
- SalesDrive
- Аудит сайтів
- TeamViewer
- AnyDesk
- Viber
- Telegram
- Comarch
- Вчасно
- Продаж дитячої канцелярії
- Продаж косметичних засобів
- Trello
- АТС Binotel
- Пользователь Internet
- MS Office
- Знание офисных программ
- Работа в базах 1С версии 7.7, 8.0, 8.1, 8.3. Комарх,ВЧАСНО EDI
- Опыт подготовки отчетности
- Windows 95/98/XP, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Работа в базах 1С версии 7.7, 8.0, 8.1
- Windows 95/98/XP, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Internet E
- 1С
- 1С:Підприємство
- MS Excel
- Продаж B2B
- Продаж побутової техніки та електроніки
- Зосередженість
- Адаптивність
- Продаж B2C
- Ведення CRM
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Розглядаю позиції, які пов’язані тільки з супроводом діючих/ існуючих партнерів без залучення нових, робота з теплими клієнтами (без холодних дзвінків з активними продажами, без скриптів з опрацюванням заперечень, без пошуку клієнтів з метою напрацювання клієнтської бази).
Важливо: офіційне працевлаштування зі всіма соціальними гарантіями згідно КЗпП України. Розглядаю роботу в офісі, віддалену або гібридну форму роботи.
НЕ ЦІКАВЛЯТЬ вакансії у таких сферах: Нерухомість, автомобільна галузь, комплектуючі до техніки/до авто, паливо, будівництво, металообробка/деревообробка.
Військова сфера.
Фінансові установи,юриспруденція та консалтинг (банки, кредити, криптовалюта, ломбард, юридичні та бухгалтерськи послуги, страхування). Робота в "полях" пл місту та з відрядженнями по Україні. Кол-центри, щоденний обсяг дзвінків понад 30/день, скрипти.
Ціль: Шукаю стабільну роботу в комфортних умовах, з усіма необхідними робочими інструментами. В команді, з якою зможу працювати з задоволенням та розвиватися.
Місце та умови роботи:
Київ тільки Правий Берег, до 20-40 хвилин від дому. Проживаю: Оболонський район (район Пріорка- міська електричка).Лівий Берег та локації промзон не розглядаю.Розгляну локації: Лівобережна, що поряд з міською електричкою.
Основні сильні сторони:
Вміння ефективно працювати в умовах багатозадачності.
Швидкість навчання та адаптації до нових умов.
Відповідальність і здатність виконувати завдання вчасно ( не зриваю терміни).
Харизматичність.
Маю відповідальне ставлення до роботи (вмію працювати як вдома,так і в офісі).
Маю досвід допомоги в адаптації нових співробітників. Взаємодії з командою для своєчасного виконання завдань (тримаю під контролем усі важливі питання до їх виконання).
Хобі: цифрова психологія, йога, велопрогулянка, відпочинок біля води.
Схожі кандидати
-
Менеджер роботи з клієнтами
Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Київ -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ