Резюме від 13 квітня 2021 PRO

Роман

Помічник керівника, супервайзер, менеджер служби підтримки

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватний підприємець

з 08.2017 по 01.2021 (3 роки 5 місяців)
BibaBaking, Київ (виготовлення та продаж натуральних солодощів)

Головний менеджер управління обслуговування договорів медичного страхування (супервайзер)

з 06.2012 по 07.2017 (5 років 1 місяць)
СГ ТАС, Киев (страхування, медицина)

контроль роботи групи співробітників медичного асистансу ( в тому числі прослуховування розмов на відповідність алгоритму обслуговування клієнтів) ;
складання графіків роботи персоналу;
складання звітності за результатами роботи лікарів-координаторів;
виконання дій для досягнення ключових показників ефективності;
технічне навчання та оцінка роботи персоналу;
підняття записів розмов при необхідності;
контроль роботи онлайн-чату і черги дзвінків до контакт-центру;
постійна взаємодія з IT- відділом компанії з метою удосконалення роботи служби підтримки компанії (медичного асистансу) і оперативного усунення технічних несправностей;
забезпечення робочого місця співробітника асистансу;
знання мережі лікувально-оздоровчих мед. установ, досвід виявлення недоліків в процесі організації медичної допомоги застрахованим особам.

Лікар-координатор ( менеджер служби підтримки)

з 09.2011 по 05.2012 (8 місяців)
СГ ТАС, Киев (Фінанси, банки, страхування)

прийом дзвінків, електронної пошти, звернень в чаті від застрахованих осіб та їх обробка.
з'ясування попереднього діагнозу, виду медичної допомоги.
реєстрація інформації в базі даних.
організація медичної допомоги клієнтам, згідно: програми страхування; умов договору; перелік передбачених лікувальних установ.
прийом дзвінків від лікувальних установ; зіставлення діагнозу з попередніми скаргами клієнта, стандартами надання медичної допомоги; забезпечення послуг, відповідно до умов програми договору.
організація подальших послуг (медикаментозного забезпечення, додаткових обстежень, амбулаторного або стаціонарного лікування).
надання мотивованої відповіді клієнтам при відмові від забезпечення послуг.
супровід страхового випадку до його завершення.

Лікар-координатор ( менеджер служби підтримки)

з 09.2010 по 09.2011 (1 рік)
ЕвроАссистанс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

довірений лікар великого корпоративного клієнта.
прийом дзвінків, організація мед. допомоги для застрахованих осіб.

Освіта

Національний Медичний Університет ім. Богомольця

Стоматологія, Київ
Вища, з 2008 по 2010 (1 рік 9 місяців)

проходження інтернатури

Київський медичний інститут УАНМ

Стоматологія, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Практичні інструменти роботи медичного ассіcтанса, тренінг, TZ Insurance

2012 год

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Користувач ПК 1С:Підприємство IP (Internet Protocol) Cisco

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Жовтун Татьяна Адамовна

Жовтун Татьяна Адамовна

Начальник медицинского ассистанса, СГ ТАС

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Вмію працювати в команді, неконфліктний, орієнтований на результат.
Маю водійське посвідчення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: